foradelloc
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fdl 4t ESO B

+25
Boïgues Dídac
Fresneda Adrià
ripoll marta
Ortiz Ferrà Marina
Ramos Pablo
Mañas Pep
Serra Catalina
Frau Ferriol
Puig Xisca
otero ana
Pizà Catalina
lazutska ilona
Galmés Aina
alexandra
Borràs Núria
Diánez Antonio
s a a n .
Salom Carlos
Li TingTing
ferriz juan
Castell Tomeu
Florit Jordi
Díez Nerea
Nieto Guillermo
Salvà Marina
29 posters

Page 7 of 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Go down

Fdl 4t ESO B - Page 7 Empty Revolució

Post  Salom Carlos Tue Mar 24, 2009 11:58 pm

Xavi, sàpigues que recolçam la teva revolució,
Anim revolucionaris quartebenians!!! Hem de enderrocar na Cati.
affraid
P.D: Ei poble de quart be, que ja duim 11 pàgines. lol!
Salom Carlos
Salom Carlos

Number of posts : 1073
Age : 30
Registration date : 2009-01-23

Back to top Go down

Fdl 4t ESO B - Page 7 Empty Revolució.

Post  Roig Xavier Lluís Wed Mar 25, 2009 12:43 am

Soc el napoleó de 4rt B, enderrocarem a na Cati, i conquerirem 4rt A, B, i C, i l'any que ve, conquerirem 1 de batxiller. Visca 4rtB
Roig Xavier Lluís
Roig Xavier Lluís

Number of posts : 41
Age : 30
Ubicació : 350 cc
Registration date : 2009-01-23

http://www.flicr.com - xavier louis

Back to top Go down

Fdl 4t ESO B - Page 7 Empty Re: Fdl 4t ESO B

Post  Salom Carlos Wed Mar 25, 2009 11:07 pm

Visca!!!!!!!! lol!
Salom Carlos
Salom Carlos

Number of posts : 1073
Age : 30
Registration date : 2009-01-23

Back to top Go down

Fdl 4t ESO B - Page 7 Empty Re: Fdl 4t ESO B

Post  Mañas Pep Wed Mar 25, 2009 11:17 pm

eis recordat de jo quan haguem conquerit tot el joan alcover, que vaig ser el primer en apoyar la revolució
Mañas Pep
Mañas Pep

Number of posts : 174
Age : 30
Ubicació : beyond
Registration date : 2009-01-23

http://joshuaiceknight.deviantart.com

Back to top Go down

Fdl 4t ESO B - Page 7 Empty ATNCIÓ parla el delegat en funcions de l'univers quartbenià! (discurs multitudinari)

Post  Frau Ferriol Thu Mar 26, 2009 7:56 pm

Habitants de l'aula 23! escoltaume! Vos parla el delegat en funcions. En ambsència de na cati ocupare el seu carrec i defesaré el millor que
pugui el forum, l'aula 23, l'univers quartbenià i tot el que l'envolta incluit els zomis de quart A!!!!
Mort al revolucionariii!!! L'univers no pot funcionar amb gent com els XL!! seria la ruïna!
En nom de na cati faig una advertència: si la destronau ho pagarou car!! tenim els deus a favor nostro! no ens podreu
derrocar tan facilment!
La veu del poble diu: NO permetrem de cap de les maneres que el nostre univers estigui governat per una gent corrupte!!!!!
POBLEE!! A LES ARMES!!

ESCÒRIAAAA!!
(aplaudiments en massa i cridant victoriosos el nom de FRAU FRAU FRAU!!!!)
Frau Ferriol
Frau Ferriol

Number of posts : 42
Registration date : 2009-01-23

Back to top Go down

Fdl 4t ESO B - Page 7 Empty Re: Fdl 4t ESO B

Post  Salom Carlos Thu Mar 26, 2009 11:28 pm

Bé Toni, vista la manera de que t'ho prens, casi que te feim cas, però es
XL estam masa comvençuts!1 Exclamation
Ah, se suposa que en absencia de la delagada, el delegat en funcions és es
subdelegat, és a dir, n'Antonio i no tu. Que no se te pugin es fums!
Au, quartebenians, que tal ses cangurs?
A jo bé, sa veritat es que les esperava una mica més difícils.
Fins demà. lol!
Salom Carlos
Salom Carlos

Number of posts : 1073
Age : 30
Registration date : 2009-01-23

Back to top Go down

Fdl 4t ESO B - Page 7 Empty Re: Fdl 4t ESO B

Post  Serra Catalina Fri Mar 27, 2009 12:10 am

Estimat poble de 4tB, que sapigueu que els vostres ambaixadors a Roma ens ho esteim passant molt be i que ho esteim disfrutant per tots vosaltres. Nosaltres no feim un viatge de plaer com vosaltres pensau. Sino que ens sacrifiquem i anam a veure obres plenes de pols per ampliar el domini de 4tB, en el fons els vostres dirigents es preocupen massa pel poble. No esteim pensant, "ai pobrets que estan a classe i nosaltres esteim aqui, disfrutant un munt." sino que deim "hem de fer un esforç per el poble".

Una classe, un poble, un delegat, adalt els quartbetians!
I contra la revolucio: paredon.


PD: Aqui no es pot posar accents, perdonau.
Delec, el carrec de delegat i el anomen el meu defensor a n'en Toni Frau Ferriol =).

Serra Catalina

Number of posts : 117
Age : 31
Registration date : 2009-01-23

Back to top Go down

Fdl 4t ESO B - Page 7 Empty Re: Fdl 4t ESO B

Post  Mañas Pep Fri Mar 27, 2009 12:23 am

Eis pues no se si ho veis clar, pero aqui (al forum ara mateix som 3 revolucionais a 2 conservadors) duis ses de perdre =)
Aixi que si algu més es vol unir a la revolucio ho podra fer, tot aquell conservador sera destituit del poder en quan la revolució acabi, així que dieu quartbenians, voleu un futur millor?


en cas de queixes dirigiuvos a en Xavi Roig XD
Mañas Pep
Mañas Pep

Number of posts : 174
Age : 30
Ubicació : beyond
Registration date : 2009-01-23

http://joshuaiceknight.deviantart.com

Back to top Go down

Fdl 4t ESO B - Page 7 Empty Re: Fdl 4t ESO B

Post  Frau Ferriol Fri Mar 27, 2009 1:30 am

revolucionari carles!!!!! jo tenc es poder fins que torni na cati de la seva expedicio per terres italianes a donar coneixer la bona nova de l'univers quartbenià!!!!!!!
fins dema subdits Razz!
Frau Ferriol
Frau Ferriol

Number of posts : 42
Registration date : 2009-01-23

Back to top Go down

Fdl 4t ESO B - Page 7 Empty Re: Fdl 4t ESO B

Post  Frau Ferriol Fri Mar 27, 2009 1:32 am

pep!! al forum sou tres revolucionaris a dos conservadors però a classe sou tres revolucionaris i tota una munió de conservadors que donen soport a la nostre lider per la gràcia de la deesa Catalina CATI SERRA TOMÀS. JAJAJA
ens veim dema adeu!Wink
Frau Ferriol
Frau Ferriol

Number of posts : 42
Registration date : 2009-01-23

Back to top Go down

Fdl 4t ESO B - Page 7 Empty Re: Fdl 4t ESO B

Post  Mañas Pep Fri Mar 27, 2009 7:26 pm

Pero cuan el forum sigui nostre poseirem un espai mool mes gran que l'aula 23 Jajaja (rialla malefica XD)

Be ido cuan començem a fer "folletos" de la revolucio augmentarem en nombre i vos derrotarem XD
Mañas Pep
Mañas Pep

Number of posts : 174
Age : 30
Ubicació : beyond
Registration date : 2009-01-23

http://joshuaiceknight.deviantart.com

Back to top Go down

Fdl 4t ESO B - Page 7 Empty Revolució!!!!! Amunt XL!!!!!!!

Post  Salom Carlos Fri Mar 27, 2009 11:15 pm

Tranquil Toni Frau, el domini dels conservadors a la clase arriba al seu fi.
Ah, per cert que em diuen Carlos, i no Carles, així que en dirigirte a mi
em dius pel meu nom! Sino atent a les consequèncis!!!!!
Ei intent de delegada, quan deleguis es teus poders cerca qualcú més eficient lol!

P.D: PEp els "folletos" ja s'estan imprimint, dilluns els he tendrem.
Salom Carlos
Salom Carlos

Number of posts : 1073
Age : 30
Registration date : 2009-01-23

Back to top Go down

Fdl 4t ESO B - Page 7 Empty revolució.

Post  Roig Xavier Lluís Sat Mar 28, 2009 9:07 pm

Vull afegir que es revolucionarisa som jo en pep i en carlos, superiors en materia intele intelectual a na cati i en toni frau. I fisicament jo puc amb tots ( antonio i juan, no va per voltros). La revolució es inminent, i per cert!, toni, el delegat en funcions soc jo a partir d'ara. Cop d'estat!

(Sempre per devoció a na Catalina Pizà, es clar)

XL al govern! L'ambaixador ha parlat.
Roig Xavier Lluís
Roig Xavier Lluís

Number of posts : 41
Age : 30
Ubicació : 350 cc
Registration date : 2009-01-23

http://www.flicr.com - xavier louis

Back to top Go down

Fdl 4t ESO B - Page 7 Empty Ah, i toni;

Post  Roig Xavier Lluís Sat Mar 28, 2009 9:13 pm

Toni, escoltem, lo de que a sa clase sou una munió, es relatiu, jo tenc els meus contactes que m'informen que la direcció de na cati serra no els agrada a tots.. i que apoyen el moviment. Mori el regnat de na catalina, jo seré el napoleó de 4rt B. Toni, l'exemple de que ets un hipocrita es que dius "subdits", i el que son es compatriotes, camarades, companys;
Roig Xavier Lluís
Roig Xavier Lluís

Number of posts : 41
Age : 30
Ubicació : 350 cc
Registration date : 2009-01-23

http://www.flicr.com - xavier louis

Back to top Go down

Fdl 4t ESO B - Page 7 Empty Re: Fdl 4t ESO B

Post  Frau Ferriol Sun Mar 29, 2009 10:11 pm

res res... CARLES i Pep tot aixo es paper banyat sou uns venuts i vos rendiu facilment a ses mans de'n Xavi!!! i tot per tenir algun càrrec dins l'univers!! ESCÒRIAAA!! k sou! venuts i corruptes¬¬ per molta paperassa que faceu no servira per derrotar a la nostre líder indiscutible CATI SERRA!!
Xavii!! si ets el nou Napoleó de 4t B tambe hauras d'acabar desterrat a un cantó de la clase sense veu ni vot!! i amés la deesa va dir que el poble no pot fer i desfer el govern sense el seu conçens!!!
si hi ha gent que esta descontenta amb sa líder que ho digui a la cara no d'amagat que per part meva no hi haura represàlies a no ser que militin als XL com els teus dos criats i venuts senyors CARLES i Pep.

POBLE DE 4t B!!! tranquils tot esta baix control no patiu que el govern es fort i podra resistir molts més cops d'estat fallits com el d'aquest cap de setmana d'en Xavi. seguiu treballant pel bé del poble i feis que tot seguesqui amb normalitat fins que arribi la nostre líder de la difusió de la bona nova que és l'univers quartbenià.

ATENTAMENT EL DELEGAT EN FUNCIONS ANTONI FRAU FERRIOL

ANTONIO tu tranquil que el càrrec de subdelegat és teu!! si no ets un traïdor contam amb el teu suport!
Frau Ferriol
Frau Ferriol

Number of posts : 42
Registration date : 2009-01-23

Back to top Go down

Fdl 4t ESO B - Page 7 Empty A Quartbé

Post  Pizà Catalina Mon Mar 30, 2009 11:22 am

Poble, Els dilluns dematí són "prest" per definició i avui és un dilluns 60 minuts més cruel, encara; i gris, emboirat i trist. Vaja, que si un dia havia de baixar a la terra i fer una declaració radikal, havia de ser avui.
Així, he decidit transmetre les directrius quartbenianes en un missatge digital, que vendria a ser així:
Quartbé, és, per definició, un univers democràtic. Aquest és el motiu principal pel qual, encara que un tema x no interessi a la majoria, en parlam igualment a l'assemblea setmanal tutorial, per exemple. I què vull dir amb això? Idò que corria per allà el mes d'octubre, les fulles caduques dels arbres, empeses per una tardor gens incipient ja queien, i celebràrem l'elecció de delegats a la vint-i-tres. Sí, sí. Qui va voler, s'hi va presentar i qui no, idò no.
Conclusió...
Si algú volia responsabilitat, aquell era el moment de presentar candidatura i no ara. I si algú ho va fer i no va ser elegit democràticament, idò hauria d'assumir la suma aritmètica amb els coneixements de matemàtiques que li han inculcat i treballar pel poble, si és que encara té voluntat de servir.
Així doncs, ja he parlat, que ja era hora. Confii que en el nostre univers les directrius que sempre ens han caracteritzat de consens i solidaritat i respecte (!) continuïn essent les guies que insuflin l'alè necessari per continuar el nostre camí que acabarà, n'estic segura, amb un flamant títol d'ensenyament quartbenià obligatori i amb un grup de companys de per vida; i per part meva, culminarà amb un gelat immens de xocolata a la terrassa de ca nostra regant les buguenvíl·lees com a màxima activitat d'estrès Smile
I pus.
Ala. A partir d'ara, esperaré amb impaciència els vostres missatges constructius. En qualsevol cas, com que veig que hi ha matèria grisa i voluntat de fer feina de sobres, nomenaré una sèrie de comissions per desenvolupar feines de comunitat a dins i a fora de les nostres fronteres per aprofitar tot el cabal d'energia del qual dipòs en aquest univers.
Que així sigui. Shukran. Gràcies.

Catalina
p.s. Ave, nines a Itàlia. Esperam que torneu aviat i ens expliqueu tot el que ens fa tanta enveja que estigueu admirant ara mateix. Ja veis que per aquí, tot segueix com sempre.

Pizà Catalina

Number of posts : 12
Registration date : 2009-01-23

Back to top Go down

Fdl 4t ESO B - Page 7 Empty Re: Fdl 4t ESO B

Post  Frau Ferriol Mon Mar 30, 2009 7:08 pm

estic d'acord Catalina! el poble va decidir a principi de la nostra era universal! si hi ha algu que te àncies de poder doncs l'any que ve serà un altre any jijiji!!
jo dic que som el delegat en funcions perque la líder indicutible CATI SERRA oficilament i publicament en aquest marevellos forum hem va cedir el seu lloc fins la seva retornada de l'expedicio Razz jejeje

be despres d'aquest temps d'inestabilitat a l'univers faig saber que na cati i els seus so pasen d'alló més bé, que disfruten vejen escultures i obres d'art i ja tenen àncies de tornar per contarmos-ho tot jeje

fins demaa quartbenians. Razz!
Frau Ferriol
Frau Ferriol

Number of posts : 42
Registration date : 2009-01-23

Back to top Go down

Fdl 4t ESO B - Page 7 Empty Re: Fdl 4t ESO B

Post  Salom Carlos Mon Mar 30, 2009 10:04 pm

Però Toni i Catalina, tot govern té sempre una oposició, no. Sino no seria una democràcia!!
Ei, Frau ho em dius Carlos que es meu nom ho optare a no contestarte! Tu et dius Toni (en mallorquí)
i no Toni (en castellà). Així wue si tu no vols que t'ho diguin no ho fàcis!
Bé, per una altra banda, amem si participa més poble al forum que si no ens morirem d'oll!
Salom Carlos
Salom Carlos

Number of posts : 1073
Age : 30
Registration date : 2009-01-23

Back to top Go down

Fdl 4t ESO B - Page 7 Empty La maxima autoritat ha parlat

Post  Mañas Pep Mon Mar 30, 2009 10:14 pm

Noooooo, aixo no pot ser, al principi de curs no es va mostrar els objectius de cada bandol aixi que aquella votacio va ser una votacio comprada! No hi ha ningu que tingui pensat deixar de proclamar la dictadura de NaPoLeO quartbenia Jejejeje....

Be ido aixo es una treva i no una derrota, no vos penseu que heu derrotat la oposicio dictatorial XD

Seguirem avançant, a molta més velocitat que una republica XD
Mañas Pep
Mañas Pep

Number of posts : 174
Age : 30
Ubicació : beyond
Registration date : 2009-01-23

http://joshuaiceknight.deviantart.com

Back to top Go down

Fdl 4t ESO B - Page 7 Empty Re: Fdl 4t ESO B

Post  gascuñana mª de lluc Wed Apr 01, 2009 1:36 pm

HI HA UN JOC A L'APARTAT DE CULTURA POPULAR!

ANIMAU-VOS A PARTICIPAR!
gascuñana mª de lluc
gascuñana mª de lluc

Number of posts : 562
Age : 32
Ubicació : Palma de mca.
Registration date : 2008-10-09

Back to top Go down

Fdl 4t ESO B - Page 7 Empty Catalina;

Post  Roig Xavier Lluís Wed Apr 01, 2009 6:14 pm

Apreciant s'interes que demostres participant de ses nostres bromes, en SALOM té raó, necessitam una oposició, que soc jo. Gràcies per el teu interés, de veritat.

PD: Toni Frau, perfavor, no m'importunis amb decalificacions tals com aquestes, ja que crec que no t'he fet res.


JAX
Roig Xavier Lluís
Roig Xavier Lluís

Number of posts : 41
Age : 30
Ubicació : 350 cc
Registration date : 2009-01-23

http://www.flicr.com - xavier louis

Back to top Go down

Fdl 4t ESO B - Page 7 Empty Re: Fdl 4t ESO B

Post  Serra Catalina Sat Apr 04, 2009 10:25 pm

Estic d'acord en tenir una oposició, és més, se pot dir que m'agrada i tot, però he de dir una cosa als membres que componen la massa de la ressistència, que per favor no us serviu de calumnies per fer-vos més forts.
Aquí hi ha d'haver joc net, i que cadascú parli com a individu i no utilitzi el nom d'un col·lectiu sense especificar-ne els membres, i això va per els 2 bàndols.



El Napoleó quartbenià s'ha trobat amb el seu Wellington.

Serra Catalina

Number of posts : 117
Age : 31
Registration date : 2009-01-23

Back to top Go down

Fdl 4t ESO B - Page 7 Empty ainaaa:)

Post  Galmés Aina Sun Apr 05, 2009 8:47 pm

eeeii! Smile
deu fer un mes que no deixava cap comentari v.v
esque entre que sa meva memori no es gran cosa i que només estic amb l'ordinador els vespres, mai hi pens.
be.. nomes e pasat perque l'altre dia us vareu queixar de que ningú hi participava.
un besoo a tots! Very Happy

Galmés Aina

Number of posts : 21
Registration date : 2009-01-23

Back to top Go down

Fdl 4t ESO B - Page 7 Empty Re: Fdl 4t ESO B

Post  Salom Carlos Sun Apr 05, 2009 10:04 pm

Menos mal, Aina. que nomes som en Pep, en Xavi, en Toni i jo,
i na Cati de tan en quant.
Salom Carlos
Salom Carlos

Number of posts : 1073
Age : 30
Registration date : 2009-01-23

Back to top Go down

Fdl 4t ESO B - Page 7 Empty Re: Fdl 4t ESO B

Post  Puig Xisca Wed Apr 08, 2009 1:18 am

crec que vos preneu les coses massa en serio..jajaja
es show que esteis liant.


catalina pizà;
prenc nota del gelat de xocolata al pati de ca teva, has dit, no?
Puig Xisca
Puig Xisca

Number of posts : 10
Registration date : 2009-01-23

Back to top Go down

Fdl 4t ESO B - Page 7 Empty Re: Fdl 4t ESO B

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 7 of 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum