Presentacions
+10
luis cambron martinez
Fuster Pizá Pilar
Pérez Marta
Salom Carlos
Mañas Pep
Salleras Mestre Xavier
LLopis Poncell Bernat
Ana Malesevic Bubenik
Bardají Edu
Arias Alonso Adrián
14 posters
Page 11 of 14
Page 11 of 14 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14
Re: Presentacions
salleres tens el meu apoll per fer el que vulguis
sallerista or die(L)
sallerista or die(L)
luis cambron martinez- Number of posts : 598
Registration date : 2010-10-31
Ei, aprofint per felicitar-vos ses festes a tots aquells que no vos he vist i no vos he dit:
Molts d'anys i Bon Nadal
Molts d'anys i Bon Nadal
Salom Carlos- Number of posts : 1073
Registration date : 2009-01-23
Salom Carlos wrote:Ei, aprofint per felicitar-vos ses festes a tots aquells que no vos he vist i no vos he dit:
Molts d'anys i Bon Nadal
tres quarts del mateix BON NADAL!!!
LLopis Poncell Bernat- Number of posts : 760
Registration date : 2009-12-02
En primer lloc: bones festes a tothom ! Bé, jo no es que cregui que som uns incompetents com a grup pero no crec que la solució sigui queixar-se del delegat. Per a mí es més simple. Un delegat no ha de trobar-se a cada moment darrere de nosaltres com si fóssim nens de volquers. Si el vàrem escollir en el seu moment ara crec que el que hauriem de fer es donar-li suport ja que ho fà el millor que pot. I ja que estam aprofit per dir-vos que si tots ens comportessim com cal, no faría falta criticar a ningu.
Arias Alonso Adrián- Number of posts : 237
Ubicació : Palma
Registration date : 2009-02-09
A von heu passat la nit de cap d'any?
Jo vaig anar al forti amb un parell de companys del joan alcover. Vam ballar i mos ho vam passsar molt be. L'any que ve repetim!!!
Jo vaig anar al forti amb un parell de companys del joan alcover. Vam ballar i mos ho vam passsar molt be. L'any que ve repetim!!!
Fuster Pizá Pilar- Number of posts : 72
Idò jo a casa Perquè tenia el vol cap a Madrid a les sis del dematí; però ha valgut la pena.Fuster Pizá Pilar wrote:A von heu passat la nit de cap d'any?
Jo amb tuu Pilariin!
Salleras Mestre Xavier- Number of posts : 366
Registration date : 2009-11-22
jo a casa amb el meu pare (L)
A casa fins les 12 i des`rés de festa per el marítim amb amics... i com sempre, no vos ho recoman XDD
jo vaig passar per maritim i era fastigos..
Vamos, idò era com sempre, no ?luis cambron martinez wrote:jo vaig passar per maritim i era fastigos..
Era bastant petat de gent .. no m´agrada tant de xibarri ¬¬Salom Carlos wrote:Vamos, idò era com sempre, no ?luis cambron martinez wrote:jo vaig passar per maritim i era fastigos..
jo vaig estar anant d'una banda a altra per palma amb uns amics fins que mos vam cansar jejeje
Heu vist que han descobert un planeta??
Bé he trobat un poc d'informació i vos la deix aqui.
ES diu Kepler 10-b. Té una massa de 4,6 vedages la de la terra i uan densitat de 8.8gr per centímetre cúbic. Els anys duren 0,84 dies terrestes
ES diu Kepler 10-b. Té una massa de 4,6 vedages la de la terra i uan densitat de 8.8gr per centímetre cúbic. Els anys duren 0,84 dies terrestes
I sobre quina estrella fa voltes perque els seus anys siguin tan curts ?LLopis Poncell Bernat wrote:Heu vist que han descobert un planeta??
Això ja no ho se però esta tan aprop que te una temperatura elevadíssima(ja no men record de quina exactament jejej)
Amem de on deus treure ses coses; no t'han dit mai que hi ha que contrastar les informacions ?LLopis Poncell Bernat wrote:Això ja no ho se però esta tan aprop que te una temperatura elevadíssima(ja no men record de quina exactament jejej)
jajja això ja ho he fet... per cert heu vist el nou signe dels zodiac?? ''ofiuco'' o alguna cosa així pobre gent que s'ha tatuat el seu signe i ara li ha canviat
Que és això ? Nou signe del Zodiac, i de que serveix ? Si tanmateix, en la meva opinió, això no són més que beneitures.LLopis Poncell Bernat wrote:jajja això ja ho he fet... per cert heu vist el nou signe dels zodiac?? ''ofiuco'' o alguna cosa així pobre gent que s'ha tatuat el seu signe i ara li ha canviat
Carlos, jo també pensava així fins que un dia a l'EOI el meu profesor que es lo més loco que coneixereu va començar a xerrar dels signes del zodiac. Va començar a xerrar, definint com actuen/són generalment les persones de cada signe del zodiac i te puc dir que aproximada ment 3/4 de la clase es va quedar com el meu avatar.i pel meu cap va passar "how the f*** did you knew all about me????" está en anglès ja que després de estar 2 hores allà....buf com ho dic ja penses en anglès.
Però això m'ha despertat la curiositat, que faran per introduir aquest nou signe del zodiac....s'inventaran més dies per a poder dir que el nou signe pertany a aquests dies o que?¿
Però això m'ha despertat la curiositat, que faran per introduir aquest nou signe del zodiac....s'inventaran més dies per a poder dir que el nou signe pertany a aquests dies o que?¿
Ei, que vareu fer per Sant Sebastià ?
jo vaig anar un poc per tot: ses voltes, plaça la reina,cort..etc
de tot igual que Luis
LLopis Poncell Bernat wrote:de tot igual que Luis
Que raro, després d'estar amb jo, no et quedares amb ell ?
que disu tu ara,no diguis dois XDDD
Page 11 of 14 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14
Page 11 of 14