foradelloc
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

LITERATURA!

+12
Arias Alonso Adrián
neus diaz
Beatriz Gosálvez Rotger
Salleras Mestre Xavier
LLopis Poncell Bernat
Calvo Claudia
Busquets Andrea
Mañas Pep
Bardají Edu
luis cambron martinez
Salom Carlos
rotger salva amanda
16 posters

Page 3 of 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Go down

LITERATURA! - Page 3 Empty Re: LITERATURA!

Post  LLopis Poncell Bernat Mon Nov 29, 2010 2:07 pm

luis cambron martinez wrote:tu que te creus que no llegesc yo?si tu sapiguesis..
bernat grasis per defensarme
jejjej de res!!!

LLopis Poncell Bernat

Number of posts : 760
Registration date : 2009-12-02

Back to top Go down

Post  Busquets Andrea Mon Nov 29, 2010 2:09 pm

luis cambron martinez wrote:tu que te creus que no llegesc yo?si tu sapiguesis..

si llegisis posaries yo amb j Razz
Busquets Andrea
Busquets Andrea

Number of posts : 195
Registration date : 2009-11-26

Back to top Go down

Post  LLopis Poncell Bernat Mon Nov 29, 2010 2:11 pm

Busquets Andrea wrote:

zasca!!!!!

LLopis Poncell Bernat

Number of posts : 760
Registration date : 2009-12-02

Back to top Go down

Post  Arias Alonso Adrián Mon Nov 29, 2010 2:11 pm

Busquets Andrea wrote:

Dios!!!!!!! AJJAJAJAJAJAJA zascaaaaaa!!! XDDDDDDD Potser es que només llegeix en castellà Very Happy
Arias Alonso Adrián
Arias Alonso Adrián

Number of posts : 237
Ubicació : Palma
Registration date : 2009-02-09

Back to top Go down

Post  Busquets Andrea Mon Nov 29, 2010 2:12 pm

Arias Alonso Adrián wrote:
Busquets Andrea wrote:

Dios!!!!!!! AJJAJAJAJAJAJA zascaaaaaa!!! XDDDDDDD Potser es que només llegeix en castellà Very Happy

Jjajaj si, tens raó, tampoc ens hem de ficar tant amb ell, pobret xD
Busquets Andrea
Busquets Andrea

Back to top Go down

Post  Fuster Pizá Pilar Mon Nov 29, 2010 9:08 pm

Bardají Edu wrote:
rotger salva amanda wrote:En aquest topic parlarem dels llibres que me us hagin agradat.
podem aprofitar per recomenar llibres.

Prest sortira la darrera pel.licula de Harry Potter... algu s' ha llegit el llibre?

Us heu passat pel forro les peticions d'un tòpic per escriure-hi coses que compartir. ¬¬
Per ara no l'obrirem.

Fuster Pizá Pilar

Number of posts : 72

Back to top Go down

Post  Fuster Pizá Pilar Mon Nov 29, 2010 9:09 pm

Mañas Pep wrote:Je, edu però no te queixis aquí, fes-ho al fil de "Prova" XD

Jo m'he llegit tots els llibres de Harry Potter i sincerament vos dic que (així com ja he dit a un altre fil) personalment trob que la cualitat disminueix. Tot i que els llibres trob que estan molt millor que la pelicula !!

Pregunta que deix caure: Hi ha algú que, com jo, es fagi una imatge mental quan llegex una novela que li agradi? Sincerament trob que un cop t'hi aveses (si tens un poc d'imaginació) disfrutes molt més que veient una pelicula.

Si jo ho vaig i està bé perquè t'ho imagines com vols.

Fuster Pizá Pilar

Back to top Go down

Post  Fuster Pizá Pilar Mon Nov 29, 2010 9:15 pm

LLopis Poncell Bernat wrote:amb tots els respectes per a mi no em fa gaire bona pinta.

Diuen q es un bon llibre.

Fuster Pizá Pilar

Back to top Go down

Post  Fuster Pizá Pilar Mon Nov 29, 2010 9:20 pm

Perfavor les disputes de si vos heu o no llegit el llibre, fer un resum... no les escrigueu aqui al tòpic de literatura.

Fuster Pizá Pilar

Back to top Go down

Post  Bardají Edu Tue Nov 30, 2010 1:50 am

Jo m'he llegit tots els llibres de Harry Potter i sincerament vos dic que (així com ja he dit a un altre fil) personalment trob que la cualitat disminueix. Tot i que els llibres trob que estan molt millor que la pelicula !!

Pregunta que deix caure: Hi ha algú que, com jo, es fagi una imatge mental quan llegex una novela que li agradi? Sincerament trob que un cop t'hi aveses (si tens un poc d'imaginació) disfrutes molt més que veient una pelicula.

Sa veritat es que a dins es meu cap si que se monta una peliculeta a partir del que llegesc, però només quan el que llegesc me resulta interessant o no m'agrada però hi par molta atenció. Amb el llibre de Terra baixa em va costar aixo perque contínuament em posava a pensar en altres coses sense voler i quan me n'adonava els meus ulls havien recorregut una pàgina sencera que havia de tornar a començar T_T.
Bardají Edu
Bardají Edu

Number of posts : 340

http://www.flickr.com/mrmarble

Back to top Go down

Post  Busquets Andrea Tue Nov 30, 2010 8:47 am

Bardají Edu wrote:

Sa veritat es que a dins es meu cap si que se monta una peliculeta a partir del que llegesc, però només quan el que llegesc me resulta interessant o no m'agrada però hi par molta atenció. Amb el llibre de Terra baixa em va costar aixo perque contínuament em posava a pensar en altres coses sense voler i quan me n'adonava els meus ulls havien recorregut una pàgina sencera que havia de tornar a començar T_T.

Supòs que això també li va passar a molta gent també, (inclosa jo) sobretot perquè ens vàrem haver de llegir el llibre no per plaer... a jo m'encanta llegir, però me fastidia molt que me facin llegir llibres obligatòriament, me fan cansar-me de la lectura durant un temps, sobretot si el llibre és dolent :/
Busquets Andrea
Busquets Andrea

Back to top Go down

Post  Salom Carlos Tue Nov 30, 2010 5:01 pm

Busquets Andrea wrote:
Bardají Edu wrote:

Supòs que això també li va passar a molta gent també, (inclosa jo) sobretot perquè ens vàrem haver de llegir el llibre no per plaer... a jo m'encanta llegir, però me fastidia molt que me facin llegir llibres obligatòriament, me fan cansar-me de la lectura durant un temps, sobretot si el llibre és dolent :/
No sou els únics, llegir llibres que no t'agradan desmotiva a qualsevol, i més si ho has de fer de manera obligada.
Salom Carlos
Salom Carlos

Number of posts : 1073
Registration date : 2009-01-23

Back to top Go down

Post  Mañas Pep Tue Nov 30, 2010 6:48 pm

Fuster Pizá Pilar wrote:
Bardají Edu wrote:
rotger salva amanda wrote:En aquest topic parlarem dels llibres que me us hagin agradat.
podem aprofitar per recomenar llibres.

Prest sortira la darrera pel.licula de Harry Potter... algu s' ha llegit el llibre?

Us heu passat pel forro les peticions d'un tòpic per escriure-hi coses que compartir. ¬¬
Per ara no l'obrirem.

Perque???????????????[...]
Jo (i n'Edu i supos que algú més) trob que es un forum que podria donar molta activitat a part que sempre es una ajuda a aquells que volen publicar les seves produccións.......
Mañas Pep
Mañas Pep

Number of posts : 174
Ubicació : beyond

http://joshuaiceknight.deviantart.com

Back to top Go down

Post  luis cambron martinez Tue Nov 30, 2010 8:28 pm

Busquets Andrea wrote:

no te res aveure com escrius a lo que llegeixes..esta clar que si llegeixes tens molt mes vocabulari..pero escrivint amb s'ordinador soc dolent..que hem de fer..

luis cambron martinez

Number of posts : 598
Registration date : 2010-10-31

Back to top Go down

Post  luis cambron martinez Tue Nov 30, 2010 8:29 pm

el problema es que si no ens obligassin a lletgir poca gent ho faria..

luis cambron martinez

Back to top Go down

Post  Busquets Andrea Tue Nov 30, 2010 8:50 pm

luis cambron martinez wrote:
Busquets Andrea wrote:

no te res aveure com escrius a lo que llegeixes..esta clar que si llegeixes tens molt mes vocabulari..pero escrivint amb s'ordinador soc dolent..que hem de fer..

era una broma ; )(L)
Busquets Andrea
Busquets Andrea

Back to top Go down

Post  luis cambron martinez Tue Nov 30, 2010 10:26 pm

sisiii clar xd

luis cambron martinez

Back to top Go down

Post  Mañas Pep Tue Nov 30, 2010 11:18 pm

luis cambron martinez wrote:el problema es que si no ens obligassin a lletgir poca gent ho faria..

No estic d'acord amb això, jo trob que hi ha molta gent que disfruta de la lectura i (almanco jo) llegiria més ja que no hauria de perdre el temps amb lectures que no l'agraden.
Mañas Pep
Mañas Pep

Number of posts : 174
Ubicació : beyond

http://joshuaiceknight.deviantart.com

Back to top Go down

Post  Salom Carlos Tue Nov 30, 2010 11:23 pm

Mañas Pep wrote:
luis cambron martinez wrote:el problema es que si no ens obligassin a lletgir poca gent ho faria..

No estic d'acord amb això, jo trob que hi ha molta gent que disfruta de la lectura i (almanco jo) llegiria més ja que no hauria de perdre el temps amb lectures que no l'agraden.
Es vera que tú, i altres, fariem el mateix, però crec que hi hauria bastanta gent que no llegiria gens ni mica.
Salom Carlos
Salom Carlos

Number of posts : 1073

Back to top Go down

Post  Serra Catalina Wed Dec 01, 2010 1:20 am

Jo trob que està bé que ens "forcin" a llegir segons quins clàssics, ja que si no fos pels departaments de català i castellà, no els llegiriem pels nostres prejudicis(com "ala quin totxo"). Ara bé, hi ha cada llibre de lectura obligatoria que ens fan llegir, que són realment una bajanada, com "emboscada al gran nord" o "ací no paga ni Déu" que si diguessis que són d'autors catalans, dius: mira, com a mínim ens serveix d'alguna cosa; però és que, a més, són d'autors estrangers.Però bé, el departament de castellà el que hauria de fer en la meva opinió és incloure literatura actual de temàtica variada en un dels seus llibres obligatoris durant ESO o Batxiller. Perque pot ser que a molta gent no li agradi el tipus de literatura "desfassada" i que la literatura no és com ens volen fer creure una eina forçosa de concentració i símbols ocults, etc. Hi ha llibres que són simplement per passar l'estona, que són planers i serveixen com a eina de relaxació, com si anessis a veure una pel·lícula, i el fet de que ens posin llibres de temàtica semblant i quasi mai actuals, pot fer que el nostre criteri literari es vegi afectat per la falta de varietat.

Serra Catalina

Number of posts : 117

Back to top Go down

Post  luis cambron martinez Wed Dec 01, 2010 2:47 am

esque clar que no es poden posar llibres actuals,perque aquest llibres no es consideren obres mestres, ells ens fan llegir clasics que ja fa temps es varen escriure i ja ha passat un cert temps i es pot apreciar la qualitat.
no t'en recordes de lo que va dir na pepa gorries a clase de la literatura que la generacio apartir del 75 no l'haviem d'estudiar perque havia transcurrit molt poc temps i no es podien considerar grans obres?.

luis cambron martinez

Back to top Go down

Post  Fuster Pizá Pilar Thu Dec 02, 2010 9:07 pm

Quin llibre voldrieu que vos fessin llegir a classe?
Algu a lleguit Tuareg?

Fuster Pizá Pilar

Back to top Go down

Post  luis cambron martinez Fri Dec 03, 2010 1:11 am

jo sincerament preferiria no lletgir..encara que aixo es tenri una gran incultura..

luis cambron martinez

Back to top Go down

Post  Bardají Edu Fri Dec 03, 2010 10:21 am

luis cambron martinez wrote:jo sincerament preferiria no lletgir..encara que aixo es tenri una gran incultura..

Això no és vere. Amb escoltar música i llegir el diari ja vas ben servit de cultura. I més si la música que escoltes és actual, perquè: quina cultura hi ha més important que la present per a una població en concret? No n'hi ha cap. D'altra maneria viuriem del passat i no hi hauria progrés. Si a n'això li sumes tota la música que coneixes que té més anys que tu, no és poc el que saps.
Bardají Edu
Bardají Edu

Number of posts : 340

http://www.flickr.com/mrmarble

Back to top Go down

Post  luis cambron martinez Sat Dec 04, 2010 7:05 pm

correcte edu..pero lletgir el diari no te dona el vocabulari i la riquesa lexica que et dona lletgir llibres..

luis cambron martinez

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 3 of 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Back to top