foradelloc
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Cultures Interesants!!!

+11
Mañas Pep
Salleras Mestre Xavier
luis cambron martinez
Badillo Victor
Calvo Claudia
Diez Rodriguez Nerea
rotger salva amanda
Salom Carlos
LLopis Poncell Bernat
Ana Malesevic Bubenik
Fuster Pizá Pilar
15 posters

Page 6 of 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Go down

Cultures Interesants!!! - Page 6 Empty Re: Cultures Interesants!!!

Post  luis cambron martinez Mon Dec 13, 2010 1:33 am

sisi salleras dgues pistes i noltros les cercam que en carles ja que ha dit lo del premi el sera el que el doni el premi Smile xd

luis cambron martinez

Number of posts : 598
Registration date : 2010-10-31

Back to top Go down

Cultures Interesants!!! - Page 6 Empty Re: Cultures Interesants!!!

Post  LLopis Poncell Bernat Mon Dec 13, 2010 8:29 pm

Salom Carlos wrote:
LLopis Poncell Bernat wrote:jajja mire'l ell... posa'l tu el premi xd
Eh, que només era una conya ! Twisted Evil Twisted Evil

m'ho imaginava xd

LLopis Poncell Bernat

Number of posts : 760
Registration date : 2009-12-02

Back to top Go down

Cultures Interesants!!! - Page 6 Empty Re: Cultures Interesants!!!

Post  Salleras Mestre Xavier Mon Dec 13, 2010 9:09 pm

be, no es sa cultura a la que me referia fa uns dies

pero, algú ha sentit les ultimes noticies sobre wikileaks?

a mi me sembla un tema de tot interessant, de veres, me passaria hores i hores lleguint aquells documents, intentant esbrina encara mes coses (de fet ahir ho vaig fins que quasi me va petar el cap ajaja )

m'argadaria que tots donasiu una opinio ja que crec que es un tema on hi pot haver una gran diferencia d'opinions i podriem debatir aquest inici de la nova era que ve a continuacio!

Salleras Mestre Xavier

Number of posts : 366
Registration date : 2009-11-22

Back to top Go down

Cultures Interesants!!! - Page 6 Empty Re: Cultures Interesants!!!

Post  Salom Carlos Mon Dec 13, 2010 11:17 pm

Salleras Mestre Xavier wrote:be, no es sa cultura a la que me referia fa uns dies

pero, algú ha sentit les ultimes noticies sobre wikileaks?

a mi me sembla un tema de tot interessant, de veres, me passaria hores i hores lleguint aquells documents, intentant esbrina encara mes coses (de fet ahir ho vaig fins que quasi me va petar el cap ajaja )

m'argadaria que tots donasiu una opinio ja que crec que es un tema on hi pot haver una gran diferencia d'opinions i podriem debatir aquest inici de la nova era que ve a continuacio!
Sa primera opinió que puc doanr és que pareix que es tema que l'imputen a Suècia és, per mi almenys, dubtòs, i quina coincidència que surti ara després de que sortisin a la llum tots els documents.
Salom Carlos
Salom Carlos

Number of posts : 1073
Age : 30
Registration date : 2009-01-23

Back to top Go down

Cultures Interesants!!! - Page 6 Empty Re: Cultures Interesants!!!

Post  Arias Alonso Adrián Mon Dec 13, 2010 11:45 pm

Salleras Mestre Xavier wrote:be, no es sa cultura a la que me referia fa uns dies

pero, algú ha sentit les ultimes noticies sobre wikileaks?

a mi me sembla un tema de tot interessant, de veres, me passaria hores i hores lleguint aquells documents, intentant esbrina encara mes coses (de fet ahir ho vaig fins que quasi me va petar el cap ajaja )

m'argadaria que tots donasiu una opinio ja que crec que es un tema on hi pot haver una gran diferencia d'opinions i podriem debatir aquest inici de la nova era que ve a continuacio!

Bé, no em trob molt qualificat per parlar del tema a causa de problemes personals XDDD.. i no m´he enterat del tot, pero crec que en general es bó que tota aquesta informació surti a la llum, ja que al menys ara tots els inputats tendràn mes cura de fer o dir allo que vulguin Razz
Arias Alonso Adrián
Arias Alonso Adrián

Number of posts : 237
Age : 30
Ubicació : Palma
Registration date : 2009-02-09

Back to top Go down

Cultures Interesants!!! - Page 6 Empty Re: Cultures Interesants!!!

Post  Salleras Mestre Xavier Mon Dec 13, 2010 11:56 pm

Carlos, aquest home era un home que havia estat denunciat per unes dones per violacio, ja el cercaven va temps però ara amb aquesta noticia, ha sabut el parader i volen conduir a Assanger a la policia sueca.

Salleras Mestre Xavier

Number of posts : 366
Registration date : 2009-11-22

Back to top Go down

Cultures Interesants!!! - Page 6 Empty Re: Cultures Interesants!!!

Post  luis cambron martinez Tue Dec 14, 2010 12:16 am

jo crec que lo que ha fet aquest hacker esta molt be..peque trob que els governs amaguen moltisimes coses que no volen que sapiguem per tenirnos dominats..

luis cambron martinez

Number of posts : 598
Registration date : 2010-10-31

Back to top Go down

Cultures Interesants!!! - Page 6 Empty Re: Cultures Interesants!!!

Post  Salom Carlos Tue Dec 14, 2010 12:52 am

Salleras Mestre Xavier wrote:Carlos, aquest home era un home que havia estat denunciat per unes dones per violacio, ja el cercaven va temps però ara amb aquesta noticia, ha sabut el parader i volen conduir a Assanger a la policia sueca.
No, Xavi; tota aquesta història ve de després de les primeres publicacinos de l'estiu de weekleaks.
Salom Carlos
Salom Carlos

Number of posts : 1073
Age : 30
Registration date : 2009-01-23

Back to top Go down

Cultures Interesants!!! - Page 6 Empty Re: Cultures Interesants!!!

Post  luis cambron martinez Tue Dec 14, 2010 7:59 pm

jo crec que qui te rao es en xavi..que s'esta tornant un friki d'aixo xd

luis cambron martinez

Number of posts : 598
Registration date : 2010-10-31

Back to top Go down

Cultures Interesants!!! - Page 6 Empty Re: Cultures Interesants!!!

Post  LLopis Poncell Bernat Tue Dec 14, 2010 9:38 pm

Salom Carlos wrote:
Salleras Mestre Xavier wrote:Carlos, aquest home era un home que havia estat denunciat per unes dones per violacio, ja el cercaven va temps però ara amb aquesta noticia, ha sabut el parader i volen conduir a Assanger a la policia sueca.
No, Xavi; tota aquesta història ve de després de les primeres publicacinos de l'estiu de weekleaks.
té raó en xavi

LLopis Poncell Bernat

Number of posts : 760
Registration date : 2009-12-02

Back to top Go down

Cultures Interesants!!! - Page 6 Empty Re: Cultures Interesants!!!

Post  Salom Carlos Tue Dec 14, 2010 10:17 pm

luis cambron martinez wrote:jo crec que qui te rao es en xavi..que s'esta tornant un friki d'aixo xd
Desde quan ho segueixes Xavi ?
Salom Carlos
Salom Carlos

Number of posts : 1073
Age : 30
Registration date : 2009-01-23

Back to top Go down

Cultures Interesants!!! - Page 6 Empty Re: Cultures Interesants!!!

Post  Salleras Mestre Xavier Tue Dec 14, 2010 11:13 pm

kajjajajaj en lluis tre rao, soc un friki d'aixo i encara que hagi a començat a llegir del tema fa uns dies, mhe llegit bastantees coses, a partir del que he llegit he format la meva opinio pero voldria saber la vostra. jo tenc la mateixa opinio que en lluis... es un be mundial que ha fet aquest home.. tants en àmbits ètics com diplomatics. per això dic que aquest esdeveniment es crucial per la historia i sera recordat durant molt de temps.

Salleras Mestre Xavier

Number of posts : 366
Registration date : 2009-11-22

Back to top Go down

Cultures Interesants!!! - Page 6 Empty Re: Cultures Interesants!!!

Post  luis cambron martinez Wed Dec 15, 2010 12:25 am

carles en xavi va dir que s'havia aficionat fa ja uns dies, i que es passava el dai sencer llegint... mem si lletgim

luis cambron martinez

Number of posts : 598
Registration date : 2010-10-31

Back to top Go down

Cultures Interesants!!! - Page 6 Empty Re: Cultures Interesants!!!

Post  Arias Alonso Adrián Wed Dec 15, 2010 1:22 pm

Si voleu podrieu posar qualque informació trobada per allà .. que sigui interessant ^^
Arias Alonso Adrián
Arias Alonso Adrián

Number of posts : 237
Age : 30
Ubicació : Palma
Registration date : 2009-02-09

Back to top Go down

Cultures Interesants!!! - Page 6 Empty Re: Cultures Interesants!!!

Post  Salom Carlos Wed Dec 15, 2010 1:40 pm

Salleras Mestre Xavier wrote:kajjajajaj en lluis tre rao, soc un friki d'aixo i encara que hagi a començat a llegir del tema fa uns dies, mhe llegit bastantees coses, a partir del que he llegit he format la meva opinio pero voldria saber la vostra. jo tenc la mateixa opinio que en lluis... es un be mundial que ha fet aquest home.. tants en àmbits ètics com diplomatics. per això dic que aquest esdeveniment es crucial per la historia i sera recordat durant molt de temps.
En això estic completament d'acord; en el que no hi estic d'acord és que em digau que lo de les acussacions a Suècia venen d'ara; han sortit ara a la llum però això ve de després de que Weekleaks fes la seva primera gran filtracció a l'estiu.
Salom Carlos
Salom Carlos

Number of posts : 1073
Age : 30
Registration date : 2009-01-23

Back to top Go down

Cultures Interesants!!! - Page 6 Empty Re: Cultures Interesants!!!

Post  Salleras Mestre Xavier Wed Dec 15, 2010 5:35 pm

Carles, va sortir a l'estiu però com que Assanger es canviava de casa cada dos per tres estava ilocalitzat i les forcçes sueques no el podien trobar, però ara que han descobert el seu parader el reclamen per que testifiqui davant un jutge suec.

D'informacio n'hi ha massa... no sabeu la quantitat d'informacio que ha enviat aquest home aixi que si voleu anar a elpais.com alla alguns periodistes han analitzat cualque document

Salleras Mestre Xavier

Number of posts : 366
Registration date : 2009-11-22

Back to top Go down

Cultures Interesants!!! - Page 6 Empty Re: Cultures Interesants!!!

Post  luis cambron martinez Wed Dec 15, 2010 9:49 pm

els governs no estan prenent cap mena de movilitzacio per intentar defensarse?

luis cambron martinez

Number of posts : 598
Registration date : 2010-10-31

Back to top Go down

Cultures Interesants!!! - Page 6 Empty Re: Cultures Interesants!!!

Post  Salom Carlos Wed Dec 15, 2010 11:54 pm

Salleras Mestre Xavier wrote:Carles, va sortir a l'estiu però com que Assanger es canviava de casa cada dos per tres estava ilocalitzat i les forcçes sueques no el podien trobar, però ara que han descobert el seu parader el reclamen per que testifiqui davant un jutge suec.

D'informacio n'hi ha massa... no sabeu la quantitat d'informacio que ha enviat aquest home aixi que si voleu anar a elpais.com alla alguns periodistes han analitzat cualque document
Si, però han "escobert" el seu parader perquè ell s'ha entregat, ha demostrat que no el podien trobar.
Salom Carlos
Salom Carlos

Number of posts : 1073
Age : 30
Registration date : 2009-01-23

Back to top Go down

Cultures Interesants!!! - Page 6 Empty Re: Cultures Interesants!!!

Post  luis cambron martinez Thu Dec 16, 2010 12:40 am

ja es trist que no el poguesin trobar..

luis cambron martinez

Number of posts : 598
Registration date : 2010-10-31

Back to top Go down

Cultures Interesants!!! - Page 6 Empty Re: Cultures Interesants!!!

Post  Salleras Mestre Xavier Thu Dec 16, 2010 6:41 pm

luis cambron martinez (Wed Dec 15, 2010 7:49 pm) wrote:els governs no estan prenent cap mena de movilitzacio per intentar defensarse?

A que te refereixes? a defensarse de que?

I lo de trist... tampoc ho es tant.. al ser un hacker, podia fer lo que volgues amb les seves targetes de credit, movil ialtres aparells que el podien indentificar..

Salleras Mestre Xavier

Number of posts : 366
Registration date : 2009-11-22

Back to top Go down

Cultures Interesants!!! - Page 6 Empty Re: Cultures Interesants!!!

Post  luis cambron martinez Thu Dec 16, 2010 10:30 pm

si xavi pero en teoria el governs tenen contractats als millors informatics.. i molt mes els estats units..
jo el que volia di era si han pres qualque mesura els governs per tractar de desmentir o fer qualque cossa encontra de quest senyor que ha desvetllat la informacio per no quedar com uns mentiders.

luis cambron martinez

Number of posts : 598
Registration date : 2010-10-31

Back to top Go down

Cultures Interesants!!! - Page 6 Empty Re: Cultures Interesants!!!

Post  Salleras Mestre Xavier Thu Dec 16, 2010 11:36 pm

Els governs no poden fer res, els han desvetllat tot el que tenien, ara EEUU esta nu davant tots els aaltres paisos. I crec uqe han fet be en fer això, aixi els EEUU cuidara mes la seva politica, que ells van de que soin els reis delo mon i que poden fer el que volen i no es aixi.

Salleras Mestre Xavier

Number of posts : 366
Registration date : 2009-11-22

Back to top Go down

Cultures Interesants!!! - Page 6 Empty Re: Cultures Interesants!!!

Post  luis cambron martinez Fri Dec 17, 2010 2:04 am

be pues si ja era hora de que passes aixo perque es vere que els americans es creien el centre de l'univers.. pero be ara ja estan sorgint potencies com china i s'els acaba el xollo

luis cambron martinez

Number of posts : 598
Registration date : 2010-10-31

Back to top Go down

Cultures Interesants!!! - Page 6 Empty Re: Cultures Interesants!!!

Post  Salleras Mestre Xavier Fri Dec 17, 2010 6:22 pm

La veritat es que si...
la china crec que te un gran potencial... i es va posicionant entre una de les potencies més fortes a nivell mundial...

Ara, en vers de estudiar ingles haurem de estudiar Chines... i no me fa cap gracia canviar de llengua.. esper que no canviin la llengua internacional amb el pas dels anys perque sino...

Salleras Mestre Xavier

Number of posts : 366
Registration date : 2009-11-22

Back to top Go down

Cultures Interesants!!! - Page 6 Empty Re: Cultures Interesants!!!

Post  luis cambron martinez Sat Dec 18, 2010 4:07 pm

aqui a palma ja hi ha escoles que fa anys duen a terme aixo d'aprendre chines.. perque jo crec que l'idioma internacional es el angles.. perque fins ara el pais mes improtant del mon eran els estat units.. si aixo canvia.. que te tota la pinta que canviara i sera china la gran pontencia mundial.. potser hi hagi un canvi d'idioma

luis cambron martinez

Number of posts : 598
Registration date : 2010-10-31

Back to top Go down

Cultures Interesants!!! - Page 6 Empty Re: Cultures Interesants!!!

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 6 of 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum