Miscel·lània
5 posters
Page 1 of 1
Miscel·lània
Vull obrir aquest tòpic per parlar d'altres coses a part dels estudis...
Per exemple: quines són les vostres sèries preferides?
Per exemple: quines són les vostres sèries preferides?
Ana Malesevic Bubenik- Number of posts : 60
Registration date : 2010-10-20
Re: Miscel·lània
uhm....buff aquest topic esta be peroooo..... per a topic de miscelania ja tenim el de presentacions, que ha derivat a miscelania XD
Hey pero esta be.
Series:
House
Si consideres series al manga/anime n'hi hauria moltes més XD
Hey pero esta be.
Series:
House
A mi les series que més m'agraden són "Navy Investigación Criminal" i "House".
Salom Carlos- Number of posts : 1073
Registration date : 2009-01-23
Mañas Pep wrote:uhm....buff aquest topic esta be peroooo..... per a topic de miscelania ja tenim el de presentacions, que ha derivat a miscelania XD
Hey pero esta be.
Series:
House
Estic d´acord amb en Pep amb aixó del de miscelania ... pero be... La meva serie favorita es Padre de Familia... i moooooooooooooooltes series d´anime >.<
Arias Alonso Adrián- Number of posts : 237
Ubicació : Palma
Registration date : 2009-02-09
Jo també estic d'acord amn en Pep, les mesves serie favorites són: How I met your mother, The big bang theory i Chuck.
LLopis Poncell Bernat- Number of posts : 760
Registration date : 2009-12-02
Dubte rapid que m'ha vengut al cap...se suposa que aquest topic es per a fer "bumps" es a dir apareixes i inicices una nova conversació que no tengui res a veure amb la anterior o es algo més complex, més organitzat....
Ho dic perque el "bumptopic" ja el tenim pero si es un poc més organitzat (ex: cada setmana canviam de tema...) trob que podria ser un bon topic
Ho dic perque el "bumptopic" ja el tenim pero si es un poc més organitzat (ex: cada setmana canviam de tema...) trob que podria ser un bon topic
Hey, que això mor =(
Introduesc un tema (o ho intent XD) "REDES PARA LA CIENCIA" és un programa de ciencia d'actualitat on (almanco jo ho trob) descobreixen coses molt interesants.
Algú la coneix/segueix?
Introduesc un tema (o ho intent XD) "REDES PARA LA CIENCIA" és un programa de ciencia d'actualitat on (almanco jo ho trob) descobreixen coses molt interesants.
Algú la coneix/segueix?
A la 2 pero jo el mir per internet : http://smartplanet.blip.tv/posts?view=archive&nsfw=dc
A sobre quins temes solen parlar en aquest programa ?
En teoria parlen un poc de tot el relacionat amb la ciencia, pero es centren sobretot en neuropsicologia i similars
Uffff, si va de neurociències ja no m'entusiasma tant.
Però jo he obert aquest tòpic per poder tancar el de presentacions per que era un tòpic destinat nomès a les presentacions i aquest per parlar de coses externes a les classes..
El programa aquest que diu en Pep és el d'Eduard Punset:
http://www.redesparalaciencia.com/
El programa aquest que diu en Pep és el d'Eduard Punset:
http://www.redesparalaciencia.com/
Ana Malesevic Bubenik- Number of posts : 60
Registration date : 2010-10-20
Crec que coneixem en aquest tipo "gracis" a sa nostra estimada ( ironia ) professora de castellà.
Weno, Carlos, jo he de dir que ja l'havia sentit mencionar altres vegades pero que si desde que ens el va "presentar" hi estic tot enganxat XD
Això que dius que no t'interesa perque es neuropsicologia, ho entenc, però de veres creus que podrem arribar a entendre algo si no ens entenem a nosaltres mateixos? Jo personalment trob que no, sense coneixer la nostra natura no podem arribar massa enfora =) (ei pero es una opinió personal)
Això que dius que no t'interesa perque es neuropsicologia, ho entenc, però de veres creus que podrem arribar a entendre algo si no ens entenem a nosaltres mateixos? Jo personalment trob que no, sense coneixer la nostra natura no podem arribar massa enfora =) (ei pero es una opinió personal)
En això crec que tens raó, encara que el trma a mi no m'entusiasmi.
Però he vist el programa qualque pic i quan no es centren tant en aquest aspecte esta força bé.
Però he vist el programa qualque pic i quan no es centren tant en aquest aspecte esta força bé.
Page 1 of 1