foradelloc
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

LITERATURA!

+12
Arias Alonso Adrián
neus diaz
Beatriz Gosálvez Rotger
Salleras Mestre Xavier
LLopis Poncell Bernat
Calvo Claudia
Busquets Andrea
Mañas Pep
Bardají Edu
luis cambron martinez
Salom Carlos
rotger salva amanda
16 posters

Page 6 of 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Go down

LITERATURA! - Page 6 Empty Re: LITERATURA!

Post  LLopis Poncell Bernat Wed Jan 19, 2011 1:25 pm

Jo no m`he llegit el hobbit però si el senyor dels anells i crec que no te cap part en si,simplement explicacion com per exemple la manera que descobreix l'anell...

LLopis Poncell Bernat

Number of posts : 760
Registration date : 2009-12-02

Back to top Go down

Post  Mañas Pep Thu Jan 27, 2011 8:16 pm

Realment si que es una trilogia, ja que si t'hi fixes el senyor dels anells es només el que escriu Frodo, es a dir, el senyor dels anells són tres llibres fisics (dic fisics pel mencionat previament que un llibre en te dos dins...); el hobbit narra les aventures de Bilbo i no te massa a veure amb el senyor dels anells (a excepció de com ha dit Bernat l'explicació de com l'obtingué, tot i això generalment les editorials previament al llibre primer dels senyor dels anells hi introdueixen un petit resum del hobbit (un parell de pagines) per a tots aquells lectors que no se l'han llegit XD
El Silmarilion segons m'han dit no te masa a veure amb la història del senyor dels anells com a tal. Pero sabeu quina es la millor forma de averiguar-ho ? LLEGINT-LO XD

Au ido, anims XD
Mañas Pep
Mañas Pep

Number of posts : 174
Ubicació : beyond
Registration date : 2009-01-23

http://joshuaiceknight.deviantart.com

Back to top Go down

Post  LLopis Poncell Bernat Fri Jan 28, 2011 10:13 am

Pep ido que sapigues que despres d'acabr-me de lletgir el llibre que m'estic llegint(em falta poc )començare a llegir el hobbit que tambe el tenc.

LLopis Poncell Bernat

Back to top Go down

Post  Mañas Pep Fri Jan 28, 2011 10:17 am

Misatge rebut XD
Jo ara (en teoria) m'estic llegint el primer llibre - llibre segon (la segona meitat de la comunitat de l'anell)... dic en teoria perque les lectures obligatories realment m'enprenyen ¬¬ el senyor dels anells es d'aquests llibres que si no llegeixes continuats olvides la meitat dels personatjes (i de que eren fills XD).
Després me volia llegir el segon llibre (que també tenc, i demoment pareix que només per a decorar XD) pero no se quan serà aquest després.
Mañas Pep
Mañas Pep

Back to top Go down

Post  LLopis Poncell Bernat Fri Jan 28, 2011 10:51 am

jajaja aixo tmbe en va passar sobretot amb els personatges enans del principi jejeje

LLopis Poncell Bernat

Back to top Go down

Post  Ana Malesevic Bubenik Fri Feb 18, 2011 10:34 am

Donç a mi m'agraden molt llibres que vaig llegir quan era petita: Momo, Jim Botó, El secret de Lena i La història interminable (Michael Ende); Charlie i la fàbrica de xocolata, Les bruixes, Matilda (Roald Dahl); El màgic d'Oz (L. Frank Baum) i molts llibres de "El Vaixell de Vapor"!
Personalmet crec que molts d'aquests llibres, sobretot els de Michael Ende, com Momo amaguen moltes coses darrere i altres com Les bruixes o El màgic d'Oz són llibres que es poden llegir a totes les edats tot i que estiguin destinats al públic infantil.

Ana Malesevic Bubenik

Number of posts : 60
Registration date : 2010-10-20

Back to top Go down

Post  Salom Carlos Fri Feb 18, 2011 11:30 pm

Canviant un poc de tema, que m'en deis de l'autor de "La Sombra del Viento" o "Marina" ? Nom Carlos Ruiz Zafón, és un català que viu a Nova York desde fa un any. És un dels autors més llegits i traduits del moment, i a més, els seus llibres traduits al català, castellà, ( a vegades escriu en una llengua i altres en l'altre ) i anglès els tradueix ell matiex, pel que no perden tant.
Se que n'hi ha a la classe que l'ha llegit, que m'en deis ?
Salom Carlos
Salom Carlos

Number of posts : 1073

Back to top Go down

Post  Salleras Mestre Xavier Wed Feb 23, 2011 4:42 pm

CRec que es molt bon escritor, he lleigt alguns dels seus llibres, m'agradaria llegirmen algun mes´aquest estiu alomillor men cuic un.

Salleras Mestre Xavier

Number of posts : 366
Registration date : 2009-11-22

Back to top Go down

Post  Salom Carlos Wed Feb 23, 2011 7:07 pm

Quins has llegit ? Si no has llegit "La Sombra del Viento" o "Marina" et recomanaria que començassis per aquests.
Salom Carlos
Salom Carlos

Back to top Go down

Post  Salleras Mestre Xavier Wed Mar 02, 2011 12:30 am

Marina no l'he llegit, mirare cuan tengui temps de comprarho

Salleras Mestre Xavier

Number of posts : 366
Registration date : 2009-11-22

Back to top Go down

Post  Calvo Claudia Thu Mar 03, 2011 11:31 pm

El problema dels noms que heu comentat abans, el que a molts vos va passar amb El Senyor dels Anells, a mi em va passar amb el de La història Interminable, just al principi, amb els mil noms de nans. Això va fer que a la desena pàgina tanqués el llibre i ho deixés a la estanteria on encara està. Personalment, me emprenya moltíssim que els escriptors es compliquin la vida amb coses tan banals. Jo prefereixo mil vegades llegir un llibre amb un meravellós tractament del tema, que apreciar el treball de l'autor amb els noms dels personatges.
Canviant de tema, algú ha llegit El nom del Vent? Crec que ja ho vaig preguntar però potser ara vos animeu a respondre'm. Com he vist que no vos disgusten les històries de fantasia crec que aquest vos agradarà molt ja que té misteris, fantasia, lluites, una història completament nova ... És una lectura molt entretinguda i és el primer llibre d'una trilogia, encara que només ha sortit aquest. Si no estic equivocada, l'autor, Patrick Rothfuss, va trigar dotze anys en acabar-lo. La recomano mil vegades!

Calvo Claudia

Number of posts : 41
Registration date : 2010-11-01

Back to top Go down

Post  Salom Carlos Fri Mar 04, 2011 12:46 am

Oh, "El nombre del viento", l'he acabat aquesta setmana; feia temps que un llibre no m'enganxava tant com aquest,
només superat per Harry Potter, ha estat fantàstic, m'ha encantat !!
El que dius dels 12 anys, jo havia sentit a dir que n'havia trigat 4 i que ja estava en marxa amb el segón, ojala no
tardi tant com amb aquest !! Ja tenc ganes de saber com continua l'historia de Kvothe/Kote i d'en Bast.
A tu que t'ha parescut Claudia ? Qualcú més la llegit ?
Si és així, com pensau que continuara l'historia que conta en Kvothe ? Que vos va pareixer el final del llibre quan cau la nit ?
Creis que en Bast aconseguirà el seu propòsit ? Que pensau a sobre el paper de na Denna ?
Ah, i mira que he trobat http://www.patrickrothfuss.com/content/index.asp;
segons el que diu aquí, el segón llibre surt dia 1 de Març, lo que permi que ja ha passat ...
Salom Carlos
Salom Carlos

Back to top Go down

Post  Mañas Pep Fri Mar 04, 2011 5:37 pm

eis...perfavor m'explicau en cuatre paraules el llibre, sk m'encanta la literatura fantastica pero han de tenir detalls i detalls.

Be, gracies
Mañas Pep
Mañas Pep

Back to top Go down

Post  Salom Carlos Sat Mar 05, 2011 12:36 am

Home, en cuatre paraules serà complicat XD
Mira, es tracta d'un personatge misterios que ha tingut una vida molt estranya; ha estat lladre, estudiant a "La Universitat", heroi, conseller de reis i nobles, i mil coses més. Però resulta que es troba amagat a un poble perdut per les muntanyes fent de posader; no s'esclareix molt bé perquè, esper que l'autor o faci en el pròxim llibre, que ha de sortir aquest més. I l'història tracta que al poble arriba un escriba que diuen que és el millor escriba de la Mancomunitat, que ja coneixia el nostre amic Kvothe. Aquest aconsegueix que en Kvothe comenci a contar-li la veritable història de la seva vida i la conta en tres dies; pel que hi ha un llibre per dia.
Salom Carlos
Salom Carlos

Back to top Go down

Post  Yoh Sun Mar 27, 2011 4:09 pm

Salom Carlos wrote:Home, en cuatre paraules serà complicat XD
Mira, es tracta d'un personatge misterios que ha tingut una vida molt estranya; ha estat lladre, estudiant a "La Universitat", heroi, conseller de reis i nobles, i mil coses més. Però resulta que es troba amagat a un poble perdut per les muntanyes fent de posader; no s'esclareix molt bé perquè, esper que l'autor o faci en el pròxim llibre, que ha de sortir aquest més. I l'història tracta que al poble arriba un escriba que diuen que és el millor escriba de la Mancomunitat, que ja coneixia el nostre amic Kvothe. Aquest aconsegueix que en Kvothe comenci a contar-li la veritable història de la seva vida i la conta en tres dies; pel que hi ha un llibre per dia.

Però això on i quan està ambientat??? O és un món i un temps totalment inventats?

Yoh

Number of posts : 263
Registration date : 2009-02-09

Back to top Go down

Post  Yoh Sun Mar 27, 2011 4:10 pm

Ferrer Ortas Júlia wrote:

Però això on i quan està ambientat??? O és un món i un temps totalment inventats?

Xerrau de "El nom del vent", no? O m'he perdut?
De qui és?

Yoh

Back to top Go down

Post  Salom Carlos Sun Mar 27, 2011 5:30 pm

Si, era d'aquest llibre. El llibre és d'en Patrick Rothfuss.
El llibre és de fantasia, pel que tot és inventat per l'autor, la Mancomunitat, els sers fata, ...
Val la pena llegir el llibre; perquè vos faceu una idea, hi ha hagut crítics literaris que han dit que l'autor és
el Tolkien actual.
Salom Carlos
Salom Carlos

Back to top Go down

Post  Salom Carlos Wed Mar 30, 2011 4:07 pm

De qui és?
Per cert, tu l'has llegit ? O penses fer-ho ?
Salom Carlos
Salom Carlos

Back to top Go down

Post  Yoh Thu Mar 31, 2011 12:20 am

Salom Carlos wrote:

De qui és?
Per cert, tu l'has llegit ? O penses fer-ho ?

No, no l'he llegit (sinó no te demanaria de qui és), i no sé, pareix bastant interessant, lo que, te torn a repetir ses preguntes de on està ambientat i en quin temps o si és tot inventat...

Yoh

Back to top Go down

Post  Salom Carlos Thu Mar 31, 2011 12:25 am

Esta ambientat en un món inventat per l'autor que no té cap nom, crec, sino que el tenen les diferents zones.
Aquest primer llibre de la triologia ocorr a la Mancomunitat. I respecte en es temps, també és fictici però ho podriem
imaginar com una espècie d'edat mitjana una mica avançada.
Salom Carlos
Salom Carlos

Back to top Go down

Post  Yoh Thu Mar 31, 2011 12:37 am

Salom Carlos wrote:Esta ambientat en un món inventat per l'autor que no té cap nom, crec, sino que el tenen les diferents zones.
Aquest primer llibre de la triologia ocorr a la Mancomunitat. I respecte en es temps, també és fictici però ho podriem
imaginar com una espècie d'edat mitjana una mica avançada.

Val, idò així, encara me fa més ganes : )
Per cert, ara que has dit això... m'has recordat a Grimpow, de Rafael Ábalos, algó l'ha llegit?

Yoh

Back to top Go down

Post  Salom Carlos Thu Mar 31, 2011 7:32 pm

No, no l'havia sentit anomenar mai; de que va ?
Salom Carlos
Salom Carlos

Back to top Go down

Post  Yoh Thu Mar 31, 2011 11:38 pm

Salom Carlos wrote:No, no l'havia sentit anomenar mai; de que va ?

Idò és una història de misteri, situada també més o menys a s'edat mitjana des gòtic, i està molt relacionada amb ses catedrals gòtiques d'Europa... i tot té a veure amb es templaris i sa quadratura des cercle : )
Està bé, si vols te'l deix.

Yoh

Back to top Go down

Post  Salom Carlos Fri Apr 01, 2011 12:15 am

N'he llegit un parescut, crec que era de na Matilde Asensi, però no m'en record.
Me'l podries deixar, però primer he d'acabar "El nombre del Viento", l'estic tornant a llegir, feia temps
que un llibre no m'enganxava tant, desde Harry Potter.
Salom Carlos
Salom Carlos

Back to top Go down

Post  Yoh Fri Apr 01, 2011 11:25 pm

Salom Carlos wrote:N'he llegit un parescut, crec que era de na Matilde Asensi, però no m'en record.
Me'l podries deixar, però primer he d'acabar "El nombre del Viento", l'estic tornant a llegir, feia temps
que un llibre no m'enganxava tant, desde Harry Potter.

A mi... comparat amb Harry Potter... poques coses són equiparables, eh?... Memòries d'Idhun, potser o sa trilogia de El món de Tinta, de Cornelia Funke. : )

Yoh

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 6 of 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Back to top