foradelloc
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Actors i directors

+10
Mañas Pep
Badillo Victor
Busquets Andrea
luis cambron martinez
Calvo Claudia
Serra Catalina
LLopis Poncell Bernat
Bardají Edu
Salom Carlos
Salleras Mestre Xavier
14 posters

Page 1 of 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Go down

Actors i directors Empty Actors i directors

Post  Salleras Mestre Xavier Sun Oct 31, 2010 11:13 pm

Aquí teniu el nou tòpic que es centrarà única i exclusivament a xerrar dels vostres actors i directors preferits.

Com que no he demanat permís per obrir aquest fil, nose si serà permanent però jo crec que ens deixaran mantenirlo. Així que es declara aquest fil com obert ENDAVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANT! Smile

Salleras Mestre Xavier

Number of posts : 366
Registration date : 2009-11-22

Back to top Go down

Actors i directors Empty Re: Actors i directors

Post  Salom Carlos Mon Nov 01, 2010 12:24 am

Que opinau de directos com Almodovar, Spielberg o George Lucas ?
Salom Carlos
Salom Carlos

Number of posts : 1073
Age : 30
Registration date : 2009-01-23

Back to top Go down

Actors i directors Empty Re: Actors i directors

Post  Bardají Edu Mon Nov 01, 2010 1:41 am

Salom Carlos wrote:Que opinau de directos com Almodovar, Spielberg o George Lucas ?

Jo de moment només tenc nocions de tercers. Tenc ganes de veure el que deixau per aqui. Tu no diu res, Carlos?
Bardají Edu
Bardají Edu

Number of posts : 340
Age : 31
Registration date : 2009-02-09

http://www.flickr.com/mrmarble

Back to top Go down

Actors i directors Empty Re: Actors i directors

Post  Salom Carlos Mon Nov 01, 2010 12:35 pm

Bardají Edu wrote:
Salom Carlos wrote:Que opinau de directos com Almodovar, Spielberg o George Lucas ?

Jo de moment només tenc nocions de tercers. Tenc ganes de veure el que deixau per aqui. Tu no diu res, Carlos?
Bé, jo deman a sobre directors dels que m'han agradat les seves películes.
Salom Carlos
Salom Carlos

Number of posts : 1073
Age : 30
Registration date : 2009-01-23

Back to top Go down

Actors i directors Empty Re: Actors i directors

Post  LLopis Poncell Bernat Mon Nov 01, 2010 1:23 pm

El millor actor es Will Smith... No hi ha cap film seu que no m'hagi agradat

LLopis Poncell Bernat

Number of posts : 760
Registration date : 2009-12-02

Back to top Go down

Actors i directors Empty Re: Actors i directors

Post  Serra Catalina Tue Nov 02, 2010 12:20 am

Salom Carlos wrote:Que opinau de directos com Almodovar, Spielberg o George Lucas ?

Personalment trob que Almodovar i George Lucas estan sobrevalorats, Almodovar pot ser perque no entenc el seu cinema, però tot em pareix el mateix sempre amb els mateixos plans de càmara i les mateixes tonalitats, arriba un moment que apart de l'argument de la película se t'arriba a fer pesada. I George Lucas no se li pot llevar el mèrit dels efectes especials, però si vos hi fixau que valgui la pena només té Star Wars o American Graffiti com a director, és un guió original pel seu temps. Però soc més de Blade Runner d'en Ridley Scott amb una actuació supèrbia per part d'en Harrisson Ford (a s'única película que m'ha agradat).

I bé Spielberg me pareix un gran director dels millors que he vist amb must see com jaws, La llista de Schindler, ET, l'extraterrestre. Les seves películes tenen grans canvis de plans o grans escenes "one shot" , però com un bon director americà s'ha de vendre fent pelicules a lo Indiana Jones per recaptar fons, fet que fa que no m'acabi d'agradar. És un molt bon director i guionista és una pena que hi hagi tan poques pelicules seves 100%.

M'agradaria recomanar-vos que en lloc de directors "Oscar" miresiu directors "Cannes", n'hi ha un en especial anomenat Ken Loach que m'encanta, no se si n'heu sentit a parlar, però si en voleu una mostra mirau "The Wind That Shakes The Barley".

Un altre director no se si bo, però si original és Michael Moore, pot ser a vegades es passi de rosca, exagerant, però te colque punt que et fan reflexionar una estona.

I tampoc podeu perdrer-vos en Gus van Sant un poc a lo Spielberg barrejant estils comercials-indie, però realment val la pena.

Per cert! No deixeu de mirar als directors mexicans com Alfonso Cuarón (Children of the men) o Guillermo del Toro!



Serra Catalina

Number of posts : 117
Age : 31
Registration date : 2009-01-23

Back to top Go down

Actors i directors Empty Re: Actors i directors

Post  Salom Carlos Tue Nov 02, 2010 5:16 pm

Serra Catalina wrote:
Salom Carlos wrote:Que opinau de directos com Almodovar, Spielberg o George Lucas ?

Personalment trob que Almodovar i George Lucas estan sobrevalorats, Almodovar pot ser perque no entenc el seu cinema, però tot em pareix el mateix sempre amb els mateixos plans de càmara i les mateixes tonalitats, arriba un moment que apart de l'argument de la película se t'arriba a fer pesada. I George Lucas no se li pot llevar el mèrit dels efectes especials, però si vos hi fixau que valgui la pena només té Star Wars o American Graffiti com a director, és un guió original pel seu temps. Però soc més de Blade Runner d'en Ridley Scott amb una actuació supèrbia per part d'en Harrisson Ford (a s'única película que m'ha agradat).

I bé Spielberg me pareix un gran director dels millors que he vist amb must see com jaws, La llista de Schindler, ET, l'extraterrestre. Les seves películes tenen grans canvis de plans o grans escenes "one shot" , però com un bon director americà s'ha de vendre fent pelicules a lo Indiana Jones per recaptar fons, fet que fa que no m'acabi d'agradar. És un molt bon director i guionista és una pena que hi hagi tan poques pelicules seves 100%.

M'agradaria recomanar-vos que en lloc de directors "Oscar" miresiu directors "Cannes", n'hi ha un en especial anomenat Ken Loach que m'encanta, no se si n'heu sentit a parlar, però si en voleu una mostra mirau "The Wind That Shakes The Barley".

Un altre director no se si bo, però si original és Michael Moore, pot ser a vegades es passi de rosca, exagerant, però te colque punt que et fan reflexionar una estona.

I tampoc podeu perdrer-vos en Gus van Sant un poc a lo Spielberg barrejant estils comercials-indie, però realment val la pena.

Per cert! No deixeu de mirar als directors mexicans com Alfonso Cuarón (Children of the men) o Guillermo del Toro!


Vaja, no esperava una resposta tan profunda !
Salom Carlos
Salom Carlos

Number of posts : 1073
Age : 30
Registration date : 2009-01-23

Back to top Go down

Actors i directors Empty Re: Actors i directors

Post  Salleras Mestre Xavier Tue Nov 02, 2010 7:58 pm

Gran resposta de na Catalina!!
Crec que sent moderador de aquest tòpic aprendré moltes coses NO HI HA DUBTE! Smile

Salleras Mestre Xavier

Number of posts : 366
Registration date : 2009-11-22

Back to top Go down

Actors i directors Empty Re: Actors i directors

Post  LLopis Poncell Bernat Tue Nov 02, 2010 8:19 pm

Es comentari de na catalina serra pareix una tesis jeje ...

LLopis Poncell Bernat

Number of posts : 760
Registration date : 2009-12-02

Back to top Go down

Actors i directors Empty Re: Actors i directors

Post  Bardají Edu Tue Nov 02, 2010 8:24 pm

Serra Catalina wrote:I bé Spielberg me pareix un gran director dels millors que he vist amb must see com jaws, La llista de Schindler, ET, l'extraterrestre. Les seves películes tenen grans canvis de plans o grans escenes "one shot" , però com un bon director americà s'ha de vendre fent pelicules a lo Indiana Jones per recaptar fons, fet que fa que no m'acabi d'agradar. És un molt bon director i guionista és una pena que hi hagi tan poques pelicules seves 100%.

Si te dic sa veritat, jo no hi veig inconvenient a això de ser un "venut". Spielberg el que ha fet, senzillament, és identificar el que li agrada a les masses per fer calers fins que li sortissin per les orelles i així dedicar-se després a viure la vida. Jo crec que, amb el que ens hem de quedar, és amb les pel·lícules que considerem de qualitat i prou. Al cap i a la fi, crec que poquissima gent es moriria de fam o treballaria vuit hores (o més) al dia només pel fet de "ser fidel al seu estil". Podria considerar-se el seu treball: fer pel·lícules per encàrrec de les masses. La diferència es que d'aquesta manera tan sols ha de treballar unes cinc-centes hores a l'any (per posar una xifra) i de l'altra 8x5(dies a la setmana)x45(nombre aproximat de setmanes laborals). Això surt 1800 hores a l'any, i tirant a la baixa. Jo crec que la majoria de les persones el menjarien el seu estil i el que fés falta per tener un treball com aquest i un sou com el seu. Al cap i a la fi, és unicament un treball que no té res de dolent, no es pot comparar al de torero, o cualcun d'aquests que es consideren èticament reprobables. Per tant, em quedaria amb les produccions que realment són de qualitat o, dit d'altra manera, les que li hagin agradat més i ell mateix consideri com a hobbie, més que treball. Llavors veuriem quin és el seu "vertader" estil i podriem jutjar sobre els mètodes. Pensa que si no hagués fet les pel·lícules que han triomfat, ja podria ser el millor director de cine del món, que ningú el coneixeria, no tindria doblers per fer cine en condicions i no sabriem res de les seves pel·lícules que considerem de qualitat.
Bardají Edu
Bardají Edu

Number of posts : 340
Age : 31
Registration date : 2009-02-09

http://www.flickr.com/mrmarble

Back to top Go down

Actors i directors Empty Re: Actors i directors

Post  LLopis Poncell Bernat Tue Nov 02, 2010 8:33 pm

Edu molt bon argument .. si,senyor!!

LLopis Poncell Bernat

Number of posts : 760
Registration date : 2009-12-02

Back to top Go down

Actors i directors Empty Re: Actors i directors

Post  Serra Catalina Tue Nov 02, 2010 9:20 pm

Bardají Edu wrote:
Serra Catalina wrote:I bé Spielberg me pareix un gran director dels millors que he vist amb must see com jaws, La llista de Schindler, ET, l'extraterrestre. Les seves películes tenen grans canvis de plans o grans escenes "one shot" , però com un bon director americà s'ha de vendre fent pelicules a lo Indiana Jones per recaptar fons, fet que fa que no m'acabi d'agradar. És un molt bon director i guionista és una pena que hi hagi tan poques pelicules seves 100%.

Si te dic sa veritat, jo no hi veig inconvenient a això de ser un "venut". Spielberg el que ha fet, senzillament, és identificar el que li agrada a les masses per fer calers fins que li sortissin per les orelles i així dedicar-se després a viure la vida. Jo crec que, amb el que ens hem de quedar, és amb les pel·lícules que considerem de qualitat i prou. Al cap i a la fi, crec que poquissima gent es moriria de fam o treballaria vuit hores (o més) al dia només pel fet de "ser fidel al seu estil". Podria considerar-se el seu treball: fer pel·lícules per encàrrec de les masses. La diferència es que d'aquesta manera tan sols ha de treballar unes cinc-centes hores a l'any (per posar una xifra) i de l'altra 8x5(dies a la setmana)x45(nombre aproximat de setmanes laborals). Això surt 1800 hores a l'any, i tirant a la baixa. Jo crec que la majoria de les persones el menjarien el seu estil i el que fés falta per tener un treball com aquest i un sou com el seu. Al cap i a la fi, és unicament un treball que no té res de dolent, no es pot comparar al de torero, o cualcun d'aquests que es consideren èticament reprobables. Per tant, em quedaria amb les produccions que realment són de qualitat o, dit d'altra manera, les que li hagin agradat més i ell mateix consideri com a hobbie, més que treball. Llavors veuriem quin és el seu "vertader" estil i podriem jutjar sobre els mètodes. Pensa que si no hagués fet les pel·lícules que han triomfat, ja podria ser el millor director de cine del món, que ningú el coneixeria, no tindria doblers per fer cine en condicions i no sabriem res de les seves pel·lícules que considerem de qualitat.

A lo millor no m'he expressat bé, però volia dir que, tenint el talent que te i els dobbers que tenia al fer totes les películes d'Indiana Jones (per posar un exemple), no li feia falta vendre's, pot fer películes que aportin més al públic perque ja s'ha guanyat una fama i la seva jubilació. Pel·lícules com "La llista de Schindler" o Jaws són precursores pel que fa a estils de direcció i mescla les dues coses. I com he dit anteriorment, que s'hagi venut no significa que sigui millor o pitjor director, simplement que preferexc l'ideal romàntic de l'amor a l'art i no als calers, sobretot després d'haver-te guanyat un futur i ja no et fassin falta. Això és el que fa que no el tengui en tan alta estima.

Serra Catalina

Number of posts : 117
Age : 31
Registration date : 2009-01-23

Back to top Go down

Actors i directors Empty Re: Actors i directors

Post  Salleras Mestre Xavier Tue Nov 02, 2010 10:49 pm

Tenint en comte que no en sé molt de directors de cinema per no dir casi res seré sincer:

Jo sóc dels que pensa que una persona no ha de fer el que li agrada a totes les masses, aquesta persona ha de fer el que vol, el que sent, no ha de fer el que li agradarà a la gent i per tant guanyar doblers. D'aquesta forma no expresses el que sents i crec que es cinema es una manera de expressar-ho. Pot ser que dues pel·lícules que agradin a les masses estiguin molt bé per guanyar doblers i això, però després crec que hauria de fer pel·lícules que ell on ell expressi tot el que sent o vulgui donar a entendre un missatge. Sa veritat jo preferesc que un nombre reduït de persones vegin les meves pe·lícules però que de veritat sentin el que veuen i jo hagi fet el que volia, que no que tenir molts seguidors i fer les típiques pel·lícules comercials.

Això eés el que pens jo, encara que no vull que penseu que no m'agraden aquest tipus de pelicules perquè crec que soc el primer en que vagi a veure-les, la meva tesi anterior deriva dels grups musicals i he pensat que al cinema es podria aplicar.


Salleras Mestre Xavier

Number of posts : 366
Registration date : 2009-11-22

Back to top Go down

Actors i directors Empty Re: Actors i directors

Post  Bardají Edu Wed Nov 03, 2010 12:37 am

Salleras Mestre Xavier wrote:Tenint en comte que no en sé molt de directors de cinema per no dir casi res seré sincer:

Jo sóc dels que pensa que una persona no ha de fer el que li agrada a totes les masses, aquesta persona ha de fer el que vol, el que sent, no ha de fer el que li agradarà a la gent i per tant guanyar doblers. D'aquesta forma no expresses el que sents i crec que es cinema es una manera de expressar-ho. Pot ser que dues pel·lícules que agradin a les masses estiguin molt bé per guanyar doblers i això, però després crec que hauria de fer pel·lícules que ell on ell expressi tot el que sent o vulgui donar a entendre un missatge. Sa veritat jo preferesc que un nombre reduït de persones vegin les meves pe·lícules però que de veritat sentin el que veuen i jo hagi fet el que volia, que no que tenir molts seguidors i fer les típiques pel·lícules comercials.

Això eés el que pens jo, encara que no vull que penseu que no m'agraden aquest tipus de pelicules perquè crec que soc el primer en que vagi a veure-les, la meva tesi anterior deriva dels grups musicals i he pensat que al cinema es podria aplicar.


Per aixo deia que s'hauria de prendre com un treball, la part de cine que no te res a veure amb tu. Jo preferesc treballar de dissenyador per una empresa publicitaria fent poques hores i cobrant molt, per després tenir temps i doblers per dedicar-me a les meves propies obres que treballar a una oficina sense que em sobri massa temps i tenir un sou mediocre. Jo el que cerc és la felicitat. Podriem dirque spielberg és el meu ídol perquè ha aconseguit el que jo cerc: fa el que li agrada perquè te temps i doblers per poder-ho fer.
Bardají Edu
Bardají Edu

Number of posts : 340
Age : 31
Registration date : 2009-02-09

http://www.flickr.com/mrmarble

Back to top Go down

Actors i directors Empty Re: Actors i directors

Post  LLopis Poncell Bernat Wed Nov 03, 2010 12:46 am

El millor seria fer la feina justa però fer-la per gust i cobrar molt Razz

LLopis Poncell Bernat

Number of posts : 760
Registration date : 2009-12-02

Back to top Go down

Actors i directors Empty Re: Actors i directors

Post  Calvo Claudia Thu Nov 04, 2010 9:16 pm

Doncs a mi personalment em va encantar la trilogia d'Indiana Jones (dic trilogia perquè la de "La calavera de cristall" em va decebre tant que prefereixo fer com si no existís) i, sens dubte, les prefereixo moltíssim abans que la pel.lícula "La llista de Schindler ". No m'atreviria mai a dir que és dolenta però jo vaig passar una mala estona quan la vaig veure: crueltat, llàstima, patiment, odi ... El pitjor de tot és saber que està basada en fets reals.
Jo prefereixo les pel lícules d'aventures, de misteris, de comèdia. Per això us recomano "El gran dictador" de Charles Chaplin, que la va dirigir, va escriure i va protagonitzar, un geni del cinema mut i sord que si o si havia de esmentar en l'apartat de cinema Wink

Calvo Claudia

Number of posts : 41
Age : 30
Registration date : 2010-11-01

Back to top Go down

Actors i directors Empty Re: Actors i directors

Post  luis cambron martinez Mon Nov 08, 2010 1:32 am

voltros considerau que val la pena anar a veure el cinema en 3d per la diferencia de preu que hi ha?

luis cambron martinez

Number of posts : 598
Registration date : 2010-10-31

Back to top Go down

Actors i directors Empty Re: Actors i directors

Post  Salom Carlos Mon Nov 08, 2010 2:24 pm

luis cambron martinez wrote:voltros considerau que val la pena anar a veure el cinema en 3d per la diferencia de preu que hi ha?
Jo crec que no perquè, al cap i a la fi, la película és la mateixa.
Salom Carlos
Salom Carlos

Number of posts : 1073
Age : 30
Registration date : 2009-01-23

Back to top Go down

Actors i directors Empty Re: Actors i directors

Post  LLopis Poncell Bernat Mon Nov 08, 2010 2:28 pm

Jo crec que sí, bé de fet només he vst dues pelicules amb 3D i van valer la pena.

LLopis Poncell Bernat

Number of posts : 760
Registration date : 2009-12-02

Back to top Go down

Actors i directors Empty Re: Actors i directors

Post  Salom Carlos Mon Nov 08, 2010 2:29 pm

LLopis Poncell Bernat wrote:Jo crec que sí, bé de fet només he vst dues pelicules amb 3D i van valer la pena.
Si, però veus el mateix Exclamation
Salom Carlos
Salom Carlos

Number of posts : 1073
Age : 30
Registration date : 2009-01-23

Back to top Go down

Actors i directors Empty Re: Actors i directors

Post  LLopis Poncell Bernat Mon Nov 08, 2010 2:32 pm

No és exactament el mateix perquè en algunes accions dels personatges pareix que surt de la pantalla ... i impresiona més.

LLopis Poncell Bernat

Number of posts : 760
Registration date : 2009-12-02

Back to top Go down

Actors i directors Empty Re: Actors i directors

Post  Salom Carlos Mon Nov 08, 2010 2:35 pm

LLopis Poncell Bernat wrote:No és exactament el mateix perquè en algunes accions dels personatges pareix que surt de la pantalla ... i impresiona més.
Que vols que et digui ... és vera, però hi ha moltes accions que maretgen.
Salom Carlos
Salom Carlos

Number of posts : 1073
Age : 30
Registration date : 2009-01-23

Back to top Go down

Actors i directors Empty Re: Actors i directors

Post  Busquets Andrea Mon Nov 08, 2010 2:42 pm


jo pens que això també depèn del tipus de pelicula, si és una normaleta no val la pena pagar més per veure-la en 3D, per que total casi no hi haurà diferència i com diu en carlos, només aconseguirem marejar-nos

en canvi, si hi ha una película de molta acció, guerres, etc. i que realment impressioni, també pot estar bé canviar un poc i mirar-la en 3D Smile
Busquets Andrea
Busquets Andrea

Number of posts : 195
Age : 31
Registration date : 2009-11-26

Back to top Go down

Actors i directors Empty Re: Actors i directors

Post  LLopis Poncell Bernat Mon Nov 08, 2010 2:48 pm

totalment d'acord

LLopis Poncell Bernat

Number of posts : 760
Registration date : 2009-12-02

Back to top Go down

Actors i directors Empty Re: Actors i directors

Post  Salom Carlos Mon Nov 08, 2010 2:49 pm

Busquets Andrea wrote:
jo pens que això també depèn del tipus de pelicula, si és una normaleta no val la pena pagar més per veure-la en 3D, per que total casi no hi haurà diferència i com diu en carlos, només aconseguirem marejar-nos

en canvi, si hi ha una película de molta acció, guerres, etc. i que realment impressioni, també pot estar bé canviar un poc i mirar-la en 3D Smile
Però que hi dius normaleta ? Una sense gaires efectes ? Perquè una tipús Avatar maretja un munt.
Salom Carlos
Salom Carlos

Number of posts : 1073
Age : 30
Registration date : 2009-01-23

Back to top Go down

Actors i directors Empty Re: Actors i directors

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum