Assignature de Lletres
+10
Badillo Victor
Tomas Menchon Luis Enriqu
Arias Alonso Adrián
Mañas Pep
Salleras Mestre Xavier
Fuster Pizá Pilar
Bardají Edu
LLopis Poncell Bernat
Salom Carlos
Ana Malesevic Bubenik
14 posters
Page 2 of 14
Page 2 of 14 • 1, 2, 3 ... 8 ... 14
Re: Assignature de Lletres
Aaaaaah, idò no corris tant !LLopis Poncell Bernat wrote:això no és pel nivell si no les presses de postetjar jeje
Salom Carlos- Number of posts : 1073
Registration date : 2009-01-23
ja però si faig via puc mirar més tòpics.
LLopis Poncell Bernat- Number of posts : 760
Registration date : 2009-12-02
I equivocarte mésLLopis Poncell Bernat wrote:ja però si faig via puc mirar més tòpics.
Salom Carlos wrote:I equivocarte mésLLopis Poncell Bernat wrote:ja però si faig via puc mirar més tòpics.
Exacte XDDDD també compta la qualitat! XD
Arias Alonso Adrián- Number of posts : 237
Ubicació : Palma
Registration date : 2009-02-09
per un error no passa res. Tothom es pot equivocar.
LLopis Poncell Bernat wrote:jejejje per cert filosofia a on va?(supos que a lletres,ja que com ha dit en carlos les de leltres no serveixen per res i sa filosofia no serveix per res )
Heeey, totalment d'acord amb tu XDDD
Tomas Menchon Luis Enriqu- Number of posts : 20
Registration date : 2009-11-13
Tomas Menchon Luis Enriqu wrote:LLopis Poncell Bernat wrote:jejejje per cert filosofia a on va?(supos que a lletres,ja que com ha dit en carlos les de leltres no serveixen per res i sa filosofia no serveix per res )
Filosofía es incatalogable XDDDD a mi em sebla que s´ha de fer un grup especial només per a ella perque es l´unica assignatura en la que no se encara el que ens trobam estudiant XDD (potser soc jo que som massa ruc XD)
Arias Alonso Adrián- Number of posts : 237
En sa meva opinió, sa filosofia hauria d'anar com una asignatura de lletres, per més que es profesorsArias Alonso Adrián wrote:Tomas Menchon Luis Enriqu wrote:LLopis Poncell Bernat wrote:jejejje per cert filosofia a on va?(supos que a lletres,ja que com ha dit en carlos les de leltres no serveixen per res i sa filosofia no serveix per res )
Filosofía es incatalogable XDDDD a mi em sebla que s´ha de fer un grup especial només per a ella perque es l´unica assignatura en la que no se encara el que ens trobam estudiant XDD (potser soc jo que som massa ruc XD)
d'aquesta asignatura diguin que la filosofia diguin que la ciència sorgeix de la filosofia.
Salom Carlos wrote:En sa meva opinió, sa filosofia hauria d'anar com una asignatura de lletres, per més que es profesorsArias Alonso Adrián wrote:Tomas Menchon Luis Enriqu wrote:LLopis Poncell Bernat wrote:jejejje per cert filosofia a on va?(supos que a lletres,ja que com ha dit en carlos les de leltres no serveixen per res i sa filosofia no serveix per res )
d'aquesta asignatura diguin que la filosofia diguin que la ciència sorgeix de la filosofia.
En sa meva opinió, és una assignatura directament inútil, que no serveix per res més que per fotre els alumnes i que no hauria d'existir com a assignatura a segon.... xDDD
hola a tots! només dir-vos que el joan alcover s´ha posat al dia i ja tenim compte de facebook i twitter. vos esperam a www.facebook.com/esllonguet i www.twitter.com/esllonguet !
Badillo Victor- Number of posts : 59
Bé, continuem xerrant, o millor dit, insultant, les assignatures de lletres....
Tomas Menchon Luis Enriqu wrote:Bé, continuem xerrant, o millor dit, insultant, les assignatures de lletres....
Me pareix perfecte, pero sa filosofia no la toca ni Déu. Va per tots.
A tots els que deis que la filosofia no serveix per res, si durant tota la humanitat s'hagués passat de d'aquesta, ara mateix:
I això per no enumerar altres coses de les que no tendriem i en són ben necessàries (com la moral, per exemple). Jo crec que cal anar alerta amb sa filo.
- No tendrieu cap dret ni un.
- Tampoc tendrieu ciències de cap tipus.
- Us creurieu el que diu l'esglèsia. Això vol dir fora sexe i, alomillor i fins i tot, sacrificis als Déus periòdics.
- Probablement fóssiu del noranta per cent pobre de la població total. Això vol dir ser esclau o alguna cosa per l'estil.
I això per no enumerar altres coses de les que no tendriem i en són ben necessàries (com la moral, per exemple). Jo crec que cal anar alerta amb sa filo.
Tens tota sa raó al dir això, Edu. Si t'hi fixes jo mai no me queixat de les asignatures, l'unica queixa que tenc és : Si realment es tan esencial (que sincerament ho trob que es basic) que ho donin a 4rt d'ESO però no a 2n de Batxiller que ens hi jugam nota i si no ho es, idó que ho donin a les carreres que s'especialitzin en filosofia.... És cert que es base de les ciencies però a diferenica de les ciencies es teoria (exceptuant la llògica) no practica...
Res era exposar el meu punt de vista...i el que he dit de la filosofia ho aplic també a la literatura ja que trob que careix de sentit estodiar literatura (atenció dic literatura no llengua) ja que ho oblidarem i no ho tormarem a usar.
Res era exposar el meu punt de vista...i el que he dit de la filosofia ho aplic també a la literatura ja que trob que careix de sentit estodiar literatura (atenció dic literatura no llengua) ja que ho oblidarem i no ho tormarem a usar.
Mañas Pep wrote:Tens tota sa raó al dir això, Edu. Si t'hi fixes jo mai no me queixat de les asignatures, l'unica queixa que tenc és : Si realment es tan esencial (que sincerament ho trob que es basic) que ho donin a 4rt d'ESO però no a 2n de Batxiller que ens hi jugam nota i si no ho es, idó que ho donin a les carreres que s'especialitzin en filosofia.... És cert que es base de les ciencies però a diferenica de les ciencies es teoria (exceptuant la llògica) no practica...
Ah, és clar. Jo trob que és important i a mi m'encanta, però no pinta res al nostre batxiller. En aquest aspecte no queda altra que acceptar-ho, si es que a cualcú li costa. El mateix passa amb la part de literatura de les assignatures de lletres. Això ja ho podrien llegir els lletrats que manen, tot i que em sembla que no els importa si fa o no un paper important de cara al coneixement pràctic.
Mañas Pep wrote:Tens tota sa raó al dir això, Edu. Si t'hi fixes jo mai no me queixat de les asignatures, l'unica queixa que tenc és : Si realment es tan esencial (que sincerament ho trob que es basic) que ho donin a 4rt d'ESO però no a 2n de Batxiller que ens hi jugam nota i si no ho es, idó que ho donin a les carreres que s'especialitzin en filosofia.... És cert que es base de les ciencies però a diferenica de les ciencies es teoria (exceptuant la llògica) no practica...
totalment d'acord!!!
Si, al cap i a la fi, es el que la majoria dels que ens queixam volem.LLopis Poncell Bernat wrote:Mañas Pep wrote:Tens tota sa raó al dir això, Edu. Si t'hi fixes jo mai no me queixat de les asignatures, l'unica queixa que tenc és : Si realment es tan esencial (que sincerament ho trob que es basic) que ho donin a 4rt d'ESO però no a 2n de Batxiller que ens hi jugam nota i si no ho es, idó que ho donin a les carreres que s'especialitzin en filosofia.... És cert que es base de les ciencies però a diferenica de les ciencies es teoria (exceptuant la llògica) no practica...
totalment d'acord!!!
Com duis l'examen de català???
Sense començar.LLopis Poncell Bernat wrote:Com duis l'examen de català???
ja som dos...jo tanpok e començat..
luis cambron martinez- Number of posts : 598
Registration date : 2010-10-31
jejje ido ja podeu espavilar!!!
Tu, que primer hi ha físicaLLopis Poncell Bernat wrote:jejje ido ja podeu espavilar!!!
Si aj ho se però sa física mai s' ''olvida'' perquè sinó te peten... XD
ajajja molt bona bernat jajaaj
luis cambron martinez- Number of posts : 598
Registration date : 2010-10-31
Que vos ha parescut sa classe de filosofia ehh ??? jejej