Propostes de cara al futur del tema.
+15
Arias Alonso Adrián
luis cambron martinez
Calvo Claudia
Diez Rodriguez Nerea
rotger salva amanda
Badillo Victor
Ramos Pablo
Fiol Segui Joana
Busquets Andrea
Mañas Pep
Salom Carlos
Salleras Mestre Xavier
LLopis Poncell Bernat
Ana Malesevic Bubenik
Bardají Edu
19 posters
foradelloc :: Altres herbes :: Música
Page 3 of 11
Page 3 of 11 • 1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11
Re: Propostes de cara al futur del tema.
edu sabent que tu ets un entes dins del mon de la musica volia saber quina era la teva opinio sobre la musica que fa en david guetta:)
luis cambron martinez- Number of posts : 598
Registration date : 2010-10-31
luis cambron martinez wrote:edu sabent que tu ets un entes dins del mon de la musica volia saber quina era la teva opinio sobre la musica que fa en david guetta:)
Qui és aquest?
LLopis Poncell Bernat- Number of posts : 760
Registration date : 2009-12-02
No saps qui es ? Si hasta ho se jo.LLopis Poncell Bernat wrote:luis cambron martinez wrote:edu sabent que tu ets un entes dins del mon de la musica volia saber quina era la teva opinio sobre la musica que fa en david guetta:)
Qui és aquest?
Salom Carlos- Number of posts : 1073
Registration date : 2009-01-23
Ido no però ara ho cercaré per google i llestos.
LLopis Poncell Bernat wrote:Ido no però ara ho cercaré per google i llestos.
De veres no saps qui es en David Guetta?
Arias Alonso Adrián- Number of posts : 237
Ubicació : Palma
Registration date : 2009-02-09
Si ara ja sí
jajaja
pobret si no ho sap no passa res! si ell no escolta aquest tipus de música no li fa falta saber-ho.
I respecte a lo altre... hi ha res decidit?
pobret si no ho sap no passa res! si ell no escolta aquest tipus de música no li fa falta saber-ho.
I respecte a lo altre... hi ha res decidit?
Salleras Mestre Xavier- Number of posts : 366
Registration date : 2009-11-22
luis cambron martinez wrote:edu sabent que tu ets un entes dins del mon de la musica volia saber quina era la teva opinio sobre la musica que fa en david guetta:)
Sa veritat és que no l'escolt mai i només conec un parell de cançons seves. Musicalment no me desagrada. Té cançons que trob que no estàn malament, com aquesta darrera, de "memories". En quant a l'estil de música que és el que fa en David Guetta, no m'en entenc pràcticament. Només se que de tant en tant no fa mal als oides, com si ho fan les cançons de tipus aserejé i sucedanis i que m'arrib a cansar de les cançons que no tenen molta densitat de lletra.
RECOMPTE VOTACIONS
Pel que fa referència al tema vots ni els he comptat ni res per l'estil. Ni idea de com va la cosa. Ja contaré el dia que vaig posar a la data de l'anunci com a termini.
bernat es increible que no coneguis en David guetta..a part que podriem dir que es es fenomen musical d'el moment es el millor dj del món
Salom Carlos wrote:No saps qui es ? Si hasta ho se jo.LLopis Poncell Bernat wrote:luis cambron martinez wrote:edu sabent que tu ets un entes dins del mon de la musica volia saber quina era la teva opinio sobre la musica que fa en david guetta:)
Qui és aquest?
impresionant carles..jo pensava que nomes escoltaves esparadrap xd
xdddddddddddddddd
Salleras Mestre Xavier wrote:xdddddddddddddddd
NO RIGUIS TANT XD POBRE CARLES
Jajajajaja, que gracioset ! Mira qui xerra, el que escolta música super peculiar !luis cambron martinez wrote:Salom Carlos wrote:No saps qui es ? Si hasta ho se jo.LLopis Poncell Bernat wrote:luis cambron martinez wrote:edu sabent que tu ets un entes dins del mon de la musica volia saber quina era la teva opinio sobre la musica que fa en david guetta:)
Qui és aquest?
impresionant carles..jo pensava que nomes escoltaves esparadrap xd
No se que pasa per no coneixer en "David Gueta", sincerament, jo no el conec i amb tot el respecte tampoc el vull coneixer ja que haguent llegit els comentaris puc suposar que no pertany a cap dels meus ideals musicals: Nightwish, Sonata Artica, Dragon Force...
Mañas Pep wrote:No se que pasa per no coneixer en "David Gueta", sincerament, jo no el conec iamb tot el respectetampoc el vull coneixer ja que haguent llegit els comentaris puc suposar que no pertany a cap dels meus ideals musicals: Nightwish, Sonata Artica, Dragon Force...
ben dit xD
Busquets Andrea- Number of posts : 195
Registration date : 2009-11-26
Mañas Pep wrote:No se que pasa per no coneixer en "David Gueta", sincerament, jo no el conec iamb tot el respectetampoc el vull coneixer ja que haguent llegit els comentaris puc suposar que no pertany a cap dels meus ideals musicals: Nightwish, Sonata Artica, Dragon Force...
Si aixó va per el meu comentari jo només he comentat que em pareix extrany que una persona jove d´aquest temps no conegui aquesta persona encara que no li agradi la seva musica, ja que apareix a molts mitjans de comunicació
Si en es final tens raó, jo el conec de nom perquè pareix que arà ha tengut com un "boom" que,Busquets Andrea wrote:Mañas Pep wrote:No se que pasa per no coneixer en "David Gueta", sincerament, jo no el conec iamb tot el respectetampoc el vull coneixer ja que haguent llegit els comentaris puc suposar que no pertany a cap dels meus ideals musicals: Nightwish, Sonata Artica, Dragon Force...
ben dit xD
igual que altres artistes, li durarà dos dies
Arias Alonso Adrián wrote:Si aixó va per el meu comentari jo només he comentat que em pareix extrany que una persona jove d´aquest temps no conegui aquesta persona encara que no li agradi la seva musica, ja que apareix a molts mitjans de comunicació
...Je je això es el que te no escoltar la radio, no mirar la tele,...i res... en general no mirar la publicitat XD
Jo animacións per internet i musica a l'ipod XD
Mañas Pep wrote:Arias Alonso Adrián wrote:Si aixó va per el meu comentari jo només he comentat que em pareix extrany que una persona jove d´aquest temps no conegui aquesta persona encara que no li agradi la seva musica, ja que apareix a molts mitjans de comunicació
...Je je això es el que te no escoltar la radio, no mirar la tele,...i res... en general no mirar la publicitat XD
Jo animacións per internet i musica a l'ipod XD
Per aixó em sembla extrany, perque no em negaràs que la majoría de gent jove fà aquestes coses.
El que diu en Carlos és cert, aquests artistes no duren dos dies. Farà bones cançons durant una temporada i no crec que destaqui molt en el temps. Seguirà fent música, sortirà en els mitjans, però no amb tanta repercusió com fa ara.
En canvi n'hi ha d'altres que són constants amb el seu treball, que no els interessa tant la fama i que al cap i a la fi seran ells els millors.
En canvi n'hi ha d'altres que són constants amb el seu treball, que no els interessa tant la fama i que al cap i a la fi seran ells els millors.
Salleras Mestre Xavier wrote:El que diu en Carlos és cert, aquests artistes no duren dos dies. Farà bones cançons durant una temporada i no crec que destaqui molt en el temps. Seguirà fent música, sortirà en els mitjans, però no amb tanta repercusió com fa ara.
Te refereixes a Muse?
Busquets Andrea- Number of posts : 195
Registration date : 2009-11-26
hola a tots! només dir-vos que el joan alcover s´ha posat al dia i ja tenim compte de facebook i twitter. vos esperam a www.facebook.com/esllonguet i www.twitter.com/esllonguet !
Badillo Victor- Number of posts : 59
T'has deixat: "són constants amb el seu treball (...) seran els millors, i tampoc sortiran per la tele amb tanta repercussió com ara mateix."Salleras Mestre Xavier wrote:El que diu en Carlos és cert, aquests artistes no duren dos dies. Farà bones cançons durant una temporada i no crec que destaqui molt en el temps. Seguirà fent música, sortirà en els mitjans, però no amb tanta repercusió com fa ara.
per cert crec que ho vaig dir però ja el conec men vaig informar pel google jejejje
Page 3 of 11 • 1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11
foradelloc :: Altres herbes :: Música
Page 3 of 11