Propostes de cara al futur del tema.
+15
Arias Alonso Adrián
luis cambron martinez
Calvo Claudia
Diez Rodriguez Nerea
rotger salva amanda
Badillo Victor
Ramos Pablo
Fiol Segui Joana
Busquets Andrea
Mañas Pep
Salom Carlos
Salleras Mestre Xavier
LLopis Poncell Bernat
Ana Malesevic Bubenik
Bardají Edu
19 posters
foradelloc :: Altres herbes :: Música
Page 8 of 11
Page 8 of 11 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11
Re: Propostes de cara al futur del tema.
Bardají Edu wrote:Busquets Andrea wrote:Bardají Edu wrote:Busquets Andrea wrote:LLopis Poncell Bernat wrote:hi ha la música que té un bon ritme i enganxa i la música que té bona lletra. jo crec que és la que té bona lletra és la que se recorda durant temps
Encara que això no vol dir que una cançó sense lletra no pugui ser més famosa ni més bonica que una amb lletra, però efectivament, tens raó jeje
Això no es vere. La música no comença a tenir lletra fins fa ben poc. Mira tots els compositors clàssics que en són de famosos, que per tots els llibres de músca hi són. No crec que en Vivaldi posas mai cap contingut formatiu a les seves composicions.
És clar, per això li deia que no s'han de valorar poc les cançons sense lletra, que no tinguin lletra no vol dir que no transmetin res, jo crec que a l'inrevés, té més mèrit que una cançó sense lletra transmeti alguna cosa, ja que amb lletra és més "fàcil", vulguis que no.
Perdona, volia respondre al comentari d'en Bernat però m'he equivocat de comentari al fer clic a quote. Jjsjsjsjsjs.
Jajajajajaj no te preocupis .
Busquets Andrea- Number of posts : 195
Registration date : 2009-11-26
Atenció. He canviat d'opinió. Arrel d'aquesta conversa obriré dos tòpics: un per cançons en que l'important sigui el missatge que donen i unaltre on l'aspecte principal sigui la música. D'aquesta manera no excloc cap estil musical i vos anim a tots a escoltar altres estils de música no massa habituals o presents en els nostres reproductors. El paper de l'wc es sortejarà de totes maneres entre els que hagin votat.
Mentres encara no l'hagi obert anau deixant els temes que volgueu per aquí. Jo us deixo aquest. La lletra que té m'encanta. És d'un noi que quan la va escriure tenia la nostra edat (ara té dos anys més que nosaltres, si no vaig errat), de mallorca. Per altra banda, al final de tot, al minut 3.20 hi ha un saxofòn que m'encanta. Tant la lletra com la música les ha produït ell.
Mentres encara no l'hagi obert anau deixant els temes que volgueu per aquí. Jo us deixo aquest. La lletra que té m'encanta. És d'un noi que quan la va escriure tenia la nostra edat (ara té dos anys més que nosaltres, si no vaig errat), de mallorca. Per altra banda, al final de tot, al minut 3.20 hi ha un saxofòn que m'encanta. Tant la lletra com la música les ha produït ell.
Last edited by Bardají Edu on Fri Nov 26, 2010 9:27 pm; edited 1 time in total
si edu es un BONA idea fer aquest dos topics amb auestes separacions i aixi ademes escoltarem coses a les que no estem avesats
luis cambron martinez- Number of posts : 598
Registration date : 2010-10-31
Us deixo una cançó perquè us fixeu en la lletra que té. La va escriure Bert Russell al 62 i la va cantar Solomon Burke, mort fa uns sols mesos, que ens va deixar aquesta fantàstica cançó amb un ritme i una veu principal que posa els pèls de punta.
(També la versionar els Rolling Stones però, com gairebé sempre, l'original és insuperable)
(També la versionar els Rolling Stones però, com gairebé sempre, l'original és insuperable)
Calvo Claudia- Number of posts : 41
Registration date : 2010-11-01
Nose perquè però lacancó m'ha recordat a Louis Armstrong
LLopis Poncell Bernat- Number of posts : 760
Registration date : 2009-12-02
luis cambron martinez wrote:les lletres del beatles posiblement tenguin mes sentit i tenguin un misstatge perque estaven a una altra epoca de transiciones i uns altres momentos socioculturals i volien trasmetre algo a la societat...
i voltros que dieu que la musica bona es la que trasmetun missatge? i la musica que et tramset alegri i et fa olvidar de tot, desconectar..pero no te cap missatge no es bona?
jona fiol wapa(L)
Jo crec que ningú pot dir si una cançó es bona o dolenta, cada persona te les seves preferencies. A mi m'agrada un tipus de música però no però les cançons que no m'agraden no es poden calificar de dolentes. Crec que cap persona te l'autoritat pero classificar la música i el cinema en bones i dolentes. Per això si a tu t'agraden les cançons alegres, endevant.
Ana Malesevic Bubenik- Number of posts : 60
Registration date : 2010-10-20
bona reflexio ana
Calvo Claudia wrote:Us deixo una cançó perquè us fixeu en la lletra que té. La va escriure Bert Russell al 62 i la va cantar Solomon Burke, mort fa uns sols mesos, que ens va deixar aquesta fantàstica cançó amb un ritme i una veu principal que posa els pèls de punta.
La veritat, la lletra la trob un tant típica. M'agraden més aquelles lletres que inciten a la reflexió, no que només evoquin sentiments a partir de fets. El que si m'agrada es la música. La veu em posa nirviós perquè no suport les cançons en que canten a poc a poc.
PER CERT, SI ANAM DEIXANT CANÇONS PER AQUI ÉS PERQUÈ LES ESCOLTEU I DONEU OPINIÓ O FEU UN COMENTARI DE LA MATEIXA, NO PER PUJAR AL RÀNKING D'ALUMNES AMB MÉS COMENTARIS O ALGUNA COSA PER L'ESTIL. A MEM SI NO PASSAU TANT DESCARADAMENT DE LA MÚSICA QUE DEIXAM PER AQUI, QUE D'AIXÒ VA EL TÒPIC.
Bardají Edu wrote:Atenció. He canviat d'opinió. Arrel d'aquesta conversa obriré dos tòpics: un per cançons en que l'important sigui el missatge que donen i unaltre on l'aspecte principal sigui la música. D'aquesta manera no excloc cap estil musical i vos anim a tots a escoltar altres estils de música no massa habituals o presents en els nostres reproductors. El paper de l'wc es sortejarà de totes maneres entre els que hagin votat.
Bona idea!!! ; )
Calvo Claudia wrote:Us deixo una cançó perquè us fixeu en la lletra que té. La va escriure Bert Russell al 62 i la va cantar Solomon Burke, mort fa uns sols mesos, que ens va deixar aquesta fantàstica cançó amb un ritme i una veu principal que posa els pèls de punta.
Bfff, quina veuarra que té...
Busquets Andrea- Number of posts : 195
Registration date : 2009-11-26
ami no m'agradat gens aquest...
Vos deix avui amb una cançó d'el Chojín, un madrileny molt compromès amb la política i la ètica, tema principal de les seves cançons. No vos anticip res, simplement escoltau-lo. Per a mi, el seu millor tema. La base també m'agrada prou, però ja us dic fixeu l'atencio en la lletra.
edu auesta lletra es bonisima pero ami lo que m'agrada mes es la base..aquest es un artista molt bo que trob que fa unes bases excel lents
luis cambron martinez wrote:edu auesta lletra es bonisima pero ami lo que m'agrada mes es la base..aquest es un artista molt bo que trob que fa unes bases excel lents
Pero comentau les lletreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees T_T.
M'ha semblat veritablement interessant haver escoltat la teva cançó, feia molt temps que no escoltava una mica de rap. Crec que hi ha poca música que doni tanta importància a la lletra com ho fa aquest estil musical.
M'he fixat en la lletra i té parts espectaculars, però hi ha altres en les que estic completament en desacord i, personalment, la música rap no m'agrada, no gaudeixo escoltant-la.
Bé, aqui us deixo una cançó amb una lletra impressionants acompanyada per la insuperble veu del gran Elvis Presley.
M'he fixat en la lletra i té parts espectaculars, però hi ha altres en les que estic completament en desacord i, personalment, la música rap no m'agrada, no gaudeixo escoltant-la.
Bé, aqui us deixo una cançó amb una lletra impressionants acompanyada per la insuperble veu del gran Elvis Presley.
Calvo Claudia wrote:M'ha semblat veritablement interessant haver escoltat la teva cançó, feia molt temps que no escoltava una mica de rap. Crec que hi ha poca música que doni tanta importància a la lletra com ho fa aquest estil musical.
Ens quins aspectes del tema estàs en desacord?
Calvo Claudia wrote:M'ha semblat veritablement interessant haver escoltat la teva cançó, feia molt temps que no escoltava una mica de rap. Crec que hi ha poca música que doni tanta importància a la lletra com ho fa aquest estil musical.
Aquesta cançó em relaxa molt, m'agrada sobretot per la veu. La lletra no la puc enganxar ni amb un ham. T_T
aquesta canço ami hem relaxa molt i te uan lletra molt maca(L)
crec que la veu de en fredi mercuri supera la veu de Elvis Presley..ja que hi esta considerada la millor veu de la historia per poder cantar a 8 escales diferents.Bardají Edu wrote:Calvo Claudia wrote:M'ha semblat veritablement interessant haver escoltat la teva cançó, feia molt temps que no escoltava una mica de rap. Crec que hi ha poca música que doni tanta importància a la lletra com ho fa aquest estil musical.
Aquesta cançó em relaxa molt, m'agrada sobretot per la veu. La lletra no la puc enganxar ni amb un ham. T_T
Bardají Edu wrote:Calvo Claudia wrote:M'ha semblat veritablement interessant haver escoltat la teva cançó, feia molt temps que no escoltava una mica de rap. Crec que hi ha poca música que doni tanta importància a la lletra com ho fa aquest estil musical.
Ens quins aspectes del tema estàs en desacord?
Bé, penso totalment el contrari sobre el que opina Chojin sobre la gent. Jo crec en el canvi. Les persones, encara que el digui que som injustes, són bones, perquè no hi ha raó per néixer dolent. Unes tenen algunes idees més encertades o correctes que altres però tot es basa en qüestions de punts de vista. Si una persona és dolenta, jo opino que pot canviar perquè és humana i té el dret, defecte i virtut de cometre errors i, per tant, la capacitat d'aprendre d'ells.
Bardají Edu wrote:Calvo Claudia wrote:M'ha semblat veritablement interessant haver escoltat la teva cançó, feia molt temps que no escoltava una mica de rap. Crec que hi ha poca música que doni tanta importància a la lletra com ho fa aquest estil musical.
Vols dir que no t'agrada o que no l'entens?
Calvo Claudia wrote:Bardají Edu wrote:Calvo Claudia wrote:M'ha semblat veritablement interessant haver escoltat la teva cançó, feia molt temps que no escoltava una mica de rap. Crec que hi ha poca música que doni tanta importància a la lletra com ho fa aquest estil musical.
No, no. Que no l'entenc si no la tenc davant en un format físic. He hagut de buscar-la per internet.
Bardají Edu wrote:Calvo Claudia wrote:Bardají Edu wrote:Calvo Claudia wrote:M'ha semblat veritablement interessant haver escoltat la teva cançó, feia molt temps que no escoltava una mica de rap. Crec que hi ha poca música que doni tanta importància a la lletra com ho fa aquest estil musical.
No, no. Que no l'entenc si no la tenc davant en un format físic. He hagut de buscar-la per internet.
Ah! Ok, ok. A jo em pasava igual al principi
Que en pensau de les cançons de nadal???(nadales) ara que ja s'atraca.
Page 8 of 11 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11
foradelloc :: Altres herbes :: Música
Page 8 of 11