foradelloc
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

FDL de 1ºA

+9
altre
Du Junwei
LLABRES MORRO AINA
luis cambron martinez
Yoh
Badillo Victor
Bardají Edu
Ramos Pablo
Salom Carlos
13 posters

Page 5 of 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5

Go down

FDL de 1ºA - Page 5 Empty Re: FDL de 1ºA

Post  Fiol Laura Sat Jun 04, 2011 10:19 pm

Martinez Mari wrote:
Salom Carlos wrote:Aina, dins el fil de literatura podreu trobar un fòrum que diu "lectures obligatories de 1"; és allà on haurieu de comentar les lectures que hagiu fet de català enguany.

Aina quan et fiques desde la pàgina des llonguet al foradelloc et surt dos apartats(1batciller,2batxiller) i abaix posa altres: i posa literatura, música... Desp´res només has de clicar on posa Tirant lo Blanc.

A mi el batxiller m'ha semblat força dur! S'ha notat bastant el pas de 4t a 1r, moltísssim! El nivell en primer es dur, pero en segon.. on sirà? Pels núbols!! Esperem que no es noti tant el canvi... Que dieu els de 2n?? Es nota el canvi??
Jo estic amb tu Mari! Si a 1r he tengut un parell de migranyes no m'he vull imaginar a 2n, sobretot sa semana de sa selectivitat!! affraid
Però: Yes we can! (sobrada ja ho sé!)
Very Happy
I vosaltres de 2n MOLTA SORT!! study
Fiol Laura
Fiol Laura

Number of posts : 16
Age : 30
Registration date : 2011-02-07

Back to top Go down

FDL de 1ºA - Page 5 Empty Re: FDL de 1ºA

Post  Martinez Mari Thu Jun 09, 2011 9:34 pm

Fiol Laura wrote:
Martinez Mari wrote:
Salom Carlos wrote:Aina, dins el fil de literatura podreu trobar un fòrum que diu "lectures obligatories de 1"; és allà on haurieu de comentar les lectures que hagiu fet de català enguany.

Aina quan et fiques desde la pàgina des llonguet al foradelloc et surt dos apartats(1batciller,2batxiller) i abaix posa altres: i posa literatura, música... Desp´res només has de clicar on posa Tirant lo Blanc.

A mi el batxiller m'ha semblat força dur! S'ha notat bastant el pas de 4t a 1r, moltísssim! El nivell en primer es dur, pero en segon.. on sirà? Pels núbols!! Esperem que no es noti tant el canvi... Que dieu els de 2n?? Es nota el canvi??
Jo estic amb tu Mari! Si a 1r he tengut un parell de migranyes no m'he vull imaginar a 2n, sobretot sa semana de sa selectivitat!! affraid
Però: Yes we can! (sobrada ja ho sé!)
Very Happy
I vosaltres de 2n MOLTA SORT!! study

Sí, jo aquest curs he començat a tenir migranyes...I mai m'havia pasat. Com va anar selectivitat? Quan l'hagi de fer hem possaré molt histèrica,però si ja m'en pos als exàmens normals, a selectivitat.... Trobau que es fàcil d'aprovar-ne amb bona nota Question
Martinez Mari
Martinez Mari

Number of posts : 6
Registration date : 2011-04-10

Back to top Go down

Page 5 of 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum