Assignature de Lletres
+10
Badillo Victor
Tomas Menchon Luis Enriqu
Arias Alonso Adrián
Mañas Pep
Salleras Mestre Xavier
Fuster Pizá Pilar
Bardají Edu
LLopis Poncell Bernat
Salom Carlos
Ana Malesevic Bubenik
14 posters
Page 11 of 14
Page 11 of 14 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14
Re: Assignature de Lletres
Salom Carlos wrote:Aquest el pots esborrar, pel que serveixen ...Ana Malesevic Bubenik wrote:Tòpic destinat a les assignatures de lletres
estic super farta dels topicazos aquests de que ses lletres no serveixen per res i tot aixo... tot serveix per qualque cosa, per exemple es castellà , que se que a molts de voltros no vos agrada gens ( i no es que sigui avorrida, si no que com que no treim ses notes que ens agradaria , ale ja no li donam interés i ens deixa d'agradar...)
vale que a jo ( com a TOTS) no m'interessi la vida de segons quin autor, o en general, de cap ( a no ser que hagi tingut una vida interessant..............mmmhh no.... no n'hi ha cap ajjaajajaj... però si es cert que la poesia ( génere literari que més m'agrada!!!!!!!) sigui molt interesant que sigui important saber analitzar un poema ( es sa meva opinió) , i ho pensant en que una cosa que a simple vista només son paraules i que no ens diuen res, si el sabem analitzar bé ens pot fins i tot marcar la vida... personalment un dels poemes que més m'han agradat, dels que he llegit ( i ha estat estudiant literatura catalana), ha estat aquest, de Joan Salvat-Papasseit :
"Així la rosa enduta pel torrent,
així l'espurna de mimosa al vent,
la teva vida, sota el firmament."
poema que clou la producció d'aquest autor, es a dir, va finalitzar tot lo que va treballar drant la seva vida amb aquestes tres línies on ens vol dir que "el sentit de la vida no és només la mateixa vida".
Esper que qualcú llegeixi aquest comentari i que la persona qhe ho faci me pugui respondre amb arguments que siguin capaços de fer-me canviar d'opinió.
Cebotenco Ramona- Number of posts : 31
Registration date : 2009-11-13
Salom Carlos wrote:Ho deia amb ironia ! Però sigam realistes, a quants i quantes de sa nostra classe li serviran de molt a ses respectives carreres que vulguin cursar ?Bardají Edu wrote:Salom Carlos wrote:Aquest el pots esborrar, pel que serveixen ...Ana Malesevic Bubenik wrote:Tòpic destinat a les assignatures de lletres
Aqui tenim un problema, i es que no mos serveixen per res més que per pujar nota, pero és un fet T_T. Osigui que per mi el pot deixar, no hi ha problema. Crec que no estarà mal tenir un espai per demanar dubtes i tot aixo.
Es vera que hem de sabre llegir o escriure, però crec que enguany a aquestes asignatures, i més castellà i filosofia, se estan passant una mica o, fins arà, no haviem fet el que tocava.
L'intenció del comentari no era que llevasin el tòpic; i així com anam, no crec que servesquin de molt per pujar nota.
carlos... quina llastima dirt-ho , però no tota la teva vida ( o almenys la meva) girarà entorn la teva carrera....
les lletres et serviran per poder expressarte a una entrevista, per poder corregir als teus fills quan comencin a aprendre a parlar, quan li vulguis dir a la persona que estimes que la estimes i ho facis d'una forma interessant , jajajajajajaja ja se que son cursilades, però segons com ho miris la vida es una cursilada!! ajajajajaja )
Pep idò si no hem de xerrar de les coses que no es poden canviar podriem deixar de xerrar de moltes coses
LLopis Poncell Bernat- Number of posts : 760
Registration date : 2009-12-02
Bernat, potser em vaig expressar malament jo en un principi, pero el que volia dir es que donar infinites voltes a una absurditat no la fara menys absurda. Que vull dir amb això: queixar-se de coses que no tenen remei una vegada, dues vegades o tres vegades, ido va be perque et desofegues pero quan ja van tresmil.... -.-"
@Ramona ara no t'emprenyis per lo de absurditats, eh, que no va per lo d'estodiar lletres si no per que queixarse de que estodiam lletres no du enlloc :D (només per evitar malentesos). En quant al teu post "L'importancia de les lletres" ido jo et puc dir el que crec que vaig dir ja als inicis d'aquest tema: estic dacord amb que ens ensenyin llengua pero estic en contra de la literatura (i si no ho he entes malament tu també defenses aquesta postura) per tant et propos en en comptes de defensar les lletres defensis la llegua :D
@Ramona ara no t'emprenyis per lo de absurditats, eh, que no va per lo d'estodiar lletres si no per que queixarse de que estodiam lletres no du enlloc :D (només per evitar malentesos). En quant al teu post "L'importancia de les lletres" ido jo et puc dir el que crec que vaig dir ja als inicis d'aquest tema: estic dacord amb que ens ensenyin llengua pero estic en contra de la literatura (i si no ho he entes malament tu també defenses aquesta postura) per tant et propos en en comptes de defensar les lletres defensis la llegua :D
Ramona, no et neg res del que has dit, però reafirm el que vaig dir al principi d'aquest tòpic ( si cerques per les primeres pàgines ).Cebotenco Ramona wrote:Salom Carlos wrote:Ho deia amb ironia ! Però sigam realistes, a quants i quantes de sa nostra classe li serviran de molt a ses respectives carreres que vulguin cursar ?Bardají Edu wrote:Salom Carlos wrote:Aquest el pots esborrar, pel que serveixen ...Ana Malesevic Bubenik wrote:Tòpic destinat a les assignatures de lletres
Aqui tenim un problema, i es que no mos serveixen per res més que per pujar nota, pero és un fet T_T. Osigui que per mi el pot deixar, no hi ha problema. Crec que no estarà mal tenir un espai per demanar dubtes i tot aixo.
Es vera que hem de sabre llegir o escriure, però crec que enguany a aquestes asignatures, i més castellà i filosofia, se estan passant una mica o, fins arà, no haviem fet el que tocava.
L'intenció del comentari no era que llevasin el tòpic; i així com anam, no crec que servesquin de molt per pujar nota.
carlos... quina llastima dirt-ho , però no tota la teva vida ( o almenys la meva) girarà entorn la teva carrera....
les lletres et serviran per poder expressarte a una entrevista, per poder corregir als teus fills quan comencin a aprendre a parlar, quan li vulguis dir a la persona que estimes que la estimes i ho facis d'una forma interessant , jajajajajajaja ja se que son cursilades, però segons com ho miris la vida es una cursilada!! ajajajajaja )
Crec que el bot que hem pegat enguany en assignatures com castellà o filosofia és molt exagerat, per tant, una de dues, o fins ara ho han fet malament i hauriem d'haver fet més coses o engunay s'estant passant un poc. En la mieva opinió és una mica de les dues coses.
Ara, dues coses més. La primera tu trobes profitoses totes les clases de castellà que hem dedicat a "ampliar" sa informació sobre diferents autors ? De que ens servirà sabre qui esta ara a la RAE i en quina lletra ? Més bé, de poc. També crec que podriem dedicar aquestes hores a treballar més el textos i els comentaris perquè el que se diu a classe, quasi no els hem vist ni passar !!
I sa segona, no pensis que estic a favor de tòpics tipús "els de lletres ho tenen més fàcil" o "les lletres no serveixen per res". És vera que hi hagut vegades que els he utilitzat però per exagerar, el que jo reclamava és que trob que hauriem d'aprofundir més en les assignatures específiques del nostres batxiller i els de lletres a les seves, perquè, si vols fer lletres, que fas a sa nostra classe ?
Salom Carlos- Number of posts : 1073
Registration date : 2009-01-23
Mañas Pep wrote:Bernat, potser em vaig expressar malament jo en un principi, pero el que volia dir es que donar infinites voltes a una absurditat no la fara menys absurda. Que vull dir amb això: queixar-se de coses que no tenen remei una vegada, dues vegades o tres vegades, ido va be perque et desofegues pero quan ja van tresmil.... -.-"
@Ramona ara no t'emprenyis per lo de absurditats, eh, que no va per lo d'estodiar lletres si no per que queixarse de que estodiam lletres no du enlloc (només per evitar malentesos). En quant al teu post "L'importancia de les lletres" ido jo et puc dir el que crec que vaig dir ja als inicis d'aquest tema: estic dacord amb que ens ensenyin llengua pero estic en contra de la literatura (i si no ho he entes malament tu també defenses aquesta postura) per tant et propos en en comptes de defensar les lletres defensis la llegua
estic totalment d'acord amb tu quan dius que no val la pena quixar-se moltes vegades i donar-li corda a un mateix tema si en es final es : ajo i agua i a estudiar castellà o català o filosofia o etc... i no me referia directament a tu si no a en carles... que me va impactar molt lo que va escriure...
[/quote]
Ramona, no et neg res del que has dit, però reafirm el que vaig dir al principi d'aquest tòpic ( si cerques per les primeres pàgines ).
Crec que el bot que hem pegat enguany en assignatures com castellà o filosofia és molt exagerat, per tant, una de dues, o fins ara ho han fet malament i hauriem d'haver fet més coses o engunay s'estant passant un poc. En la mieva opinió és una mica de les dues coses.
Ara, dues coses més. La primera tu trobes profitoses totes les clases de castellà que hem dedicat a "ampliar" sa informació sobre diferents autors ? De que ens servirà sabre qui esta ara a la RAE i en quina lletra ? Més bé, de poc. També crec que podriem dedicar aquestes hores a treballar més el textos i els comentaris perquè el que se diu a classe, quasi no els hem vist ni passar !!
I sa segona, no pensis que estic a favor de tòpics tipús "els de lletres ho tenen més fàcil" o "les lletres no serveixen per res". És vera que hi hagut vegades que els he utilitzat però per exagerar, el que jo reclamava és que trob que hauriem d'aprofundir més en les assignatures específiques del nostres batxiller i els de lletres a les seves, perquè, si vols fer lletres, que fas a sa nostra classe ?[/quote]
ale me'n vaig a repasar.... petons cibernetics (AJAJAJAJJ)
Ara si que t'has expresat millor, no he llegit tot s els comentaris i tampoc me posaré ara a fer-ho...
Que vols que et digui Carlos, estic a sa nostra classe perque també m'agraden molt les ciéncies, és més,me vull dedicar a les ciéncies, però per altra banda m'agrada molt la literatura i ja te puc dir que quan surti d'aqui , tots aquest anys m'han servit per adonar-me'n de que hi ha una cosa al món que m'agrada molt i és lletgir poemes, textos, llibres, etc. Se'n podria dir que si no hagués fet assignatures de lletres fins ara estaria "alienada" ( com els treballadors "de" Marx) a les ciències i no veuria més enllà i no me n'hauria donat de que tinc hobbies que no son ni practicar esports ni anar a sa platja ajajajajaj si no com he dit: lletgir. No se si has entés lo que vull dir, i per la pregunta que m'has fet ... em sembla que no creus capaç la unió entre llengua i ciència... jo si i soc de l'pinió de que si a una persona li manca una part , no pot arribar a ser realment professional, no vull dir que jo sigui ( que no ho soc ni de lluny!!!!) una estudiant brillan i perfecta i que l'endemà quan vagi ( si es que arribo) a l'Universitat seré millor persona o més profesional que tu perquè m'agradin les assignatures de llengües... i amb aixó afirmo que un estudiant de batxiller humanístic que NO fan ni matemàtiques... no sé com se mourà pel món ( ja no dic que hagi de fer matemètiques com les que fiem noltros de calcular derivades o ecuacions de diferents graus... sinó que hi ha gent d'aquest abtxiller que quan han vist la meva claculadora m'han dit OH!! Jo fa anys que no n'utilitz.... ) però que t'he de dir a tu si ets molt defensor de les ciències i del teu batxiller ( i no va amb amles ni res ) només vull dir que pensis lo que dius i comte amb com dones la tevaopinió... es només un consell i ja no es per lo que pensin els altres de tu... sinó perque potser un dia les matematiques no te serveixin per resoldre els teus problemes de la vida... i ja he perdut el fil del meu discurs ramonià ajajajajjajj
esper que m'haguis entés i que entenguis que no se pot dir : esborra aquest tópic total no serveix per res: com les assignatures sobre les que tracten."" o no sé com ho has dit... però que m'ha arribat a la patata.... ajajajajaja
aquest any a assignatures com tu dius carles filosofia i castella s'estan passant
luis cambron martinez- Number of posts : 598
Registration date : 2010-10-31
luis cambron martinez wrote:aquest any a assignatures com tu dius carles filosofia i castella s'estan passant
Castellà sí, totalment d'acord, però filosofia no crec que s'estigui passant, si quasi no tenim deures (menys quan un dia li pega per fer 10000 tesxtos, ha, ha) però no, jo crec que filosofia està molt bé, enguany, almenys, es contingut ja està bé, sense xerrar d'altres coses... però és que a castellà... és difícil que t'agradi alguna cosa... (i no hauria de ser així, però vaja...).
Per cert:
"El que vale, vale, y el que no, para ADE", ha, ha, ho havia de posar.
Yoh- Number of posts : 263
Registration date : 2009-02-09
No se perque ho has possat ... nooooo Ei, hem d'aconseguir una còpia de sa foto d'en Yeray i penjar-la a classe.èFerrer Ortas Júlia wrote:
Per cert:
Salom Carlos wrote:No se perque ho has possat ... nooooo Ei, hem d'aconseguir una còpia de sa foto d'en Yeray i penjar-la a classe.èFerrer Ortas Júlia wrote:
Per cert:
Eh? però què dius Carlos? No sé de què me xerres... : )
Fes memòria !!
Tal volta un cartell penjat al tauló d'una facultad universitària ...
Ferrer Ortas Júlia wrote:luis cambron martinez wrote:aquest any a assignatures com tu dius carles filosofia i castella s'estan passant
Castellà sí, totalment d'acord, però filosofia no crec que s'estigui passant, si quasi no tenim deures (menys quan un dia li pega per fer 10000 tesxtos, ha, ha) però no, jo crec que filosofia està molt bé, enguany, almenys, es contingut ja està bé, sense xerrar d'altres coses... però és que a castellà... és difícil que t'agradi alguna cosa... (i no hauria de ser així, però vaja...).
Per cert:
ADE es una de les professions que millor borsa de treball te.... "el que vale vale y el que no para ade a tener trabajo asegurado, ale "jAJAJJAJJAJJAJ
Salom Carlos wrote:Fes memòria !!
Mmmm no sé... ara mateix no se m'ocorr, hauré d'administrar i dirigir millor sa meva empresa mental o algo... amem si així aconseguesc entendre't...
Cebotenco Ramona wrote:Ferrer Ortas Júlia wrote:luis cambron martinez wrote:aquest any a assignatures com tu dius carles filosofia i castella s'estan passant
Per cert:
ADE es una de les professions que millor borsa de treball te.... "el que vale vale y el que no para ade a tener trabajo asegurado, ale "jAJAJJAJJAJJAJ
Sí, sí, però a quin preu??? (no me referesc a ses activitats (divertidíssimes i súper emocionants) que ha de fer sa persona que estudia això (que ara en sèrio, tanta sort que hi ha gent a qui li agraden... perquè sinó, ho hauríem de fer els altres), sinó per com se'n riurien d'ell molts altres, ha, ha... què bèsties...)
Per cert Ramona... ara, que me dirigesc a fer es comentari de text des mes de març... crec que m'acab d'identificar totalment amb sa teva foto... no pot ser més descriptiva...
luis cambron martinez wrote:aquest any a assignatures com tu dius carles filosofia i castella s'estan passant
ES UN ZAS EN TODA LA BOCA Pep te dedic el post que se que t'agraden molt els mues posts amb tanta profunditat jejeje
LLopis Poncell Bernat- Number of posts : 760
Registration date : 2009-12-02
LLopis Poncell Bernat wrote:luis cambron martinez wrote:aquest any a assignatures com tu dius carles filosofia i castella s'estan passant
ES UN ZAS EN TODA LA BOCA Pep te dedic el post que se que t'agraden molt els mues posts amb tanta profunditat jejeje
Ei, que kant sí que és molt profund : ) (Ara, no pens fer cap comentari sobre castellà, això sí que és es meu límit...)
Idò recorda s'entrevista que ens ha de llegir demà d'en Sinisterra !!
Salom Carlos wrote:Idò recorda s'entrevista que ens ha de llegir demà d'en Sinisterra !!
MOLT INTERESSANT
Ferrer Ortas Júlia wrote:Per cert Ramona... ara, que me dirigesc a fer es comentari de text des mes de març... crec que m'acab d'identificar totalment amb sa teva foto... no pot ser més descriptiva...
AJJAAJAJAJAJAJAJAJAJAJA PER FÍ QUALCÚ es fixa en sa meva foto! ajajaajajajajajajajjajajajjajajaa
jo he decidit de no estressarme més.....
Cebotenco Ramona wrote:Salom Carlos wrote:Idò recorda s'entrevista que ens ha de llegir demà d'en Sinisterra !!
MOLT INTERESSANT
Crec que només hi ha una persona superior a Sanchis Sinisterra (tot això dins es món de na Pepa, eh?):
Miguel Hernández...
Cebotenco Ramona wrote:Ferrer Ortas Júlia wrote:Per cert Ramona... ara, que me dirigesc a fer es comentari de text des mes de març... crec que m'acab d'identificar totalment amb sa teva foto... no pot ser més descriptiva...
AJJAAJAJAJAJAJAJAJAJAJA PER FÍ QUALCÚ es fixa en sa meva foto! ajajaajajajajajajajjajajajjajajaa
Sí, si tanmateix no hi ha remei... Ha, ha, lo millor és posar-se tranquil per poder seguir estressant-se, ha, ha!
No se jo ..., que tal un amor platònic compartint-los els dos ?Ferrer Ortas Júlia wrote:Cebotenco Ramona wrote:Salom Carlos wrote:Idò recorda s'entrevista que ens ha de llegir demà d'en Sinisterra !!
MOLT INTERESSANT
Crec que només hi ha una persona superior a Sanchis Sinisterra (tot això dins es món de na Pepa, eh?):
Miguel Hernández...
Com que per seguir estressant-se !? Jo ho vull deixar ja ...Ferrer Ortas Júlia wrote:Cebotenco Ramona wrote:Ferrer Ortas Júlia wrote:Per cert Ramona... ara, que me dirigesc a fer es comentari de text des mes de març... crec que m'acab d'identificar totalment amb sa teva foto... no pot ser més descriptiva...
Sí, si tanmateix no hi ha remei... Ha, ha, lo millor és posar-se tranquil per poder seguir estressant-se, ha, ha!
Page 11 of 14 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14
Page 11 of 14