foradelloc
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

FDL de 1ºA

+9
altre
Du Junwei
LLABRES MORRO AINA
luis cambron martinez
Yoh
Badillo Victor
Bardají Edu
Ramos Pablo
Salom Carlos
13 posters

Page 4 of 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Go down

FDL de 1ºA - Page 4 Empty Re: FDL de 1ºA

Post  Salom Carlos Thu May 05, 2011 9:55 pm

Pues venga, ànims !! Que ja no vos deuen quedar moltes opcions d'aconseguir-ho ...
Salom Carlos
Salom Carlos

Number of posts : 1073
Age : 30
Registration date : 2009-01-23

Back to top Go down

FDL de 1ºA - Page 4 Empty Re: FDL de 1ºA

Post  Martinez Mari Thu May 05, 2011 11:01 pm

Salom Carlos wrote:Pues venga, ànims !! Que ja no vos deuen quedar moltes opcions d'aconseguir-ho ...
Yo crec que es ara quan tenim menos opcions d'aconseguir-lo perque esteim a axonomètric i es lo mes xungo...Però bé, tot s'ha d'intentar...
Martinez Mari
Martinez Mari

Number of posts : 6
Registration date : 2011-04-10

Back to top Go down

FDL de 1ºA - Page 4 Empty Re: FDL de 1ºA

Post  Salom Carlos Fri May 06, 2011 5:08 pm

Bueno, jo no ho sé. Jo no vaig fer dibuix a primer, ni en faig enguany, però m'en record que els que en feien
estaven encantats del que aprenien a classe i de lo bé que so passaven ... en això era millor que TIC.
Salom Carlos
Salom Carlos

Number of posts : 1073
Age : 30
Registration date : 2009-01-23

Back to top Go down

FDL de 1ºA - Page 4 Empty Re: FDL de 1ºA

Post  Yoh Fri May 06, 2011 10:36 pm

Martinez Mari wrote:
Salom Carlos wrote:Pues venga, ànims !! Que ja no vos deuen quedar moltes opcions d'aconseguir-ho ...
Yo crec que es ara quan tenim menos opcions d'aconseguir-lo perque esteim a axonomètric i es lo mes xungo...Però bé, tot s'ha d'intentar...


Idò... s'axonomètric per jo i en general per tots es des meu curs ha estat es sistema més fàcil, perquè és es que millor t'ajuda a veure s'espai! No sé... Idò si s'axonomètric vos pareix difícil... no sé què fareu amb es dièdric... aquí sí que no veureu res...
Bé, també pot ser que passi tot lo contrari, i se vos il·lumini es cap amb sa simplesa des dièdric, però no és lo que sol passar... i sí, ara només fareu fins a posicions relatives, però esperau a l'any que vé, que seran 6 mesos de dièdric. Es final d'aquests 6 mesos han estat per jo lo més difícil des dos cursos de dibuix tècnic...

Yoh

Number of posts : 263
Registration date : 2009-02-09

Back to top Go down

FDL de 1ºA - Page 4 Empty Re: FDL de 1ºA

Post  Yoh Fri May 06, 2011 10:37 pm

Martinez Mari wrote:
Salom Carlos wrote:Pues venga, ànims !! Que ja no vos deuen quedar moltes opcions d'aconseguir-ho ...
Yo crec que es ara quan tenim menos opcions d'aconseguir-lo perque esteim a axonomètric i es lo mes xungo...Però bé, tot s'ha d'intentar...


Ah! I no vos desanimeu, que nolstros ho hem aconseguit precisament a s'antepenúltim examen! Ara (a part de tot s'estrés de Selectivitat) Estam en temporada de feeeeeeeeeesta!!!!!!! : )
(i a més, avui ha estat divendres, ha, ha)

Yoh

Number of posts : 263
Registration date : 2009-02-09

Back to top Go down

FDL de 1ºA - Page 4 Empty Re: FDL de 1ºA

Post  Salom Carlos Sun May 08, 2011 12:33 am

Ferrer Ortas Júlia wrote:
Martinez Mari wrote:
Salom Carlos wrote:Pues venga, ànims !! Que ja no vos deuen quedar moltes opcions d'aconseguir-ho ...
Yo crec que es ara quan tenim menos opcions d'aconseguir-lo perque esteim a axonomètric i es lo mes xungo...Però bé, tot s'ha d'intentar...


Ah! I no vos desanimeu, que nolstros ho hem aconseguit precisament a s'antepenúltim examen! Ara (a part de tot s'estrés de Selectivitat) Estam en temporada de feeeeeeeeeesta!!!!!!! : )
(i a més, avui ha estat divendres, ha, ha)
Tio, jo vull festa a ses altres classes !!
Salom Carlos
Salom Carlos

Number of posts : 1073
Age : 30
Registration date : 2009-01-23

Back to top Go down

FDL de 1ºA - Page 4 Empty Re: FDL de 1ºA

Post  Fiol Laura Mon May 09, 2011 10:00 pm

Ferrer Ortas Júlia wrote:
Martinez Mari wrote:
Salom Carlos wrote:Pues venga, ànims !! Que ja no vos deuen quedar moltes opcions d'aconseguir-ho ...
Yo crec que es ara quan tenim menos opcions d'aconseguir-lo perque esteim a axonomètric i es lo mes xungo...Però bé, tot s'ha d'intentar...


Idò... s'axonomètric per jo i en general per tots es des meu curs ha estat es sistema més fàcil, perquè és es que millor t'ajuda a veure s'espai! No sé... Idò si s'axonomètric vos pareix difícil... no sé què fareu amb es dièdric... aquí sí que no veureu res...
Bé, també pot ser que passi tot lo contrari, i se vos il·lumini es cap amb sa simplesa des dièdric, però no és lo que sol passar... i sí, ara només fareu fins a posicions relatives, però esperau a l'any que vé, que seran 6 mesos de dièdric. Es final d'aquests 6 mesos han estat per jo lo més difícil des dos cursos de dibuix tècnic...
Shocked Júlia gracis per animrm'hos tant! Sad
per jo tambe és "fàcil" però hi has de entrar! tongue
Fiol Laura
Fiol Laura

Number of posts : 16
Age : 30
Registration date : 2011-02-07

Back to top Go down

FDL de 1ºA - Page 4 Empty Re: FDL de 1ºA

Post  Salom Carlos Mon May 09, 2011 10:14 pm

Fiol Laura wrote:
Ferrer Ortas Júlia wrote:
Martinez Mari wrote:
Salom Carlos wrote:Pues venga, ànims !! Que ja no vos deuen quedar moltes opcions d'aconseguir-ho ...
Yo crec que es ara quan tenim menos opcions d'aconseguir-lo perque esteim a axonomètric i es lo mes xungo...Però bé, tot s'ha d'intentar...


Idò... s'axonomètric per jo i en general per tots es des meu curs ha estat es sistema més fàcil, perquè és es que millor t'ajuda a veure s'espai! No sé... Idò si s'axonomètric vos pareix difícil... no sé què fareu amb es dièdric... aquí sí que no veureu res...
Bé, també pot ser que passi tot lo contrari, i se vos il·lumini es cap amb sa simplesa des dièdric, però no és lo que sol passar... i sí, ara només fareu fins a posicions relatives, però esperau a l'any que vé, que seran 6 mesos de dièdric. Es final d'aquests 6 mesos han estat per jo lo més difícil des dos cursos de dibuix tècnic...
Shocked Júlia gracis per animrm'hos tant! Sad
per jo tambe és "fàcil" però hi has de entrar! tongue
Menos mal que teniu na Júlia que vos anima perquè sinó amem com ho durieu això de poder però no fe festa a classe ...
Salom Carlos
Salom Carlos

Number of posts : 1073
Age : 30
Registration date : 2009-01-23

Back to top Go down

FDL de 1ºA - Page 4 Empty Re: FDL de 1ºA

Post  Martinez Mari Tue May 10, 2011 12:00 am

Salom Carlos wrote:
Fiol Laura wrote:
Ferrer Ortas Júlia wrote:
Martinez Mari wrote:
Salom Carlos wrote:Pues venga, ànims !! Que ja no vos deuen quedar moltes opcions d'aconseguir-ho ...
Yo crec que es ara quan tenim menos opcions d'aconseguir-lo perque esteim a axonomètric i es lo mes xungo...Però bé, tot s'ha d'intentar...


Idò... s'axonomètric per jo i en general per tots es des meu curs ha estat es sistema més fàcil, perquè és es que millor t'ajuda a veure s'espai! No sé... Idò si s'axonomètric vos pareix difícil... no sé què fareu amb es dièdric... aquí sí que no veureu res...
Bé, també pot ser que passi tot lo contrari, i se vos il·lumini es cap amb sa simplesa des dièdric, però no és lo que sol passar... i sí, ara només fareu fins a posicions relatives, però esperau a l'any que vé, que seran 6 mesos de dièdric. Es final d'aquests 6 mesos han estat per jo lo més difícil des dos cursos de dibuix tècnic...
Shocked Júlia gracis per animrm'hos tant! Sad
per jo tambe és "fàcil" però hi has de entrar! tongue
Menos mal que teniu na Júlia que vos anima perquè sinó amem com ho durieu això de poder però no fe festa a classe ...
A mi el que hem costa es la mecànica de feina, la vista espacial la tenc dins el cap!De vegades en Rocabruna està explicant a la pissarra com es fa l'exercici i tu el copies per després poder estodiar-lo, pero de que te dones conta t'has perdut de part de l'explicació i el que fas es copiar linies que no saps d'on surten! Pero res, després si veig que no l'he entès l'hi deman i ja está Smile
Esper poder saber com son les festes tan misterioses d'en Rocabruna... jajaja!
Martinez Mari
Martinez Mari

Number of posts : 6
Registration date : 2011-04-10

Back to top Go down

FDL de 1ºA - Page 4 Empty catala

Post  Du Junwei Tue May 24, 2011 9:39 pm

ha estat molt llarg el llibre de tirant a veure si en 2 de batx possen una de mes curta

Du Junwei

Number of posts : 6
Registration date : 2011-01-16

Back to top Go down

FDL de 1ºA - Page 4 Empty canvi de contrasenya

Post  Du Junwei Tue May 24, 2011 9:45 pm

carlos salom ,tens acces per canviar el nom del usuari (username) i la contrasenya en el login?

per exemple : vull username:1234567
contrasenya:123456

i que en el comentaris surti el meu nom tal com es junwei du .

aixo es pot fer?

Du Junwei

Number of posts : 6
Registration date : 2011-01-16

Back to top Go down

FDL de 1ºA - Page 4 Empty Re: FDL de 1ºA

Post  Salom Carlos Wed May 25, 2011 9:26 am

Du Junwei wrote:carlos salom ,tens acces per canviar el nom del usuari (username) i la contrasenya en el login?

per exemple : vull username:1234567
contrasenya:123456

i que en el comentaris surti el meu nom tal com es junwei du .

aixo es pot fer?
Em sap greu Junwei Du però això no ho puc fer jo. i no ser si es pot fer ... el que podríes fer es demanar-li a en Tomeu, es secretari, és ell
es que s'encarrega de coses així.
Per cert, Junwei Du, has de comentar ses lectures en els forums de literatura, que hi ha una apartat per això que és diu "lectures obligatories de 1 de bnatxiller". S'latre fil que s'ha obert, no ho han fet les moderadores, pel que segurament ho acabaran llevant.
Salom Carlos
Salom Carlos

Number of posts : 1073
Age : 30
Registration date : 2009-01-23

Back to top Go down

FDL de 1ºA - Page 4 Empty Re: FDL de 1ºA

Post  LLABRES MORRO AINA Wed May 25, 2011 11:22 pm

al·lots!!! això ja s'acaba!!!
divendres el darrer examen de català i després un parell més d'altres assignatures i VACANCES!!!!
percert, l'examen de tirant ha estat bé no? que tal ha anat??
darrera estirada! anim! Razz

LLABRES MORRO AINA

Number of posts : 6
Registration date : 2011-01-13

Back to top Go down

FDL de 1ºA - Page 4 Empty Re: FDL de 1ºA

Post  Salom Carlos Thu May 26, 2011 11:03 am

Ei al·lots, i com duis aquest final de curs ? Que vos ha parescut es primer de batxiller ?
Salom Carlos
Salom Carlos

Number of posts : 1073
Age : 30
Registration date : 2009-01-23

Back to top Go down

FDL de 1ºA - Page 4 Empty Re: FDL de 1ºA

Post  garaujuanjo Thu May 26, 2011 6:57 pm

LLABRES MORRO AINA wrote:al·lots!!! això ja s'acaba!!!
divendres el darrer examen de català i després un parell més d'altres assignatures i VACANCES!!!!
percert, l'examen de tirant ha estat bé no? que tal ha anat??
darrera estirada! anim! Razz

Jajajjaja ja queda poquet Aina!! Després ens pegarem un bon estiu!
A jo Tirant m'ha anat si és pot dir d'alguna maneraxd
Com dus Català? Question

garaujuanjo

Number of posts : 1
Registration date : 2011-05-15

Back to top Go down

FDL de 1ºA - Page 4 Empty Re: FDL de 1ºA

Post  LLABRES MORRO AINA Thu May 26, 2011 8:49 pm

garaujuanjo wrote:
LLABRES MORRO AINA wrote:al·lots!!! això ja s'acaba!!!
divendres el darrer examen de català i després un parell més d'altres assignatures i VACANCES!!!!
percert, l'examen de tirant ha estat bé no? que tal ha anat??
darrera estirada! anim! Razz

Jajajjaja ja queda poquet Aina!! Després ens pegarem un bon estiu!
A jo Tirant m'ha anat si és pot dir d'alguna maneraxd
Com dus Català? Question

crec que bé! per ara tot lo de llengua m´ho sé, ara repasaré i d'aquí una estoneta me possaré amb literatura...
tu que tal?

LLABRES MORRO AINA

Number of posts : 6
Registration date : 2011-01-13

Back to top Go down

FDL de 1ºA - Page 4 Empty Re: FDL de 1ºA

Post  LLABRES MORRO AINA Thu May 26, 2011 8:57 pm

niiins!!!
vos va agradar es llibre de tirant lo blanc?
a mi al principi me va paréixer un poc avorrit, però després se va anar animant! la història de la princessa i el príncep Felip me va agradar molt, crec que va ser molt graciosa, i després tota la història de Tirant amb Carmesina també la vaig trobar molt bonica. El fet de que hi hagués tant de personatjes i tantes batalles me va liar un poc, i el final també ja que després de passar per un munt de perills, Tirant mai es mor, i quan està a punt d'aconseguir el que més volia i de viure feliç amb la seva estimada, mor d'una manera un tant patètica, crec que no és molt digne després de tot el que ha fet que es mori així, però bé, la resta està molt bé..!

LLABRES MORRO AINA

Number of posts : 6
Registration date : 2011-01-13

Back to top Go down

FDL de 1ºA - Page 4 Empty Re: FDL de 1ºA

Post  Salom Carlos Thu May 26, 2011 11:35 pm

Ei al·lots, que ja va un parell que feis el mateix. Heu de comentar es llibre de Tirant al fòrum de literatura,
a on apartat que posa "lectures obligatories de 1º", no al fil que han obert companys vostros; que
no és es que toca.
Salom Carlos
Salom Carlos

Number of posts : 1073
Age : 30
Registration date : 2009-01-23

Back to top Go down

FDL de 1ºA - Page 4 Empty Re: FDL de 1ºA

Post  LLABRES MORRO AINA Fri May 27, 2011 12:02 am

Salom Carlos wrote:Ei al·lots, que ja va un parell que feis el mateix. Heu de comentar es llibre de Tirant al fòrum de literatura,
a on apartat que posa "lectures obligatories de 1º", no al fil que han obert companys vostros; que
no és es que toca.

Carlos, esque jo no trob on ho he de deixar... me pots ajudar perfavor... ?

LLABRES MORRO AINA

Number of posts : 6
Registration date : 2011-01-13

Back to top Go down

FDL de 1ºA - Page 4 Empty Re: FDL de 1ºA

Post  Salom Carlos Sun May 29, 2011 9:59 am

Aina, dins el fil de literatura podreu trobar un fòrum que diu "lectures obligatories de 1"; és allà on haurieu de comentar les lectures que hagiu fet de català enguany.
Salom Carlos
Salom Carlos

Number of posts : 1073
Age : 30
Registration date : 2009-01-23

Back to top Go down

FDL de 1ºA - Page 4 Empty Re: FDL de 1ºA

Post  Martinez Mari Tue May 31, 2011 12:42 am

Salom Carlos wrote:Aina, dins el fil de literatura podreu trobar un fòrum que diu "lectures obligatories de 1"; és allà on haurieu de comentar les lectures que hagiu fet de català enguany.

Aina quan et fiques desde la pàgina des llonguet al foradelloc et surt dos apartats(1batciller,2batxiller) i abaix posa altres: i posa literatura, música... Desp´res només has de clicar on posa Tirant lo Blanc.

A mi el batxiller m'ha semblat força dur! S'ha notat bastant el pas de 4t a 1r, moltísssim! El nivell en primer es dur, pero en segon.. on sirà? Pels núbols!! Esperem que no es noti tant el canvi... Que dieu els de 2n?? Es nota el canvi??
Martinez Mari
Martinez Mari

Number of posts : 6
Registration date : 2011-04-10

Back to top Go down

FDL de 1ºA - Page 4 Empty Re: FDL de 1ºA

Post  Salom Carlos Tue May 31, 2011 8:38 am

Vamos, si qualque any desde que estudi he notat el canvi, això és de primer a segón, es l'any més dur que tendreu fins que sortiu de l'institut.
Però anims, i feina, que val la pena !
Salom Carlos
Salom Carlos

Number of posts : 1073
Age : 30
Registration date : 2009-01-23

Back to top Go down

FDL de 1ºA - Page 4 Empty Re: FDL de 1ºA

Post  Du Junwei Wed Jun 01, 2011 7:10 pm

per fi trobo aquest forum d en tirant !! q be

Du Junwei

Number of posts : 6
Registration date : 2011-01-16

Back to top Go down

FDL de 1ºA - Page 4 Empty Re: FDL de 1ºA

Post  Du Junwei Wed Jun 01, 2011 7:15 pm

es pot saber perque el vostres videos sempre hi surt un pa ,en una entrevista ..., q es algun tipus de signe?

Du Junwei

Number of posts : 6
Registration date : 2011-01-16

Back to top Go down

FDL de 1ºA - Page 4 Empty Re: FDL de 1ºA

Post  Salom Carlos Fri Jun 03, 2011 4:30 pm

Junwei; fixa't en es nom de sa revista: "es llonguet"; és un tipú de pa. Per això, en grabar els videos per fer les capceleres el varem posar.
Salom Carlos
Salom Carlos

Number of posts : 1073
Age : 30
Registration date : 2009-01-23

Back to top Go down

FDL de 1ºA - Page 4 Empty Re: FDL de 1ºA

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 4 of 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum