foradelloc
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Lectures obligatòries de 1r de batxillerat

4 posters

Go down

Lectures obligatòries de 1r de batxillerat Empty Lectures obligatòries de 1r de batxillerat

Post  Castell Tomeu Fri Jan 14, 2011 11:49 am

Tòpic per comentar les lectures de literatura catalana...

Castell Tomeu

Number of posts : 126
Registration date : 2008-10-07

Back to top Go down

Lectures obligatòries de 1r de batxillerat Empty Re: Lectures obligatòries de 1r de batxillerat

Post  Fuster Pizá Pilar Mon Jan 17, 2011 2:20 pm

Quin llibre heu de llegir aquesta avaluació?

Fuster Pizá Pilar

Number of posts : 72
Registration date : 2009-02-09

Back to top Go down

Lectures obligatòries de 1r de batxillerat Empty Re: Lectures obligatòries de 1r de batxillerat

Post  luis cambron martinez Thu Jan 20, 2011 11:08 pm

mirall trencat

luis cambron martinez

Number of posts : 598
Registration date : 2010-10-31

Back to top Go down

Post  Fuster Pizá Pilar Mon Jan 24, 2011 2:13 pm

luis cambron martinez wrote:mirall trencat

Luis això és per als de primer de batxiller.

Fuster Pizá Pilar

Number of posts : 72

Back to top Go down

Post  Yoh Sun Mar 27, 2011 4:14 pm

Fuster Pizá Pilar wrote:

Ha, ha, ha... Ja que es de primer tenen fòbia a nes fora de lloc, anam a comentar noltros:
La pell freda. Que vos va agradar? Jo el vaig trobar bastant bo, sobretot me va agradar per com vas descobrint i entenent s'actitud de'n Batís Cafó, no? I que a nes final tot és un cicle de vigilants meteorològics...

Yoh

Number of posts : 263

Back to top Go down

Post  Yoh Sun Mar 27, 2011 4:17 pm

Ferrer Ortas Júlia wrote:
Fuster Pizá Pilar wrote:

Ha, ha, ha... Ja que es de primer tenen fòbia a nes fora de lloc, anam a comentar noltros:
La pell freda. Que vos va agradar? Jo el vaig trobar bastant bo, sobretot me va agradar per com vas descobrint i entenent s'actitud de'n Batís Caffó, no? I que a nes final tot és un cicle de vigilants meteorològics...

Ah! i no puc evitar deixar aquí escrita una cita que me va encantar!!! que és:

"Allà dins el temps s'alentia; la vida es veia des de la perspectiva dels cucs. Aquells dies, allà dins, em sentia a mig camí entre la vida i la mort. Allà tot es reduïa a un parell d'impulsos, matar i estimar, i els dos se'm negaven: ells no venien i ella era ells."

A que és increïble?! sobretot el que hi ha darrere els dos punts! No sé, jo quan ho vaig llegir... : )

Yoh

Number of posts : 263

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics