foradelloc
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Propostes de cara al futur del tema.

+15
Arias Alonso Adrián
luis cambron martinez
Calvo Claudia
Diez Rodriguez Nerea
rotger salva amanda
Badillo Victor
Ramos Pablo
Fiol Segui Joana
Busquets Andrea
Mañas Pep
Salom Carlos
Salleras Mestre Xavier
LLopis Poncell Bernat
Ana Malesevic Bubenik
Bardají Edu
19 posters

Page 6 of 11 Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Next

Go down

Propostes de cara al futur del tema. - Page 6 Empty Re: Propostes de cara al futur del tema.

Post  Yoh Mon Nov 15, 2010 11:47 pm

LLopis Poncell Bernat wrote:Jo diria que si que ho és !!!

Hmmm! Aquí vos hi passau es dia sencer, no? Per Irial! Que escric un comentari i quan hi torn sa conversa ha derivat moltíssim.
Bé, en referència al que heu dit, sobretot no vull que sa gent se confongui, per exemple: Carlos, en Mike Oldfield i en Yann Tiersen son músics actuals (vius), però son tan bons que també s'han de conèixer. I és que a més segur que has sentit a parlar de Moonlight shadow que és sa cançó més famosa i comercial (diria segons qui) d'Oldfield... Però realment és més interessant Hergest Ridge o fins i tot Tubular bells. I Yann Tiersen! Segur que has sentit sa banda sonora d'Amelie... i si no, escolta-ho que és per fondre's... : ) Altra cosa de'n Yann Tiersen preciós preciós és això:

Genial com agafa s'acordió!

I per cert, Carlos, mai més diguis que no t'agrada "Les collines d'Anacapri", això és que encara no ho has interioritzat, jo és que ara l'estic tocant i te jur que t'absorbeix d'una manera que a nes final no sents res més durant setmanes. : )

Llavors a en Xavi, que ha dit que li agrada rachmaninoff li aconsell això:

No ho apagueu si vos pareix acorrit a nes proncipi, que després és per morir-se : )
També es concert per piano i orquestra n. 3 1r moviment, Xavi... Increïble.

I per aquells que tot lo que he posat els avorreixi:

I vos deix aconsellades ses 3 danses argentines de Ginastera. Sa segona sol agradar moltíssim, ses altres dues són molt estranyes a l¡hora d'escoltar-les però una passada tocarles! Per avui ja està bé de penjar vídeos, però ja vos les penjaré es pròxim dia!

Encara tenc temps, però de penjar una cosa molt curiosa, mirau això, que crec que sí que li agradarà a tothom!

Yoh

Number of posts : 263
Registration date : 2009-02-09

Back to top Go down

Propostes de cara al futur del tema. - Page 6 Empty Re: Propostes de cara al futur del tema.

Post  Salleras Mestre Xavier Tue Nov 16, 2010 12:33 am

jajajaja
Juliaa, sa canço que has pujada es sa que me va impulsar coneixer Rachamaninov
M'ha agradat molt da peça de Yann Tiersen, tant com sa de Chopin que aquesta no l'havia escoltada, sa que m'agrada molt és la típica (supòs)

En cuant al tercer video... impresionant,aquestes persones eduen tenir una veritable veu per fer això. Fa temps vaig veure un video d'aqeust tipus però no m'enrecord ara quin era.. si m'rencord el pujaréSmile

Salleras Mestre Xavier

Number of posts : 366
Registration date : 2009-11-22

Back to top Go down

Post  Bardají Edu Tue Nov 16, 2010 1:17 am

Es video d'aquest grup que intepreta cançons només amb sa veu l'havia vist i, realment, és impactant. Han treballat de valent.
Bardají Edu
Bardají Edu

Number of posts : 340

http://www.flickr.com/mrmarble

Back to top Go down

Post  LLopis Poncell Bernat Tue Nov 16, 2010 2:08 pm

Bardají Edu wrote:Es video d'aquest grup que intepreta cançons només amb sa veu l'havia vist i, realment, és impactant. Han treballat de valent.

Es diuen The Voca People i ho fan molt bé és flipant.

LLopis Poncell Bernat

Number of posts : 760
Registration date : 2009-12-02

Back to top Go down

Post  Busquets Andrea Tue Nov 16, 2010 2:13 pm

LLopis Poncell Bernat wrote:
Bardají Edu wrote:Es video d'aquest grup que intepreta cançons només amb sa veu l'havia vist i, realment, és impactant. Han treballat de valent.

Es diuen The Voca People i ho fan molt bé és flipant.

The Voca people són genials! Hi ha una cançó, que és la única que me vaig poder descarregar, que se diu Time machine, i fan un recorregut de cançons antigues fins a modernes, passant per música clàssica, Madonna, Michael Jackson... són boníssims, m'agradaria veure'ls a la realitat (:
Busquets Andrea
Busquets Andrea

Number of posts : 195
Registration date : 2009-11-26

Back to top Go down

Post  LLopis Poncell Bernat Tue Nov 16, 2010 2:15 pm

En hi ha una altra que ara no recordo el nom hi tracta del mateix però diferentes cançons.

LLopis Poncell Bernat

Back to top Go down

Post  Busquets Andrea Tue Nov 16, 2010 2:23 pm

Ferrer Ortas Júlia wrote:
LLopis Poncell Bernat wrote:Jo diria que si que ho és !!!

Hmmm! Aquí vos hi passau es dia sencer, no? Per Irial! Que escric un comentari i quan hi torn sa conversa ha derivat moltíssim.
Bé, en referència al que heu dit, sobretot no vull que sa gent se confongui, per exemple: Carlos, en Mike Oldfield i en Yann Tiersen son músics actuals (vius), però son tan bons que també s'han de conèixer. I és que a més segur que has sentit a parlar de Moonlight shadow que és sa cançó més famosa i comercial (diria segons qui) d'Oldfield... Però realment és més interessant Hergest Ridge o fins i tot Tubular bells. I Yann Tiersen! Segur que has sentit sa banda sonora d'Amelie... i si no, escolta-ho que és per fondre's... : ) Altra cosa de'n Yann Tiersen preciós preciós és això:

Genial com agafa s'acordió!

I per cert, Carlos, mai més diguis que no t'agrada "Les collines d'Anacapri", això és que encara no ho has interioritzat, jo és que ara l'estic tocant i te jur que t'absorbeix d'una manera que a nes final no sents res més durant setmanes. : )

Llavors a en Xavi, que ha dit que li agrada rachmaninoff li aconsell això:

No ho apagueu si vos pareix acorrit a nes proncipi, que després és per morir-se : )
També es concert per piano i orquestra n. 3 1r moviment, Xavi... Increïble.

I per aquells que tot lo que he posat els avorreixi:

I vos deix aconsellades ses 3 danses argentines de Ginastera. Sa segona sol agradar moltíssim, ses altres dues són molt estranyes a l¡hora d'escoltar-les però una passada tocarles! Per avui ja està bé de penjar vídeos, però ja vos les penjaré es pròxim dia!

Encara tenc temps, però de penjar una cosa molt curiosa, mirau això, que crec que sí que li agradarà a tothom!

La de Yann Tiersen és preciosa, i la dona que canta al final, amb el fons del piano i s'acordió, queda perfecte!!
Yann Tiersen va venir dissabte a fer un concert, no? Hauria disfrutat molt si l'hagués anat a veure!

Júlia, tens molt bon gust musical, en sèrio, m'agraden molt totes les cançons que has pujat, hauré de xerrar amb tú perquè m'aconsellis més! Smile
Busquets Andrea
Busquets Andrea

Back to top Go down

Post  LLopis Poncell Bernat Tue Nov 16, 2010 2:25 pm

Júlia pots montar un negoci d'aconselladora musical XD

LLopis Poncell Bernat

Back to top Go down

Post  Busquets Andrea Tue Nov 16, 2010 2:29 pm

Aquesta cançó que vos pos m'agrada molt, perquè ja la sentia quan era petita, i me dona molts bons records!
Trob que és impressionant la manera en que toca aquest home, sobretot a partir del minut 1:05... Quina enveja que hagi gent així!

Busquets Andrea
Busquets Andrea

Back to top Go down

Post  Arias Alonso Adrián Tue Nov 16, 2010 2:31 pm

Doncs jo vull Techno, Rap, Pop, rock.. XDDDD a mi m´agrada tot!! Very Happy pero si pot esser voldria un de techno, encara que supós que no sortirà.
Arias Alonso Adrián
Arias Alonso Adrián

Number of posts : 237
Ubicació : Palma

Back to top Go down

Post  LLopis Poncell Bernat Tue Nov 16, 2010 2:31 pm

Molts 'danys de pràctica i llestos!!!!

LLopis Poncell Bernat

Back to top Go down

Post  Busquets Andrea Tue Nov 16, 2010 2:34 pm

LLopis Poncell Bernat wrote:Molts 'danys de pràctica i llestos!!!!
Jajajaj com si res! Jo no tendria tanta paciència...!
Busquets Andrea
Busquets Andrea

Back to top Go down

Post  LLopis Poncell Bernat Tue Nov 16, 2010 2:37 pm

Busquets Andrea wrote:

bé molts d'anys i un do antural

LLopis Poncell Bernat

Back to top Go down

Post  rotger salva amanda Wed Nov 17, 2010 1:49 pm

luis cambron martinez wrote:jo hem decant per michael jackson..i aixo de que esta passant a el oblit...es uan gran mentida..apart de que el disc m'es venut de la historia es el seu..mai ningu ha venut tant com ell..heu de recordar que hen jackson va marcar un abans i un despres en el tema de la musica..ja que el primer video clip de la historia de la musica..es el seu de la canço thriller..i va marcar una epoca i un futur diferent a la musica associada ala imatge tambe.

tmbe soc seguidora de jackson i el consider un gran cantan y ballador, pero trob que molta de la seva fama es a causa de la seva vida( acusacions per pederastia, el parc d'atraccions que va contruir, les seves obsesions amb la cirugia...)
Els beatles son unicament musica Smile

rotger salva amanda

Number of posts : 20
Registration date : 2010-10-26

Back to top Go down

Post  Salom Carlos Wed Nov 17, 2010 5:25 pm

LLopis Poncell Bernat wrote:
Busquets Andrea wrote:

bé molts d'anys i un do antural
Ja ho pots ben dir, no basta dedicar-li temps; i xerr per pròpia experiència.
Salom Carlos
Salom Carlos

Number of posts : 1073
Registration date : 2009-01-23

Back to top Go down

Post  luis cambron martinez Wed Nov 17, 2010 5:48 pm

carles jo crec que si tu deixesde fer tot lo que tu vulguis i et centras a una cosa i tot el dia la practicas...arrivaras a ser molt bo,i esta demsotrar aixo per diferents estudis que mes endevan concretare,ja esta que si tens u ndon tot es mes facil clarament.jo per exemeple soc un virtuos de la flautra dolça..lo que pasa es que no m'agrada presumir..xd

luis cambron martinez

Number of posts : 598
Registration date : 2010-10-31

Back to top Go down

Post  Salleras Mestre Xavier Wed Nov 17, 2010 5:50 pm

xdddddddd
jajajjajaja
tranquil lluis no sha notat gens!
ets virtuos alhora de tocar la flauta dolça? xd
hauras de fer un concert !

Salleras Mestre Xavier

Number of posts : 366
Registration date : 2009-11-22

Back to top Go down

Post  luis cambron martinez Wed Nov 17, 2010 5:54 pm

jo nomes faig concerts per la alta burgesia...ajjaja un dia te tokare el rey leon amb la flauta i cauras de cul xd

luis cambron martinez

Number of posts : 598
Registration date : 2010-10-31

Back to top Go down

Post  Salom Carlos Wed Nov 17, 2010 10:41 pm

luis cambron martinez wrote:carles jo crec que si tu deixesde fer tot lo que tu vulguis i et centras a una cosa i tot el dia la practicas...arrivaras a ser molt bo,i esta demsotrar aixo per diferents estudis que mes endevan concretare,ja esta que si tens u ndon tot es mes facil clarament.jo per exemeple soc un virtuos de la flautra dolça..lo que pasa es que no m'agrada presumir..xd
Que no es vera ! I no, t'asegur que vaig tocar i practicar més hores de ses que tu tocaràs sa flauta en sa teva vida !
Però també ajuda el tenir un professor que t'anima, no com el que vaig tenir jo ...
Salom Carlos
Salom Carlos

Back to top Go down

Post  Bardají Edu Thu Nov 18, 2010 1:28 am

Salom Carlos wrote:
luis cambron martinez wrote:carles jo crec que si tu deixesde fer tot lo que tu vulguis i et centras a una cosa i tot el dia la practicas...arrivaras a ser molt bo,i esta demsotrar aixo per diferents estudis que mes endevan concretare,ja esta que si tens u ndon tot es mes facil clarament.jo per exemeple soc un virtuos de la flautra dolça..lo que pasa es que no m'agrada presumir..xd
Que no es vera ! I no, t'asegur que vaig tocar i practicar més hores de ses que tu tocaràs sa flauta en sa teva vida !
Però també ajuda el tenir un professor que t'anima, no com el que vaig tenir jo ...

O pots ser com jo, que sóc el millor en alguna cosa però encara no se el què.
Bardají Edu
Bardají Edu

Back to top Go down

Post  Calvo Claudia Thu Nov 18, 2010 7:59 pm

rotger salva amanda wrote:
luis cambron martinez wrote:jo hem decant per michael jackson..i aixo de que esta passant a el oblit...es uan gran mentida..apart de que el disc m'es venut de la historia es el seu..mai ningu ha venut tant com ell..heu de recordar que hen jackson va marcar un abans i un despres en el tema de la musica..ja que el primer video clip de la historia de la musica..es el seu de la canço thriller..i va marcar una epoca i un futur diferent a la musica associada ala imatge tambe.

tmbe soc seguidora de jackson i el consider un gran cantan y ballador, pero trob que molta de la seva fama es a causa de la seva vida( acusacions per pederastia, el parc d'atraccions que va contruir, les seves obsesions amb la cirugia...)

Estic d'acord amb n'Amanda, els Beatles són pura música i d'estils molt diferents, no oblidem que amb ells va néixer un nou estil musical i van ser ells els que van provocar la idea de "ídol de masses" juntament amb Elvis Presley. A més si parles de més venuts o més escoltats, la cançó més versionada del món és Yesterday, de Poul McCartney

Calvo Claudia

Number of posts : 41
Registration date : 2010-11-01

Back to top Go down

Post  Bardají Edu Thu Nov 18, 2010 8:50 pm

Calvo Claudia wrote:

Estic d'acord amb n'Amanda, els Beatles són pura música i d'estils molt diferents, no oblidem que amb ells va néixer un nou estil musical i van ser ells els que van provocar la idea de "ídol de masses" juntament amb Elvis Presley. A més si parles de més venuts o més escoltats, la cançó més versionada del món és Yesterday, de Poul McCartney

Hi ha cualque músic que fagi alguna cosa que no se consideri pura música?
Bardají Edu
Bardají Edu

Back to top Go down

Post  LLopis Poncell Bernat Fri Nov 19, 2010 1:09 am

com triomfa aquest tòpic Wink

LLopis Poncell Bernat

Back to top Go down

Post  Salom Carlos Fri Nov 19, 2010 10:25 pm

LLopis Poncell Bernat wrote:com triomfa aquest tòpic Wink
No et podràs queixar, eh Edu.
Salom Carlos
Salom Carlos

Back to top Go down

Post  Yoh Fri Nov 19, 2010 11:23 pm

Bardají Edu wrote:
Calvo Claudia wrote:

Hi ha cualque músic que fagi alguna cosa que no se consideri pura música?

Edu, què vols dir amb aquesta pregunta? No t'acab d'entendre... I això que últimament estic molt posada amb ses relacions socials, ho dic per lo des meu negoci d'aconselladora musical, ha, ha!
Però bé, de veres que he provat d'entendre-ho fins i tot després d'un concert de sa virtuositat rei lleonística de'n Luis amb sa flauta... i, tot i així, no ho he aconseguit.

Amem, estava pensant ara fa una estona en es meu despatx de consells quin vídeo podia penjar-vos avui, i m'he decidit per Ginastera, les tres dances argentines. Ja vos avís que potser sa primera i sa tercera no vos agradaran gaire la primera vegada que les escolteu, però bé, maduren amb el temps dins el cervell, i realment qui la toca s'ho passa bomba! perquè és com fer un trencaclosques damunt el teclat, on les dues mans se creuen contínuament i se superposen, i segueixen un joc simètric com per exemple a l'arpegiat ascendent de la primera.
Amb aquesta obra, Ginastera pretenia fer un reflex d'escenes típiques de l'Argentina, i amb l'ajut dels títols ens podem fer una idea. La primera té com a títol "Danza del viejo boyero", se suposa que ens hem d'imaginar un home en un entorn rural que es dedica al bestiar boví. La segona és la "Danza de la moza Donosa". És la imatge d'aquesta "moza", una mica sensual potser, que aconsegueix amb el rubato [técnica que consisteix a no seguir estrictament el tempo sinó a anar "robant" (d'aquí el nom) tempo i retornant-lo quan vengui vé; simplificat és accelerar o disminuir el tempo segons convengui, és un recurs molt usat sobretot a la música per a piano del romanticisme.].
La tercera és increïble! És una locura però una passada, el seu títol és "Danza del gaucho matrero", per tant torna a reflexar l'entorn rural amb un camperol.
Aquesta és la primera, importantíssim que vos fixeu en es final, que és increïble amb aquest "si do la si....... (mi)" en el baix:

La segona sol ser sempre la que agrada més, sobretot a partir del minut 0'48... : ) És preciosa...
Ah! i m'he oblidat de dir que també vos fixeu en es darrer acord, que quan sembla que acabarà plàcidament, fica allà un acord súper dissonant! : )

I ara per acabar escoltau això: : )

És genial : ) té una energia increïble!

Au, ja està bé per avui, esper que vos hagi agradat Ginastera. I no vos oblideu que dilluns 22 de novembre és Santa Cecília, patrona de la Música!!!

Yoh

Number of posts : 263

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 6 of 11 Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Next

Back to top