Propostes de cara al futur del tema.
+15
Arias Alonso Adrián
luis cambron martinez
Calvo Claudia
Diez Rodriguez Nerea
rotger salva amanda
Badillo Victor
Ramos Pablo
Fiol Segui Joana
Busquets Andrea
Mañas Pep
Salom Carlos
Salleras Mestre Xavier
LLopis Poncell Bernat
Ana Malesevic Bubenik
Bardají Edu
19 posters
foradelloc :: Altres herbes :: Música
Page 9 of 11
Page 9 of 11 • 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11
Re: Propostes de cara al futur del tema.
LLopis Poncell Bernat wrote:Que en pensau de les cançons de nadal???(nadales) ara que ja s'atraca.
Que són empalagoses. De totes maneres tampoc està del tot malament l'estratègia si portes un comerç i vols incitar al consumisme nadalenc.
jo no crec que siguin enpalagoses jo crec que esta be per s'epoca de nadal.. que son cançons que s'escolten des de fa moltisims anys i per exemple un dels mes famosos i mes conegut a nivell mundia que a mi m'agrada molt es The little drummer boy.
luis cambron martinez- Number of posts : 598
Registration date : 2010-10-31
Com a tu t'agraden tant, que les cantes durant tot s'any.luis cambron martinez wrote:jo no crec que siguin enpalagoses jo crec que esta be per s'epoca de nadal.. que son cançons que s'escolten des de fa moltisims anys i per exemple un dels mes famosos i mes conegut a nivell mundia que a mi m'agrada molt es The little drummer boy.
Salom Carlos- Number of posts : 1073
Registration date : 2009-01-23
luis cambron martinez wrote:jo no crec que siguin enpalagoses jo crec que esta be per s'epoca de nadal.. que son cançons que s'escolten des de fa moltisims anys i per exemple un dels mes famosos i mes conegut a nivell mundia que a mi m'agrada molt es The little drummer boy.
Sempre i quan siguis creient i t'agradi el nadal.
LLopis Poncell Bernat wrote:Que en pensau de les cançons de nadal???(nadales) ara que ja s'atraca.
Bueno, és una manera d'entretenir els petits, i tampoc me pareixen tan malament, hi ha concerts de nadal que estan molt bé i hi ha versions de cançons que també. A mi almenys me fan gràcia les nadales perquè me recorden a quan era petita que les cantava a l'escola i tal... Encara que, quan està a punt d'acabar Nadal i ja has escoltat 981456156145 vegades les mateixes cançonetes, arriben a cansar, sincerament >.<
Busquets Andrea- Number of posts : 195
Registration date : 2009-11-26
carlso no t'equivoquis jo nomes les cant quan toca..i creguis o no en es andal nose trob que tot aixo del andal es una bona excusa encara que sigui per esatr amb s'ha familia
com ha quedat es concurs aquell des paper de vàter xd ???
LLopis Poncell Bernat- Number of posts : 760
Registration date : 2009-12-02
LLopis Poncell Bernat wrote:com ha quedat es concurs aquell des paper de vàter xd ???
En aixo he estat pensant aquests dies. En acabar aquest llarg cap de setmana penj el sorteig filmat en video.
quin es aquest sorteig que no me vaig enterar?
luis cambron martinez wrote:quin es aquest sorteig que no me vaig enterar?
lo des principi d'aquest topic! xD si hi ha mil anuncis per tot el fòrum (:
Busquets Andrea- Number of posts : 195
Registration date : 2009-11-26
esque jo no m'enrecordava de la meva contrasenya i vaig començar tard al forum aajaja
ido ves frenant que arribarà a bloquetjar-se el fòrum de tants de posts!!! jejej
Si, perquè tant de dir que nosaltres ens passam en posts però tu en dus molts més que nosaltres aquest any perquè, com has dit, t'has fet el comte enguany.LLopis Poncell Bernat wrote:ido ves frenant que arribarà a bloquetjar-se el fòrum de tants de posts!!! jejej
Salom Carlos wrote:Si, perquè tant de dir que nosaltres ens passam en posts però tu en dus molts més que nosaltres aquest any perquè, com has dit, t'has fet el comte enguany.LLopis Poncell Bernat wrote:ido ves frenant que arribarà a bloquetjar-se el fòrum de tants de posts!!! jejej
Si, eh Lluis XDDD ... tu et ratlles amb els posts tio, vius aquí o que XDD
Arias Alonso Adrián- Number of posts : 237
Ubicació : Palma
Registration date : 2009-02-09
Hi viu, posteja menjant, veient la televisió, etcArias Alonso Adrián wrote:Salom Carlos wrote:Si, perquè tant de dir que nosaltres ens passam en posts però tu en dus molts més que nosaltres aquest any perquè, com has dit, t'has fet el comte enguany.LLopis Poncell Bernat wrote:ido ves frenant que arribarà a bloquetjar-se el fòrum de tants de posts!!! jejej
Salom Carlos wrote:Hi viu, posteja menjant, veient la televisió, etcArias Alonso Adrián wrote:Salom Carlos wrote:Si, perquè tant de dir que nosaltres ens passam en posts però tu en dus molts més que nosaltres aquest any perquè, com has dit, t'has fet el comte enguany.LLopis Poncell Bernat wrote:ido ves frenant que arribarà a bloquetjar-se el fòrum de tants de posts!!! jejej
Jajajajaja imaginau-vos-el al bany i postetjant en es fòrum XDDD
Segur que ho ha fet qualque pic !!Arias Alonso Adrián wrote:Salom Carlos wrote:Hi viu, posteja menjant, veient la televisió, etcArias Alonso Adrián wrote:Salom Carlos wrote:Si, perquè tant de dir que nosaltres ens passam en posts però tu en dus molts més que nosaltres aquest any perquè, com has dit, t'has fet el comte enguany.LLopis Poncell Bernat wrote:ido ves frenant que arribarà a bloquetjar-se el fòrum de tants de posts!!! jejej
Jajajajaja imaginau-vos-el al bany i postetjant en es fòrum XDDD
Bé, ja està comentat el tema d´en Lluis en es bany, ara podriem tornar al tema (no se quin) XDDD
Sa pregunta és; quin era es tema ? Qualcú s'en recorda !?Arias Alonso Adrián wrote:Bé, ja està comentat el tema d´en Lluis en es bany, ara podriem tornar al tema (no se quin) XDDD
mem voltros no heu anant mai al bany amb es portatil? xd
jo el que pasa es que sempre tenc obert es foradelloc ajjaaj
pero llopis tu n oet quedes curt eeeeeeeeee ajjaaj
No, perquè sa bateria d'es mue portàtil esta espenyada i per utilitzar-lo a de estar enchufat.luis cambron martinez wrote:mem voltros no heu anant mai al bany amb es portatil? xd
No jo mai he anat al bany amb el portàtil... jejejeje a jo també m'ha passat això de cuidar malament la bateria i ara em dura cosa de 20 minuts com a molt. JO el que feia quan era petit era anar amb la gameboy al bany xd
ajajja jo va haver un pic que fins i tot vaig duxarme amb un llibre estodiant xd
Bernat a mi tambe se mha espenyat la bateria, saps em dura quasi res i no se a que es degut. Que li vares fer?
Salleras Mestre Xavier- Number of posts : 366
Registration date : 2009-11-22
aixo de que se vos ha nestropetjat les bateries es perque quan les posau a cargar retirau el ordinador abans de que se carregui del tot i coses aixi.. le bateries ion-litio son molt complexes en aquest aspecte.. i si començau a fer aixo vos podeu despedir o be comprar una altra pila.. pero valen molt de dbolers
Page 9 of 11 • 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11
foradelloc :: Altres herbes :: Música
Page 9 of 11