Propostes de cara al futur del tema.
+15
Arias Alonso Adrián
luis cambron martinez
Calvo Claudia
Diez Rodriguez Nerea
rotger salva amanda
Badillo Victor
Ramos Pablo
Fiol Segui Joana
Busquets Andrea
Mañas Pep
Salom Carlos
Salleras Mestre Xavier
LLopis Poncell Bernat
Ana Malesevic Bubenik
Bardají Edu
19 posters
foradelloc :: Altres herbes :: Música
Page 4 of 11
Page 4 of 11 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11
Re: Propostes de cara al futur del tema.
Busquets Andrea wrote:Salleras Mestre Xavier wrote:El que diu en Carlos és cert, aquests artistes no duren dos dies. Farà bones cançons durant una temporada i no crec que destaqui molt en el temps. Seguirà fent música, sortirà en els mitjans, però no amb tanta repercusió com fa ara.
En canvi n'hi ha d'altres que són constants amb el seu treball, que no els interessa tant la fama i que al cap i a la fi seran ells els millors.
Te refereixes a Muse?
jajajaja
aquests són dels que fan una feina constant i que poc a poc van tenint prestigi
Salleras Mestre Xavier- Number of posts : 366
Registration date : 2009-11-22
jo crec que que aquesta persoan estigui considerat el millor dj del mon el fara recordar a la historia.. perque si m'hos ficam en aquest pla quins artistes perduren a s'ha historia i fan la seva feina constant..?muse the killers? jo lo que crec es que cada music en un periode destaca mes que un altre..pero que depres tornen a desapareixer..com per exemple kid cudi.. ne-yo.. pero al cap i ala fi tots fan el mateix..treuen una canço bona k fa que aquest autors siguien escoltats durant setmanes i despres..desapareixen
luis cambron martinez- Number of posts : 598
Registration date : 2010-10-31
jo u sent pero no estic d'acord amb tu.. jo crec que fan el mateix paper muse i david guetta..lo que la musica que fa muse no es musica que sol agradar a tothom..i sent realistes tenen una o dues cançons k tu pots dir MARE MEVA quina canço..pero en david gueta..la gran majoria de les seves cançons son molt exitoses,degut tambe ha que les fa en colaboracion amb els artistes mes destacats del moment..tambe hi ha que dir que es musica que s'utilitza per sortir per les discotes i la fa mes famosa..Salleras Mestre Xavier wrote:Busquets Andrea wrote:Salleras Mestre Xavier wrote:El que diu en Carlos és cert, aquests artistes no duren dos dies. Farà bones cançons durant una temporada i no crec que destaqui molt en el temps. Seguirà fent música, sortirà en els mitjans, però no amb tanta repercusió com fa ara.
En canvi n'hi ha d'altres que són constants amb el seu treball, que no els interessa tant la fama i que al cap i a la fi seran ells els millors.
Te refereixes a Muse?
jajajaja
aquests són dels que fan una feina constant i que poc a poc van tenint prestigi
autors que realment hagin fet historia son mike olfield..michael jackson..the beatles..ni muse ni david guetta ni the killers.. res dáixo fara historia no vos preocupeu
sa veritat lluis qe jo crec que si MUSE hagues seguit amb el mateix tipus de musica hagués estat un d'aquells, que no son coneguts per tothom però que la seva musica es exelentment bona (perque mike oldfield no el coneix molta gent, pero sha de dir que la seva musica es molt bona). Ara amb el darrer CD no puc dir el mateix.
salleres sinceramnet creus que muse fara histori?Salleras Mestre Xavier wrote:sa veritat lluis qe jo crec que si MUSE hagues seguit amb el mateix tipus de musica hagués estat un d'aquells, que no son coneguts per tothom però que la seva musica es exelentment bona (perque mike oldfield no el coneix molta gent, pero sha de dir que la seva musica es molt bona). Ara amb el darrer CD no puc dir el mateix.
be xavi jo tambe te de donar s'ha rao..muse son un grunp que no serquen la fama..que ells tenen un estil..jo supos que lo que pasa es que nomes he ecoltat les tipiques assasain o knight of cidonia..a per descriure a nés bateria..crec que no hi ha paraules..IMPRESIONANT
Ara que heu mencionat a ne'n Mike Oldfiel m'ha vengut una cançó que m'agrada molt d'ell [i]Moonlight Shadow
Garí Paula- Number of posts : 256
Registration date : 2008-11-01
Luis Cambron Martinez wrote:autors que realment hagin fet historia son mike olfield..michael jackson..the beatles..ni muse ni david guetta ni the killers.. res dáixo fara historia no vos preocupeu
Això es vere. El mateix passa amb la literatura, amb la pintura i altres branques artístiques, sobretot que es consideren clàssiques i que suposen que hi ha un mètode per estodiar les tècniques. Lúnica diferència és que aquests alres estils següeixen existint, sobre paper, en documents recolzats per ent que es suposa erudita, que els farà més facils de recordar més endavant però els que realment sobreviuen no són els que queden escrits al paper sino a la memòria de les masses. No sé si m'enteneu, però quan dic que sobrevisquin no dic que siguin els millors ni res semblant. Simplement que els recorda la gent i en continua la demanda. És clar que han de produïr cadascun amb un mínim de qualitat en les seves obres, però així i tot reiter que no sempre seran els millors.
Estic d'acord am tu Edu.
Luis el que dius tu de que la seva musica no la coneixerà tot el món, però dins el seu àmbit si que destaca, el problema es que a les masses li agrada la musica pop i per tant aquestes cançons són més conegudes però les seves cançons no solen durar més de dos mesos.
Luis el que dius tu de que la seva musica no la coneixerà tot el món, però dins el seu àmbit si que destaca, el problema es que a les masses li agrada la musica pop i per tant aquestes cançons són més conegudes però les seves cançons no solen durar més de dos mesos.
reggea, cada vegada esta mes oblidat!
rotger salva amanda- Number of posts : 20
Registration date : 2010-10-26
pareixeré un incult musical(que segrmane ho sóc) però no havia sentit xerrar mai d'en Mike Olfield aquest.. jejje
LLopis Poncell Bernat- Number of posts : 760
Registration date : 2009-12-02
Idò aquest pic, ja som dos.LLopis Poncell Bernat wrote:pareixeré un incult musical(que segrmane ho sóc) però no havia sentit xerrar mai d'en Mike Olfield aquest.. jejje
Qui es aquest ?
Salom Carlos- Number of posts : 1073
Registration date : 2009-01-23
ara que na paula a posat aquesta canço..crec que es un bon exemple de lo que a durat aquesta canó i la qualitat que te..perque es molt antiga.. i adia d'avui es pdria dir que tothom la coneix
i edu tens rao la musica que perdura en el temps es la que la gent rete ala memoria
i edu tens rao la musica que perdura en el temps es la que la gent rete ala memoria
Qui creis que ha estat el millor grup/cantant de la història???
jo no se qui triar Michael Jackson o els beatles.
LLopis Poncell Bernat wrote:Qui creis que ha estat el millor grup/cantant de la història???
els beatles sense cap dubte . les cançons dels beatles estan al dia actualment y ho estaran per molt temps. En canvi michael jackson ja esta caiguent a l'oblit.
rotger salva amanda- Number of posts : 20
Registration date : 2010-10-26
1º Gracis Amanda per apollar-me amb lo des reggae, soc s'unica que ho havia votat xd
2º Els beatles sense cap dubte també, no passaràn de moda mai, i encara que no sigui en conjunt, cadascú des membres en solitari també són destacables.
2º Els beatles sense cap dubte també, no passaràn de moda mai, i encara que no sigui en conjunt, cadascú des membres en solitari també són destacables.
Diez Rodriguez Nerea- Number of posts : 11
Jo pens el mateix que vosaltres dues, els Beatles encara fan historia, sobre Michael Jackson hi ha moolta gent que el segueix pero crec que no té tanta repercusió en el món actual.
rotger salva amanda wrote:LLopis Poncell Bernat wrote:Qui creis que ha estat el millor grup/cantant de la història???
els beatles sense cap dubte . les cançons dels beatles estan al dia actualment y ho estaran per molt temps. En canvi michael jackson ja esta caiguent a l'oblit.
Crec que jo també em decant cap els Beatles però no pens de cap manera que en Michael Jakcon estigui oblidat, és el que ha fet més doblers amb un més després de la seva mort .
Encara que no he escoltat gaire música dels Beatles o d'en Michael Jackson, a mi m'agrada més aquest darrer, sobretot a Thriller.LLopis Poncell Bernat wrote:rotger salva amanda wrote:LLopis Poncell Bernat wrote:Qui creis que ha estat el millor grup/cantant de la història???
Crec que jo també em decant cap els Beatles però no pens de cap manera que en Michael Jakcon estigui oblidat, és el que ha fet més doblers amb un més després de la seva mort .
Carlos estas pitjor que jo amb el tema de la música jejeje
jo hem decant per michael jackson..i aixo de que esta passant a el oblit...es uan gran mentida..apart de que el disc m'es venut de la historia es el seu..mai ningu ha venut tant com ell..heu de recordar que hen jackson va marcar un abans i un despres en el tema de la musica..ja que el primer video clip de la historia de la musica..es el seu de la canço thriller..i va marcar una epoca i un futur diferent a la musica associada ala imatge tambe.
Perquè ? Jo escolt allò que m'agrada, i en general, és música més actual que aquests.LLopis Poncell Bernat wrote:Carlos estas pitjor que jo amb el tema de la música jejeje
molt ben dit carles
A tope amb música clàssica! No podeu obviar es grans mestres, seria un pecat mortal... Un pecat de sa mateixa magnitud com no conèixer Mike Oldfield o Yann Tiersen.
Lo de bandes sonores també me pareix molt interessant.
Però això que vos dic, eh? No podeu passar de gent com Bach, Vivaldi, Purcell, Haendel, Haydn, Mozart, Beethoven, Chopin, Brahms, Schubert, Rachmaninoff, Borodin, Debussy, César Franck, Gershwin, Ginastera...
Exemple: Preludi n.5 tom I, Debussy. "Les collines d'Anacapri":
Lo de bandes sonores també me pareix molt interessant.
Però això que vos dic, eh? No podeu passar de gent com Bach, Vivaldi, Purcell, Haendel, Haydn, Mozart, Beethoven, Chopin, Brahms, Schubert, Rachmaninoff, Borodin, Debussy, César Franck, Gershwin, Ginastera...
Exemple: Preludi n.5 tom I, Debussy. "Les collines d'Anacapri":
Yoh- Number of posts : 263
Registration date : 2009-02-09
Page 4 of 11 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11
foradelloc :: Altres herbes :: Música
Page 4 of 11