assignatures
4 posters
Page 1 of 1
assignatures
HOLAAAAA!
obrim aquest tòpic per posar en comú i poder solucionar antre tots els problemes que tenim amb les assignatures i si hem de fer qualque treball doncs aquí podeu xerrar-hi.
a més si teniu qualque asumpte d'alguna assignatura que s'hagi de xerrar amb un professor, el podeu exposar aquí
animau-vos a escriure més,
obrim aquest tòpic per posar en comú i poder solucionar antre tots els problemes que tenim amb les assignatures i si hem de fer qualque treball doncs aquí podeu xerrar-hi.
a més si teniu qualque asumpte d'alguna assignatura que s'hagi de xerrar amb un professor, el podeu exposar aquí
animau-vos a escriure més,
galve beatriz- Number of posts : 7
Registration date : 2009-11-24
Re: assignatures
Bones a tots!
Bé, m'agradaria molt sebre com fareu per entregar es treball de castellà a temps, me pareix bastant imposible sa veritat...ho duis bé?
Bé, m'agradaria molt sebre com fareu per entregar es treball de castellà a temps, me pareix bastant imposible sa veritat...ho duis bé?
Diez Rodriguez Nerea- Number of posts : 11
Registration date : 2010-10-31
Diez Rodriguez Nerea wrote:Bones a tots!
Més o menys... entre tants d'exàmens i a més entregar el treball, no hi ha massa temps... pero bé, s'intentarà!
Fiol Segui Joana- Number of posts : 8
Registration date : 2010-06-01
NOTES
que tal us han anat les notes?
Quines son les vostres impresions d'aquesta avaluació?
Aqui podeu posar verds els profes, pero sense pasarseee eeeh! (que ho poden llegir!) pero podeu posar les vostres queixes i aixi podem xerrar amb els profesors!
Quines son les vostres impresions d'aquesta avaluació?
Aqui podeu posar verds els profes, pero sense pasarseee eeeh! (que ho poden llegir!) pero podeu posar les vostres queixes i aixi podem xerrar amb els profesors!
Massanet Alba- Number of posts : 10
Registration date : 2009-11-13
ja s'acaba aixo niiiiiins! com ho duiis? vos veis amb forçes per treurer-ho tot a juny i lluirmos a selectivitat? a mi em fa molta por....
Fiol Segui Joana- Number of posts : 8
Registration date : 2010-06-01
Page 1 of 1