foradelloc
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Presentacions

+10
luis cambron martinez
Fuster Pizá Pilar
Pérez Marta
Salom Carlos
Mañas Pep
Salleras Mestre Xavier
LLopis Poncell Bernat
Ana Malesevic Bubenik
Bardají Edu
Arias Alonso Adrián
14 posters

Page 10 of 14 Previous  1 ... 6 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Next

Go down

Presentacions - Page 10 Empty Re: Presentacions

Post  Arias Alonso Adrián Thu Dec 16, 2010 12:08 am

Salom Carlos wrote:
luis cambron martinez wrote:avui aclase han sortit rebels com en francesk que han dit que no obeirean a ningu xd
Si, però si en Francesc veu que el comportament de la classe com a grup millora, se n'adonarà que també ha de callar com TOTS els altres.

No serveix de res particularitzar, repeteixo el que he dit a classe, sería perfecte que tothom s´ho prengués com una mesura personal i no tenir que prendre mesures.. al final ja veureu que haurem de recol-locar tota la classe .. U.u
Arias Alonso Adrián
Arias Alonso Adrián

Number of posts : 237
Ubicació : Palma
Registration date : 2009-02-09

Back to top Go down

Post  luis cambron martinez Thu Dec 16, 2010 12:51 am

n'adri te tota la rao..
adri for presindent

luis cambron martinez

Number of posts : 598
Registration date : 2010-10-31

Back to top Go down

Post  Salleras Mestre Xavier Thu Dec 16, 2010 7:01 pm

jajjaja
no no es president aqui soc jo ajjaja
ell seraa, el que realitzara els meus escrits ajjaja Wink

Salleras Mestre Xavier

Number of posts : 366
Registration date : 2009-11-22

Back to top Go down

Post  luis cambron martinez Thu Dec 16, 2010 10:42 pm

salleres si ets un amtat com ha delegat.. i si a damunt sumes en pep llluis co ma subdelegat es la llet aixo xd

luis cambron martinez

Back to top Go down

Post  Salom Carlos Fri Dec 17, 2010 12:13 am

luis cambron martinez wrote:salleres si ets un amtat com ha delegat.. i si a damunt sumes en pep llluis co ma subdelegat es la llet aixo xd
Només és la llet !? Pareix un coctel molotov Exclamation Exclamation
Salom Carlos
Salom Carlos

Number of posts : 1073
Registration date : 2009-01-23

Back to top Go down

Post  Arias Alonso Adrián Fri Dec 17, 2010 12:36 am

Salom Carlos wrote:
luis cambron martinez wrote:salleres si ets un amtat com ha delegat.. i si a damunt sumes en pep llluis co ma subdelegat es la llet aixo xd

En que estaríem pensant quam varem fer les votacions ?? .....
Arias Alonso Adrián
Arias Alonso Adrián

Back to top Go down

Post  Salom Carlos Fri Dec 17, 2010 12:39 am

Arias Alonso Adrián wrote:
Salom Carlos wrote:

En que estaríem pensant quam varem fer les votacions ?? .....
Jo ho tenia ben clar, i no tenc cap problema en dir que no vaig votar a cap dels dos.
Salom Carlos
Salom Carlos

Back to top Go down

Post  luis cambron martinez Fri Dec 17, 2010 2:15 am

ajjaja hi ha molta gent que quan es varen fer les votacions passava de tot i el que volia era festetjar ajajja per aixova haver-hi uns quants de pic que s'hagueren de repetir les votacions per mafiosos jajaja aixo si com ha conjunt de delegat i subdelegat sou letals ajajaj m'encantau jaaj
i sincerament el que es queixi dels delegats..tambe es podria haver presentat perque queixarse es facil..i amem si ell o hagues fet millor.. perque record que les altres opcions eren en zamora en deprado i en cambron.. no se que hagues estat pitjor de tot xd perque si surt en zamora ja sique tenim festa.. ajajja

luis cambron martinez

Back to top Go down

Post  LLopis Poncell Bernat Fri Dec 17, 2010 10:08 am

luis cambron martinez wrote:ajjaja hi ha molta gent que quan es varen fer les votacions passava de tot i el que volia era festetjar ajajja per aixova haver-hi uns quants de pic que s'hagueren de repetir les votacions per mafiosos jajaja aixo si com ha conjunt de delegat i subdelegat sou letals ajajaj m'encantau jaaj
i sincerament el que es queixi dels delegats..tambe es podria haver presentat perque queixarse es facil..i amem si ell o hagues fet millor.. perque record que les altres opcions eren en zamora en deprado i en cambron.. no se que hagues estat pitjor de tot xd perque si surt en zamora ja sique tenim festa.. ajajja

CAMBRON,CAMBRON!!!! jajaja

LLopis Poncell Bernat

Number of posts : 760
Registration date : 2009-12-02

Back to top Go down

Post  LLopis Poncell Bernat Fri Dec 17, 2010 10:11 am

que li passa al fòrum? a jo em posa que no hi ha posts nous però evidentment que n'hi ha.

LLopis Poncell Bernat

Back to top Go down

Post  Arias Alonso Adrián Fri Dec 17, 2010 10:14 am

luis cambron martinez wrote:ajjaja hi ha molta gent que quan es varen fer les votacions passava de tot i el que volia era festetjar ajajja per aixova haver-hi uns quants de pic que s'hagueren de repetir les votacions per mafiosos jajaja aixo si com ha conjunt de delegat i subdelegat sou letals ajajaj m'encantau jaaj

Jo no em vaig presentar perque no m´agrada dur responsabilitats , pero ho hauría fet molt millor XDDDD Cool
Arias Alonso Adrián
Arias Alonso Adrián

Back to top Go down

Post  Salom Carlos Fri Dec 17, 2010 10:18 am

Arias Alonso Adrián wrote:

Jo no em vaig presentar perque no m´agrada dur responsabilitats , pero ho hauría fet molt millor XDDDD Cool
Idò, que voleu que vos digui; de tots aquests hagrés preferit en Victor.
Salom Carlos
Salom Carlos

Back to top Go down

Post  Salleras Mestre Xavier Fri Dec 17, 2010 7:46 pm

Amem amem amem, que passa amb el delegat? que fa malament?

Salleras Mestre Xavier

Back to top Go down

Post  Salom Carlos Fri Dec 17, 2010 9:01 pm

Salleras Mestre Xavier wrote:Amem amem amem, que passa amb el delegat? que fa malament?
Crec que no fa falta que et contestem a sa pregunta. Crec que ja ho saps, jo ja t'ho he dit qualque pic. I a més, si es delegat surt casi de xiripa i s'ha presentat per fer la conya, així anam.
Salom Carlos
Salom Carlos

Back to top Go down

Post  Salleras Mestre Xavier Sat Dec 18, 2010 12:59 am

M'ho pots tornar a repetir...

Salleras Mestre Xavier

Back to top Go down

Post  Salom Carlos Sat Dec 18, 2010 1:52 pm

Salleras Mestre Xavier wrote:M'ho pots tornar a repetir...

Creia que habia quedat clar però bono: Es predica amb l'exemple.
Salom Carlos
Salom Carlos

Back to top Go down

Post  luis cambron martinez Sat Dec 18, 2010 4:30 pm

carles que sapigues que en victor tambe es presentava per fer la conya i estic segur que no ho faria millor que en xavi perque tant que dius que es predica amb l'exemple crecque ell no es el millor exemple i en xavi no es que ho fagi malament es que si es comportamen de la clase es penosi ridicul que pot fer en xavi? no pot fer res ell no pot controlalr a 30 alumnes i torn a repetir si tant te queixes te podries aver presentat tu mem que faries per dominar en pep,peter.. etc
no es tan facil...

luis cambron martinez

Back to top Go down

Post  Salom Carlos Sat Dec 18, 2010 6:04 pm

luis cambron martinez wrote:carles que sapigues que en victor tambe es presentava per fer la conya i estic segur que no ho faria millor que en xavi perque tant que dius que es predica amb l'exemple crecque ell no es el millor exemple i en xavi no es que ho fagi malament es que si es comportamen de la clase es penosi ridicul que pot fer en xavi? no pot fer res ell no pot controlalr a 30 alumnes i torn a repetir si tant te queixes te podries aver presentat tu mem que faries per dominar en pep,peter.. etc
no es tan facil...
Si, però com ja he dit altres vegades, crec que quan s'ha de posar serios en Victor si posa més que en Xavi.
Salom Carlos
Salom Carlos

Back to top Go down

Post  LLopis Poncell Bernat Sat Dec 18, 2010 7:40 pm

Tothom que se queixa de' n Xavi idò jo pens que no es mal delegat. Però que esperau si triam un delegat en pla conya, de triar-lo per ''putejar'' el darrer que s'ha de fer es reclamar-li que faci les coses ben fetes. Si voleu que les cosses surtin bé el primer que s'ha de fer és possar-se serio y no fer aquestes coses.

LLopis Poncell Bernat

Back to top Go down

Post  luis cambron martinez Sat Dec 18, 2010 10:29 pm

molt be llopis veig que estem d'acord.en xavi el varem triar en pla conya i crec que lo minim que podem fer ara es queixarnos de ell que trob que bastant be o fa per com es la clase

luis cambron martinez

Back to top Go down

Post  Salleras Mestre Xavier Sat Dec 18, 2010 11:58 pm

Amem, en defensa propia dic que, pot ser no sigui el millor delegat que hi pugui haver hagut a classe però ara que he estat triat faig el que puc per fer la meva feina el millor que puc, predicar en l'exemple carles no se, crec que tothom saps que me moc molt i totes aquestes coses però jo ho intent i sa veritat crec que sa gent s'esta posant molt extremista... un comentari no fa res..

Salleras Mestre Xavier

Back to top Go down

Post  Salom Carlos Sun Dec 19, 2010 8:03 pm

LLopis Poncell Bernat wrote:Tothom que se queixa de' n Xavi idò jo pens que no es mal delegat. Però que esperau si triam un delegat en pla conya, de triar-lo per ''putejar'' el darrer que s'ha de fer es reclamar-li que faci les coses ben fetes. Si voleu que les cosses surtin bé el primer que s'ha de fer és possar-se serio y no fer aquestes coses.
Que quedi clar una cosa, jo no me queix només d'en Xavi; sa primera crítica que faig és de com va ser la elecció de delegat.
Salom Carlos
Salom Carlos

Back to top Go down

Post  Salom Carlos Sun Dec 19, 2010 8:05 pm

Salleras Mestre Xavier wrote:Amem, en defensa propia dic que, pot ser no sigui el millor delegat que hi pugui haver hagut a classe però ara que he estat triat faig el que puc per fer la meva feina el millor que puc, predicar en l'exemple carles no se, crec que tothom saps que me moc molt i totes aquestes coses però jo ho intent i sa veritat crec que sa gent s'esta posant molt extremista... un comentari no fa res..

Jo no dic que ho hagis de fer perfecte, perquè ningú ho faria. I això del prediacar amb l'exemple com ja he dit abans, no va només per tu.
I, és clar que no fa res un comentari, però la suma d'aquests comentaris són el que fan el runrun a classe.
Salom Carlos
Salom Carlos

Back to top Go down

Post  Ana Malesevic Bubenik Mon Dec 20, 2010 2:22 pm

No entenc a qué ve això de criticar al delegat... L'elecció ja està feta i en Xavi serà el deletat durant tot el curs! En lloc de queixar-nos per tot el que hauriem de fer es aportar propostes i tenir una actitut més seriosa a classe. Jo crec que en Xavi s'està esforçant i li don tot el meu suport

Ana Malesevic Bubenik

Number of posts : 60
Registration date : 2010-10-20

Back to top Go down

Post  Salom Carlos Mon Dec 20, 2010 8:30 pm

Ana Malesevic Bubenik wrote:No entenc a qué ve això de criticar al delegat... L'elecció ja està feta i en Xavi serà el deletat durant tot el curs! En lloc de queixar-nos per tot el que hauriem de fer es aportar propostes i tenir una actitut més seriosa a classe. Jo crec que en Xavi s'està esforçant i li don tot el meu suport
Si has llegit els meus comentaris anteriors hauràs vist que sa meva crítica no va només a en Xavi, sinó al comportament de tota la classe, el la que me incloc.
Salom Carlos
Salom Carlos

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 10 of 14 Previous  1 ... 6 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Next

Back to top