Presentacions
+10
luis cambron martinez
Fuster Pizá Pilar
Pérez Marta
Salom Carlos
Mañas Pep
Salleras Mestre Xavier
LLopis Poncell Bernat
Ana Malesevic Bubenik
Bardají Edu
Arias Alonso Adrián
14 posters
Page 4 of 14
Page 4 of 14 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14
Re: Presentacions
No sé de que va, pero la imatge mola molt
Salleras Mestre Xavier- Number of posts : 366
Registration date : 2009-11-22
Salleras Mestre Xavier wrote:No sé de que va, pero la imatge mola molt
Jajajaja, sí.... és una passada
Tomas Menchon Luis Enriqu- Number of posts : 20
Ubicació : Palma
Registration date : 2009-11-13
hola a tots! només dir-vos que el joan alcover s´ha posat al dia i ja tenim compte de facebook i twitter. vos esperam a www.facebook.com/esllonguet i www.twitter.com/esllonguet !
Badillo Victor- Number of posts : 59
Registration date : 2009-02-09
Bé... això podries dir que està minimanet basat amb el que es xerrava al forum de cinema fa uns dies...
El "Shoop da Woop" es un "atac" dels stickmen https://foradelloc.forumotion.net/cinema-f16/benvinguts-t259-15.htm
Es ja un clasic que molts animadors usen com a atac definitiu dels stickmen.
La "cara" situada a la part superior, a la dreta de la imatge es el que es dibuixa a la cara dels stickmen i el raig a mode de "la estrella de la muerte"... pues.... res, el petit efecte devastador XD
Si algú no ho enten mirau aquesta animació...en el minut 2:25 enseña que es XD
El "Shoop da Woop" es un "atac" dels stickmen https://foradelloc.forumotion.net/cinema-f16/benvinguts-t259-15.htm
Es ja un clasic que molts animadors usen com a atac definitiu dels stickmen.
La "cara" situada a la part superior, a la dreta de la imatge es el que es dibuixa a la cara dels stickmen i el raig a mode de "la estrella de la muerte"... pues.... res, el petit efecte devastador XD
Si algú no ho enten mirau aquesta animació...en el minut 2:25 enseña que es XD
que i com dus la teva animació?
molt bo el video i la musica final xd
LLopis Poncell Bernat- Number of posts : 760
Registration date : 2009-12-02
Una de nova ? Jo la vull veure.LLopis Poncell Bernat wrote:que i com dus la teva animació?
Salom Carlos- Number of posts : 1073
Registration date : 2009-01-23
Si.....estic treballant en una nova animació....que será el meu treball a entregar per cultura audiovisual "la producció audiovisual" que hi ha que entregar per març/abril/maig (no se quan XD)
I com que al igual que totes les "produccións audiovisuals" participará al concurs NO LA PODREU VEURE FINS LLAVORS **rialla malvada** (tampoc vos aneu a pensar que vos perdeu masa cosa XD)
Dit tot això al tema principal ¿Ja enteneu que es el "Shoop Da Woop"? (sino tampoc fa falta XD)
I com que al igual que totes les "produccións audiovisuals" participará al concurs NO LA PODREU VEURE FINS LLAVORS **rialla malvada** (tampoc vos aneu a pensar que vos perdeu masa cosa XD)
Dit tot això al tema principal ¿Ja enteneu que es el "Shoop Da Woop"? (sino tampoc fa falta XD)
mh.... tenc ganes de que l'ensenyis a tothom!
i.. si m0ha quedat un poc clar el que era! graciis
i.. si m0ha quedat un poc clar el que era! graciis
Salleras Mestre Xavier- Number of posts : 366
Registration date : 2009-11-22
Buuuffff... encara falta molt ido per veure la teva animació,jo que en tenia ganes.
Se, voltros molt xerrar de la meva animació pero se suposa que sabeu que TOTS els de cultura audiovisual hem de entregar una producció audiovisual que contará un 30% de la nota....
Que ja heu començat a pensar que fareu?
Mañas Pep wrote:Se, voltros molt xerrar de la meva animació pero se suposa que sabeu que TOTS els de cultura audiovisual hem de entregar una producció audiovisual que contará un 30% de la nota....
Jo fare la segona part de la teva animacio XDDDDDDDDDDDD
Arias Alonso Adrián- Number of posts : 237
I jo la miraré jejeje
No només la miraràs. li copiarem totes ses ideesLLopis Poncell Bernat wrote:I jo la miraré jejeje
Last edited by Salom Carlos on Mon Nov 15, 2010 10:37 pm; edited 1 time in total
¬¬ tios tenc una pregunta.....n'Adri entenc que en pugui fer una segona part perque n'he xerrat amb ell..... pero els altres, se pot saber com preteneu plagiar si ho entreg el dia limit (com faig amb tot).....
Però que si me voleu copiar anim =) que jo mai no he defensat els drets d'autor i posarme a defensarlos ara seria moo[...]oolt ipòcrita =)
Però que si me voleu copiar anim =) que jo mai no he defensat els drets d'autor i posarme a defensarlos ara seria moo[...]oolt ipòcrita =)
Bé farem que entreguis amb tempsMañas Pep wrote:¬¬ tios tenc una pregunta.....n'Adri entenc que en pugui fer una segona part perque n'he xerrat amb ell..... pero els altres, se pot saber com preteneu plagiar si ho entreg el dia limit (com faig amb tot).....
ido el penjes per youtube i així sa gent ho plagia xd
Mañas Pep wrote:¬¬ tios tenc una pregunta.....n'Adri entenc que en pugui fer una segona part perque n'he xerrat amb ell..... pero els altres, se pot saber com preteneu plagiar si ho entreg el dia limit (com faig amb tot).....
Ha! a mi em deixa el MEU AMIC pep XDD vosaltres buscau-vos SA VIDAAA XDDDDD
LLopis Poncell Bernat wrote:jejeje
Valeeeee Bernat !! t´has endut el record de comentari profund del mes XDDD
Jejeje ido he pensat que havia de posar però com que no sabia com fer-ho ho he deixat amb un simple ''jejeje'' XD
Vos heu fixat amb els supers anuncis del fòrum? jejej
LLopis Poncell Bernat wrote:Vos heu fixat amb els supers anuncis del fòrum? jejej
Be el de musica està molt ben fet eh .. jo no n´he vist de altres .. crec que una vegada vais veure un den Victor anunciant es Llonguet a Facebook.. pero de cap més cosa
Jo dic es del fòrum que posa ''quieres saber u nombre vampirico'' i coses d'aquestes rares
I, com ja ens trobam acostumats.... faré el comentari sense sentit mes gran de l´historia. El numero 100! XDDDD cumpleanyos feliç, cumpleanyos feliiiiiç XDDDD
com tu has dit bon comentari''sense sentit'' jeje igua que el meu.
Page 4 of 14 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14
Page 4 of 14