foradelloc
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

2n BATXILLERAT D

+7
Salom Carlos
Calvo Claudia
Diez Rodriguez Nerea
López Maria Elena
Massanet Alba
Bardají Edu
galve beatriz
11 posters

Go down

2n BATXILLERAT D Empty 2n BATXILLERAT D

Post  galve beatriz Tue Oct 26, 2010 1:52 pm

Hem obert aquest topic perque pogueu parlar sobre els temes que volgueu.
Recordau que nosaltres som els únics que podem obrir tòpics, si en trobam que no els hem obert nosaltres els esborrarem. Si voleu obrir un tòpic ens enviau un misatge privat amb l'idea i nosaltres l'obrirem.
Gràcies i comentau!
Alba Massanet i Beatriz Galve. Very Happy

galve beatriz

Number of posts : 7
Registration date : 2009-11-24

Back to top Go down

2n BATXILLERAT D Empty Re: 2n BATXILLERAT D

Post  Bardají Edu Wed Oct 27, 2010 2:55 pm

Ja podeu passar pel fòrum de música a votar el tipus de música que més us agrada contribuïnt d'aquesta manera al llançament del tòpic dedicat exclusivament a l'estil triat.

Entre tots els votants* es farà un sorteig. El premi del mateix és a triar entre el que pugui contenir la Caixa Misteriosa o un rotllo de paper higiènic amb la cara de George W. Bush amb la llengua fora, exactament com el de la imatge que veieu a sota (no és broma). El sorteig es farà mitjançant una bossa amb els noms de tots els participants a dintre, escrits en papers. Llavors, una mà innocent escollirà a l'atzar la papereta guanyadora. Tot això quedarà enregistrat en video i penjat en el fòrum de música La data límit per votar és dia vint-i-dos de novembre. Passades les 23:59:59 hores de dia vint-i-dos ja no es tendrà en compte cap vot. Sort a tots.


2n BATXILLERAT D 5

*Tota aquella persona que voti més d'un cop quedarà automàticament fora del sorteig i perdrà el seu vot. No respondré aquelles preguntes que consideri que es puguin respondre mitjançant una bona lectura comprensiva d'aquest mateix text o que siguin del tipus "què hi ha a la Caixa Misteriosa?" o sucedanis.
Bardají Edu
Bardají Edu

Number of posts : 340
Age : 31
Registration date : 2009-02-09

http://www.flickr.com/mrmarble

Back to top Go down

2n BATXILLERAT D Empty VIATGE D'ESTUDIS!

Post  Massanet Alba Tue Nov 02, 2010 2:20 pm

EIIIIIII !
lo més segur que anirem al Marroc de viatge!
que us pareix? qui veniiu!? Smile)
Bea i Alba!

Massanet Alba

Number of posts : 10
Age : 31
Registration date : 2009-11-13

Back to top Go down

2n BATXILLERAT D Empty Re: 2n BATXILLERAT D

Post  López Maria Elena Tue Nov 02, 2010 5:58 pm

Massanet Alba wrote:EIIIIIII !
lo més segur que anirem al Marroc de viatge!
que us pareix? qui veniiu!? Smile)
Bea i Alba!


EEEEIIIIII !!!!!
Qué guay que anem al Marroc!!! Jo ho sabia des del primer moment que varen dir les opcions que hi havia! Es que és la millor opció!! Quines ganes!! Aprendrem moltes coses ja ho veureu i disfrutarem molt!!! Esper que siguem molts els que hi anem.
Very Happy

López Maria Elena

Number of posts : 11
Registration date : 2010-10-28

Back to top Go down

2n BATXILLERAT D Empty Re: 2n BATXILLERAT D

Post  Diez Rodriguez Nerea Tue Nov 02, 2010 9:42 pm

Per als que fan Història de l'art amb Lluis Socias:
M'ha dit que des g-mail que ens ha enviat amb preguntes, que no és obligatori donar-li pero que si ho voleu fer està disposat a corregir-ho si li duim a classe.

Diez Rodriguez Nerea

Number of posts : 11
Registration date : 2010-10-31

Back to top Go down

2n BATXILLERAT D Empty Re: 2n BATXILLERAT D

Post  López Maria Elena Tue Nov 02, 2010 10:25 pm

Diez Rodriguez Nerea wrote:Per als que fan Història de l'art amb Lluis Socias:
M'ha dit que des g-mail que ens ha enviat amb preguntes, que no és obligatori donar-li pero que si ho voleu fer està disposat a corregir-ho si li duim a classe.
vale!!!! gracies per dir-ho!!!!!

López Maria Elena

Number of posts : 11
Registration date : 2010-10-28

Back to top Go down

2n BATXILLERAT D Empty Re: 2n BATXILLERAT D

Post  galve beatriz Tue Nov 02, 2010 11:15 pm

molt beee
així m'agradaa que deixeu cosetees,
qualsevol dubte que tengueu aquest és un dels llocs on podeu per xerrar-ho Smile
menos mal que anam a Marroooc Very Happy

galve beatriz

Number of posts : 7
Registration date : 2009-11-24

Back to top Go down

2n BATXILLERAT D Empty Re: 2n BATXILLERAT D

Post  Calvo Claudia Wed Nov 03, 2010 9:14 pm

Diez Rodriguez Nerea wrote:Per als que fan Història de l'art amb Lluis Socias:
M'ha dit que des g-mail que ens ha enviat amb preguntes, que no és obligatori donar-li pero que si ho voleu fer està disposat a corregir-ho si li duim a classe.
He obert es gmail i no me sortia res del que deies tu i jo el vull perque necessit treure mijor nota pale
M podeu dir si a vosaltres vos a arribat l'email?

Calvo Claudia

Number of posts : 41
Age : 31
Registration date : 2010-11-01

Back to top Go down

2n BATXILLERAT D Empty Re: 2n BATXILLERAT D

Post  Calvo Claudia Wed Nov 03, 2010 9:19 pm

Per cert, lo del viatge estaba clar desde el primer moment que guanyaria Marroc pero per mi que es massa car. Tres nits, cuatre dies i 600€ es una exageracio! Jo no ho se segur si hi vaig o no. A mes es molt poc temps per decidir-ho, crec que esta mal organitzat, haurien d'haver convocat tot lo del viatge desde ben iniciat es curs perque a jo, en una setmana, no tinc temps per posar-me d'acord amb els meus pares.
Vosaltres que opinau?
Evil or Very Mad

Calvo Claudia

Number of posts : 41
Age : 31
Registration date : 2010-11-01

Back to top Go down

2n BATXILLERAT D Empty Re: 2n BATXILLERAT D

Post  Salom Carlos Wed Nov 03, 2010 10:11 pm

Calvo Claudia wrote:Per cert, lo del viatge estaba clar desde el primer moment que guanyaria Marroc pero per mi que es massa car. Tres nits, cuatre dies i 600€ es una exageracio! Jo no ho se segur si hi vaig o no. A mes es molt poc temps per decidir-ho, crec que esta mal organitzat, haurien d'haver convocat tot lo del viatge desde ben iniciat es curs perque a jo, en una setmana, no tinc temps per posar-me d'acord amb els meus pares.
Vosaltres que opinau?
Evil or Very Mad
Per mi que t'has colat, el viatge al Marroc son cinc dies i cuatre nits.
Salom Carlos
Salom Carlos

Number of posts : 1073
Age : 30
Registration date : 2009-01-23

Back to top Go down

2n BATXILLERAT D Empty Re: 2n BATXILLERAT D

Post  Beatriz Gosálvez Rotger Thu Nov 04, 2010 12:31 am

Salom Carlos wrote:
Calvo Claudia wrote:Per cert, lo del viatge estaba clar desde el primer moment que guanyaria Marroc pero per mi que es massa car. Tres nits, cuatre dies i 600€ es una exageracio! Jo no ho se segur si hi vaig o no. A mes es molt poc temps per decidir-ho, crec que esta mal organitzat, haurien d'haver convocat tot lo del viatge desde ben iniciat es curs perque a jo, en una setmana, no tinc temps per posar-me d'acord amb els meus pares.
Vosaltres que opinau?
Evil or Very Mad
Per mi que t'has colat, el viatge al Marroc son cinc dies i cuatre nits.

jo crec que es una experiència que s'ha de fer i que és cultura i que si no vas te perds moltes de coses...
es vera que es molt car per als pares, però jo crec que val la pena i que m’ho ho passarem en gran!!
Marroc!!

Beatriz Gosálvez Rotger

Number of posts : 14
Registration date : 2010-10-19

Back to top Go down

2n BATXILLERAT D Empty Re: 2n BATXILLERAT D

Post  Calvo Claudia Thu Nov 04, 2010 8:22 pm

Salom Carlos wrote:
Calvo Claudia wrote:Per cert, lo del viatge estaba clar desde el primer moment que guanyaria Marroc pero per mi que es massa car. Tres nits, cuatre dies i 600€ es una exageracio! Jo no ho se segur si hi vaig o no. A mes es molt poc temps per decidir-ho, crec que esta mal organitzat, haurien d'haver convocat tot lo del viatge desde ben iniciat es curs perque a jo, en una setmana, no tinc temps per posar-me d'acord amb els meus pares.
Vosaltres que opinau?
Evil or Very Mad
Per mi que t'has colat, el viatge al Marroc son cinc dies i cuatre nits.

Bé, és igual, encara em segueix semblant caríssim!

Calvo Claudia

Number of posts : 41
Age : 31
Registration date : 2010-11-01

Back to top Go down

2n BATXILLERAT D Empty Re: 2n BATXILLERAT D

Post  Calvo Claudia Thu Nov 04, 2010 8:28 pm

Beatriz Gosálvez Rotger wrote:
Salom Carlos wrote:
Calvo Claudia wrote:Per cert, lo del viatge estaba clar desde el primer moment que guanyaria Marroc pero per mi que es massa car. Tres nits, cuatre dies i 600€ es una exageracio! Jo no ho se segur si hi vaig o no. A mes es molt poc temps per decidir-ho, crec que esta mal organitzat, haurien d'haver convocat tot lo del viatge desde ben iniciat es curs perque a jo, en una setmana, no tinc temps per posar-me d'acord amb els meus pares.
Vosaltres que opinau?
Evil or Very Mad
Per mi que t'has colat, el viatge al Marroc son cinc dies i cuatre nits.

jo crec que es una experiència que s'ha de fer i que és cultura i que si no vas te perds moltes de coses...
es vera que es molt car per als pares, però jo crec que val la pena i que m’ho ho passarem en gran!!
Marroc!!

si, és una experiència genial i segurament em penediré si no vaig però aquest any els meus pares em pagaran el carnet de conduir, la matrícula de la universitat, regals de Nadal i regals dels 18 anys ... Crec que no he de demanar-los tant i a més el mateix viatge que farem m'han dic que no costa més de 300 €!

Calvo Claudia

Number of posts : 41
Age : 31
Registration date : 2010-11-01

Back to top Go down

2n BATXILLERAT D Empty Re: 2n BATXILLERAT D

Post  Diez Rodriguez Nerea Sat Nov 06, 2010 4:09 pm

Jo, personalment, crec que es una cosa que hariem de fer, encara que sigui precipitat i car, mos enrecordarem tota sa vida d'aquest viatje, no es com a 4t d'eso que podem tornar a tenir s'oportunitat més tard a 2n de batxiller, ara ja no hi ha mes oportunitats...
Es regal de nadal pot ser es viatje claudita! jaja

Diez Rodriguez Nerea

Number of posts : 11
Registration date : 2010-10-31

Back to top Go down

2n BATXILLERAT D Empty Re: 2n BATXILLERAT D

Post  Calvo Claudia Sun Nov 07, 2010 2:40 pm

Diez Rodriguez Nerea wrote:Jo, personalment, crec que es una cosa que hariem de fer, encara que sigui precipitat i car, mos enrecordarem tota sa vida d'aquest viatje, no es com a 4t d'eso que podem tornar a tenir s'oportunitat més tard a 2n de batxiller, ara ja no hi ha mes oportunitats...
Es regal de nadal pot ser es viatje claudita! jaja

Tinc altres coses en ment Nereita, a més encara queda el viatge de final de carrera no? Wink

Calvo Claudia

Number of posts : 41
Age : 31
Registration date : 2010-11-01

Back to top Go down

2n BATXILLERAT D Empty Re: 2n BATXILLERAT D

Post  Badillo Victor Tue Nov 09, 2010 6:46 pm

hola a tots! només dir-vos que el joan alcover s´ha posat al dia i ja tenim compte de facebook i twitter. vos esperam a www.facebook.com/esllonguet i www.twitter.com/esllonguet !

Badillo Victor

Number of posts : 59
Age : 31
Registration date : 2009-02-09

Back to top Go down

2n BATXILLERAT D Empty Re: 2n BATXILLERAT D

Post  López Maria Elena Wed Nov 10, 2010 8:07 pm

Calvo Claudia wrote:
Beatriz Gosálvez Rotger wrote:
Salom Carlos wrote:
Calvo Claudia wrote:Per cert, lo del viatge estaba clar desde el primer moment que guanyaria Marroc pero per mi que es massa car. Tres nits, cuatre dies i 600€ es una exageracio! Jo no ho se segur si hi vaig o no. A mes es molt poc temps per decidir-ho, crec que esta mal organitzat, haurien d'haver convocat tot lo del viatge desde ben iniciat es curs perque a jo, en una setmana, no tinc temps per posar-me d'acord amb els meus pares.
Vosaltres que opinau?
Evil or Very Mad
Per mi que t'has colat, el viatge al Marroc son cinc dies i cuatre nits.

jo crec que es una experiència que s'ha de fer i que és cultura i que si no vas te perds moltes de coses...
es vera que es molt car per als pares, però jo crec que val la pena i que m’ho ho passarem en gran!!
Marroc!!

si, és una experiència genial i segurament em penediré si no vaig però aquest any els meus pares em pagaran el carnet de conduir, la matrícula de la universitat, regals de Nadal i regals dels 18 anys ... Crec que no he de demanar-los tant i a més el mateix viatge que farem m'han dic que no costa més de 300 €!

Podriem dir que tots tenim un poc de raó: per una banda, un viatge d'estudis és una experiència inolvidable quan ets estudiant; per l'altra, són dates (desembre) plenes de gasts per als pares, però hi ha gent que s'hi ho pot permetre i pensa en els que no. Sad
També el que diu na Claudia és veritat perque l'any que ve... quin de gasts que ferem!! Universitat, carnet, pis per a viure si t¡en vas a una altra ciutat a estudiar, matrícules, etc. Hem de cercar allò més barat per a que pugui anar el major nombre de persones!!! Very Happy Very Happy

López Maria Elena

Number of posts : 11
Registration date : 2010-10-28

Back to top Go down

2n BATXILLERAT D Empty Re: 2n BATXILLERAT D

Post  López Maria Elena Wed Nov 10, 2010 8:09 pm

Badillo Victor wrote:hola a tots! només dir-vos que el joan alcover s´ha posat al dia i ja tenim compte de facebook i twitter. vos esperam a www.facebook.com/esllonguet i www.twitter.com/esllonguet !

A jo m'ha arribat la solicitud d'amstad al facebook però què és això de que "Es Llonguet" tingui Facebook???? Per a què serveix???

López Maria Elena

Number of posts : 11
Registration date : 2010-10-28

Back to top Go down

2n BATXILLERAT D Empty Re: 2n BATXILLERAT D

Post  López Maria Elena Wed Nov 10, 2010 8:16 pm

Senyoreteees!!! M'agradaria que posasiu un new topic, es que no sé què més comentar del viatge d'estudis!!!
(L)

López Maria Elena

Number of posts : 11
Registration date : 2010-10-28

Back to top Go down

2n BATXILLERAT D Empty Re: 2n BATXILLERAT D

Post  galve beatriz Wed Nov 10, 2010 8:29 pm

López Maria Elena wrote:Senyoreteees!!! M'agradaria que posasiu un new topic, es que no sé què més comentar del viatge d'estudis!!!
(L)

jajajajaj ja ho veurem dema, peró podeu dir propostes per a new tópics,
a lo millor estaria bé fer un de totes les asignatures i per els treballs i això

galve beatriz

Number of posts : 7
Registration date : 2009-11-24

Back to top Go down

2n BATXILLERAT D Empty Re: 2n BATXILLERAT D

Post  Fiol Segui Joana Tue Nov 23, 2010 1:53 am

Calvo Claudia wrote:
Diez Rodriguez Nerea wrote:Jo, personalment, crec que es una cosa que hariem de fer, encara que sigui precipitat i car, mos enrecordarem tota sa vida d'aquest viatje, no es com a 4t d'eso que podem tornar a tenir s'oportunitat més tard a 2n de batxiller, ara ja no hi ha mes oportunitats...
Es regal de nadal pot ser es viatje claudita! jaja

Tinc altres coses en ment Nereita, a més encara queda el viatge de final de carrera no? Wink

i d'anar a la neu, que n'opines Claudita? ajajajaj

Fiol Segui Joana

Number of posts : 8
Registration date : 2010-06-01

Back to top Go down

2n BATXILLERAT D Empty SOPAR DE NADAL

Post  Massanet Alba Wed Dec 01, 2010 1:52 pm

eeeeeeis! que hem obert un nou topic per parlar del sopar de nadal! Paseu-vos hi i a veure si aconseguim trobar el dia, l'hora i el lloc!

Massanet Alba

Number of posts : 10
Age : 31
Registration date : 2009-11-13

Back to top Go down

2n BATXILLERAT D Empty Re: 2n BATXILLERAT D

Post  Massanet Alba Tue Jan 11, 2011 2:11 pm

Beaaaa, no trobes que tenim una classe ben aborrida?
NO COMENTA NINGÚ!
Us podrieu animar un poqueeeeet eeeh!
que tal les vacanses? Els Reis i el Papá Noel us han portat molts de regals?
Very Happy

Massanet Alba

Number of posts : 10
Age : 31
Registration date : 2009-11-13

Back to top Go down

2n BATXILLERAT D Empty Re: 2n BATXILLERAT D

Post  galve beatriz Tue Jan 11, 2011 2:34 pm

no es que sigui avorrida si no que tenim molts treballs i exàmens i la veritat és que en les altres classes només postejen els moderadors, igual que aqui
els reis... com altres anys xd
CLASSEEE que deis dels vostres reis? Laughing

galve beatriz

Number of posts : 7
Registration date : 2009-11-24

Back to top Go down

2n BATXILLERAT D Empty Re: 2n BATXILLERAT D

Post  Yoh Sat Apr 23, 2011 3:48 pm

Massanet Alba wrote:Beaaaa, no trobes que tenim una classe ben aborrida?
NO COMENTA NINGÚ!
Us podrieu animar un poqueeeeet eeeh!
que tal les vacanses? Els Reis i el Papá Noel us han portat molts de regals?
Very Happy


Jolin... mirau si és avorrida que som a dia 23 d'abril (dia des llibre, per cert, molts d'anys a tots els Jordis) i encara anau xerrant des regals de Reis! Ha, ha, ha!

Yoh

Number of posts : 263
Registration date : 2009-02-09

Back to top Go down

2n BATXILLERAT D Empty Re: 2n BATXILLERAT D

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum